Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 688
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Hei!
Jeg har noen VIDEO_TS mapper som er tatt fra DVD plater som jeg ønsker å brenne. Det jeg lurer på om jeg bare kan droppe video_ts-mappa rett på dvd-en slik at den kan spilles av på dvd-spillere etc.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Korrekt observert.

Såfremst spilleren støtter DVD +R DL, noen spillere vil bare ha -R, noen vil bare ha +R og noen tar begge, og ikke alle spillere støtter DL.
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Korrekt observert.

Såfremst spilleren støtter DVD +R DL, noen spillere vil bare ha -R, noen vil bare ha +R og noen tar begge, og ikke alle spillere støtter DL.
Vis hele sitatet...
Hmm, prøvde det men fikk error på både PC og DVD-spiller :/
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Og du har valgt å brenne den som DVD-video ?
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Trådstarter
Jeg la video_ts rett over til plata med windows, ikke noen spesielle programmer :s
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Om det er supportert aner jeg ikke.

Jeg har alltid valgt "DVD-VIDEO" i de brenneprogrammene jeg har brukt, om denne gjør noen ekstra formatering vet jeg ikke.
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Trådstarter
Hmm, hva slags program har du brukt da? Nero?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Korrekt observert, nå skal det vel sies at sist jeg orket å brenne ut noe er godt over 4 år siden.
Last ned nero du...

http://thepiratebay.org/torrent/5624..._-_DivXNL-Team
(Aner ikke om d er tillat med slike linker....:S)
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Trådstarter
Endte opp med å lage .iso filer med ImgBurn og så brenne de derifra