Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1979
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Heisann.

Har en liten case, kjøpte bil i september i fjor og har alltid irritert meg over at jeg må slå på spilleren manuelt, selv etter at tenninga er satt på.
Den mister også minnet for radiokanaler og equalizere etc, så minnet på den blir resetta.

Jeg har lagt en ny ledning med konstantstrøm og inn til spilleren, den kobla jeg på den gule grenkontakten, slik som jeg virkelig trodde at det skulle gjøres.

Men.. Nå skrur spilleren seg på med bilen, jeg må dog trykke på "source" for at den skal spille radio eller cd, men den har fortsatt ikke noe minne?

Jeg har koblet mye stereo før, men det er så lenge siden at så mangt er glemt

Hva har jeg oversett ang minnet til spilleren? alt annet funker fint, og nå slår den seg ihvertfall delvis på med tenninga, men det er minnet på den som alltid har irritert meg

Noen freakere som har erfaring med dette problemet?

GIG
Så du har konstantstrøm på spillern, men den har fremdeles ikke minne? Høres ikke riktig ut...
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Trådstarter
nei det er ganske merkelig.

Den har jo et bittelite internminne, men når spilleren har vært avslått i flere minutter har den resatt seg.

Har testet gang på gang, og ledningen jeg har trukket har strøm selv når nøkkelen er ute av tenninga, blir så frustrert når jeg var så dreven på dette før
Hater å bli gammal
Når dette er problemet er det vanligvis fordi bilen er tysk, og du må bytte om på rød og gul. Prøvd dette?
Bytt om på rød å gul ja. Det skal nok fikse problemet ditt.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Trådstarter
vel, den er fransk, så nærme nok til at jeg prøver å bytte om.. i morra, setter jeg meg i en bil nå mister jeg lappen antar jeg