Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1515
Trenger mp3 spiller med mye plass minst 60 GB, til billigst mulig pris, jeg driter i skjermen eller designet, og jeg vil ikke ha en mp3 spiller med et råttent halvt spist eple på, så ikke foreslå det en gang.


Så, noen som har anbefalinger?
Sist endret av DarkBody; 4. juli 2011 kl. 18:34.
Jeg vet du ikke vil ha et fantastisk Apple-produkt, jeg foreslår det uansett..
iPod Classic med 160GB er fantastisk. God skjerm, bra belysning, masse lagringsplass, koster ikke skjorta og heller ikke som mange mp3-spillere, uten skjerm.

Om du absolutt skal ha noe annet (som jeg synes er temmelig på trynet) ville jeg ha sett på Creative sine.
Trådstarter
25 2
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Jeg vet du ikke vil ha et fantastisk Apple-produkt, jeg foreslår det uansett..
iPod Classic med 160GB er fantastisk. God skjerm, bra belysning, masse lagringsplass, koster ikke skjorta og heller ikke som mange mp3-spillere, uten skjerm.

Om du absolutt skal ha noe annet (som jeg synes er temmelig på trynet) ville jeg ha sett på Creative sine.
Vis hele sitatet...
Jadda, wow så fantastisk den høres ut, synd at jeg har hatt 2 stk av dem og begge har blitt bugget, uten at apple kunne fikse det eller noe andre, greit nok at det er bra mp3 spiller, men er ingen vits i å kjøpe det igjen når det blir bare ødelagt.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Her har du en som finnes i 64gb: http://no.creative.com/products/prod...&product=18965

EDIT: Den er ikke den billigste
Sist endret av toffer125; 4. juli 2011 kl. 19:50.
Sitat av DarkBody Vis innlegg
Jadda, wow så fantastisk den høres ut, synd at jeg har hatt 2 stk av dem og begge har blitt bugget, uten at apple kunne fikse det eller noe andre, greit nok at det er bra mp3 spiller, men er ingen vits i å kjøpe det igjen når det blir bare ødelagt.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt tre stykker, og det har ikke vært ett eneste problem. Bruksfeil?

Den som Toffer125 linket, ser framifra ut!
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Jeg har hatt tre stykker, og det har ikke vært ett eneste problem. Bruksfeil?

Den som Toffer125 linket, ser framifra ut!
Vis hele sitatet...
Hvorfor har du hatt 3 stykker hvis det ikke har vært noe problem med de?

"Framifra", er det samme som stygg eller?
Sist endret av toffer125; 4. juli 2011 kl. 20:09.
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Hvorfor har du hatt 3 stykker hvis det ikke har vært noe problem med de?

"Framifra", er det samme som stygg eller?
Vis hele sitatet...
Har hatt de med forskjellig størrelse, og en med U2-versjonen.

Framifra betyr noe lignende supert, bra gjennomført produkt, knallbra etc..
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Har hatt de med forskjellig størrelse, og en med U2-versjonen.

Framifra betyr noe lignende supert, bra gjennomført produkt, knallbra etc..
Vis hele sitatet...
Skjønner, skjønner
Vet om flere som har hatt iPod classic i flere år uten at noe galt har skjedd med deres.
Kryp til korset hvis du vil ha noe med 160gb, og krev pengene tilbake om det ikke virker.