Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 2949
Patient zero
iblis's Avatar
hadde noen bilder av camilla på nff galleriet.. de måtte vi dessverre fjerne...

les mer om det her: http://www.freakforum.nu/forum/showt...4479#post84479
passe seg nå iblis, han virka like sur som han pedofile i fra #harstad
Patient zero
iblis's Avatar
Trådstarter
hehe.. joda, men hva kan han gjøre? bildene ble fjerna etter request.. og med de truslene han kom med, så trur jeg ikke en politi anmeldelse er å frykte
det er jo snakk om å respektere egne medlemer her da

men det er godt jeg tok backup, regnet med dem skulle bli fjernet... (eller hva skal jeg med dem, sletter dem jeg også?)
Er hun medlem her lenger da? Var vel egentlig bare bevis på at hun gikk ut med løgn til de største norske avisene.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Red-Bull: En løsning er jo og legge ut bildene på en russisk server, og spre adressen på irc. Ikke at jeg oppforderer til noe så klart.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ond^sofa: seff. du bare opplyser om hvordan det KAN gjøres

btw: det skulle vært auto nick-completion her
Red-Bull: finnes vel igrunn bedre nudepics enn det der vel..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
nso: Seff. Jeg er jo, som alle veit, en teoretiker. Jeg liker og tenke ut teorier og måter. Uten og oppfordre til noe

og btw, 'sitere' funker lenge
Det er selvfølgelig forståelig at hun (og han) vil ha bildene fjerna, men tror ikke du trenger å bekymre deg for noen anmeldelse ettersom bildene er fjerna og alt. Hvordan fikk du tak i dem in the first place?
mia: hell yeah...

Ond^sofa: får vel ta turen over til rusland og sette igang da...
"Praksis bør alltid bygge på god teori." -Leonardo da Vinci

Btw: Jeg selger t-skjorter med de nevnte motivene 249,- pr stk. eller 1998,- om du tar alle 10, da får du med en flott gave eske...
hmm, var dette noen snertne bilder a?? *nysgjerrig*
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
mia: Det håper jeg virkelig
ana: PrintScreen
Red-Bull: Hva sier du til og teame oss sammen?
Får jeg lov å spørre om noen form for link til Camilla og mediene ?

Iblis; han som skyldte meg en tjeneste har som sagt fetter spredt i hele landet......
(denne tråden går over stokk og stein men den her vel ikke noe poeng, så vi fortsetter litt til)

Ond^sofa: ja "team Cum@illa", jeg starter "Cum@illa Sex Club med hovedkontor i nord Russland der jeg er opperativ leder med penthose på toppen av denne cluben og du er den norske representanten som arrangerer turer bort til russland? sounds good?
Better than thou.
Say what? Hva mente du med den siste setningen der duxo?
Jeg melder meg frivillig til å hoste camilla bildene hvis noen måtte ønske det..!
Så setter vi opp et lite imperium..
Jeg foreslår at dere bare driter i det, skaper ikke noe annet enn kvalme uansett.
if($Camilla == lame) { /me lame }
/me = Camilla
*helle bensin på bålet*
En mail ble sendt til VG angående Camilla's "dobbeltmoral" fordi siden hennes har blitt presentert på både VG Nett og Nettavisen.
I denne mailen ble en link til bildene (på freakforum.nu, ikke noen kopier). I anledning av dette har VG sendt mail til iblis. (innhold ikke kjent) Så får vi se om journalisten som fikk denne mailen gjør noe ut av det hele.

Sladder slutt.
Patient zero
iblis's Avatar
Trådstarter
hmm.. jeg har ikke fått noe mail fra vg.. bare så det er sagt!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
iblis: Har du ikke lært noe etter samtalen med falbe? Det heter sagt
Har dere fjerna bildene av Camilla?!!?! ååååneeeeiii!! hele livet mitt i gruuus!!!..

på tide de kvalmende bildene forsvant. hihaho, og god jul.
*sjekke temp directoryen sin* *borte*

.....
.... eeeeh

...


YESS! BORTE! kommer ikke akkurat til og savne dem nei
Patient zero
iblis's Avatar
Trådstarter
ond^sofa: og jeg som trudde fable bare dro meg i leggen!
[00:15:57] <iblis> men.. på tide vi kommer i media snart.. trenger mer hits
Vis hele sitatet...

NFF trenger flere til å posere anyone?
Klart, klart, hadde ikke hatt noe imot rævva mi på webben.
Jeg er underage da, men det fører vel bare til flere hits.
Better than thou.
Jeg skal crossdresse på Playa'n så kan jeg ta bilder av det også kan vi poste det.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Opprinnelig postet av DanBanan
hmm, var dette noen snertne bilder a?? *nysgjerrig*
Vis hele sitatet...
Det var LANGT ifra snertne bilder..
heller til å få mareritt av, eller til å begynne å le av!
At hun i det heletatt tørr å vise seg frem er jo helt utrolig!
Har ikke fulgt med på diskusjonen, men kan noen si hvem camilla det er snakk om? Camilla som i Camilla ?

edit; tar selvfølgelig stoor avstand fra alt og alle, og synes iblis er en bølle
Sist endret av nalle; 6. august 2002 kl. 10:58.
nalle, ja, hun camilla. og sia hennes er fortsatt www.wallflower.nu
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
der fikk hu litt reklame også!
geddi : NFF trenger flere til å posere anyone?

jess...jeg stiller mer en gjerne opp jeg =)
har sendt inn et bilde av meg selv, der jeg poserer utfordrende der man nesten kan se min nippel..
Hah. Tviler på at noen som ser ut som Jan Werner Danielsen og liker Simon&Gartfunkel vil noensinne banke deg, iblis

Men sånne PR-kåte damer som Camilla fortjener minst mulig oppmerksomhet. Kanskje så lite at denne tråden burde sperres
Joda, den ble rimlig offtopic óg.