Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2878
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Har en god del brett Oxycodone 10mg tabs(ene halvdelen er hvit som det står "10" på og den andre halvdelen er brun/oransje-ish. Den står det Oxy på.


Hørt noen snorter oxy?? Får man bedre rus? Alltid pleid å svelgt dem..
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oxycodone 10mg Actavis om noen skulle lure..
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er litt større biotilgjengelighet om du spiser dem, men effekten kommer litt fortere om du snorter dem. De er også fine å plugge der bak.
bedre for rusen å snorte ja. krever mindre dose og kicker i løpet av 5 min, men varer en times tid kortere enn oralt.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Pleier å ha en fin og behagelig rus på vel en 2,5-4t
Men toleranse spiller vel rolle uansett om du snorter eller ei? Og snorter man som cola, et skikkelig drag, eller som subutex der man bare drar inn forsiktig og lar den ligge i nesen
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg må ta 12stk 10mg kaps(120mg) for å få det fint når jeg svelger kapslene...
Trukke jeg gidder å snorte 12 kapsler:P
Nyskjerrig på hvordan du kom opp i doser á 120 mg som fin dose.

Til opplysning har smertepasienter på 20.året med oxy kanskje en daglig dose på 75mg oxycontine med muligheter for å spa på med 5mg oxynorm i værre perioder av dagen.

Ingen pekefinger bare nyskjerrighet

Til sammenligning tar jeg maks 15mg og softer fint på det en hel dag selv om jeg har bygd tolleranse aldri så lenge. Hiver etter pusten ved 25 mg og lar mengder i den gata ligge i historien.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pickaboo Vis innlegg
Nyskjerrig på hvordan du kom opp i doser á 120 mg som fin dose.

Til opplysning har smertepasienter på 20.året med oxy kanskje en daglig dose på 75mg oxycontine med muligheter for å spa på med 5mg oxynorm i værre perioder av dagen.

Ingen pekefinger bare nyskjerrighet

Til sammenligning tar jeg maks 15mg og softer fint på det en hel dag selv om jeg har bygd tolleranse aldri så lenge. Hiver etter pusten ved 25 mg og lar mengder i den gata ligge i historien.
Vis hele sitatet...
Hei. Opererte for 15 uker å har slitt men vanvittige smerter.
Massevis PF, Tramadol og tilslutt Oxynorm gjennom disse ukene.
Vil også nevne at jeg ALDRI har rørt noe form før opiat for 15 uker siden.
Nå har jeg vært smertefri i en par uker og har 4 brett 10mg liggende. Måtte opp på 120 for å få en fin og behagelig rus
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Etter operasjonen sto det en sykepleier og pumpet inn oxy i årene nesten heletiden. Idet hun ga meg iv Oxy forsvant smertene i en par minutter før de kom tilbake.. så hakke peiling?
Snakket med 2 leger som også undret på dette
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter operasjonen sto det en sykepleier og pumpet inn oxy i årene nesten heletiden. Idet hun ga meg iv Oxy forsvant smertene i en par minutter før de kom tilbake.. så hakke peiling?
Snakket med 2 leger som også undret på dette
Vis hele sitatet...
CYP-mutasjon i levra, enzymet CYP2D6 kan være mutasjon på. Ta blodprøver og sjekk opp med legen!

Har hørt og lest fra flere personer som måtte hatt høyere eller lavere dosering med oksykodon mens noen må ha flere doseringer i døgnet, feks OxyContin flere enn to ganger daglig, alt pga levermetaboliseringen.

Gjelder pro-drugs, som må metaboliseres til aktivt virkestoff i lever for effekt, slik som PF, Tramadol og bl.a Oksykodon og.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av svartemaja Vis innlegg
CYP-mutasjon i levra, enzymet CYP2D6 kan være mutasjon på. Ta blodprøver og sjekk opp med legen!

Har hørt og lest fra flere personer som måtte hatt høyere eller lavere dosering med oksykodon mens noen må ha flere doseringer i døgnet, feks OxyContin flere enn to ganger daglig, alt pga levermetaboliseringen.

Gjelder pro-drugs, som må metaboliseres til aktivt virkestoff i lever for effekt, slik som PF, Tramadol og bl.a Oksykodon og.
Vis hele sitatet...
Men toleransen er vel samme uansett om jeg snorter 120mg eller svelger 120mg?
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men toleransen er vel samme uansett om jeg snorter 120mg eller svelger 120mg?
Vis hele sitatet...
Ja
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snorte 120mg i fra 10mg kapslene? Galskap. Det blir som å lage et depot i nesen som slipper ut litt og litt oxy ettersom det løser seg å blir tatt opp/drypper ned i halsen. Det er Mye kraftigere å kjappere å spise 10 stk å snorte maks 2 kapsler da kanskje. Eller bare boof hele greia så får du maksimal effekt og det funker mye kjappere Og kraftigere en de andre metodene.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Putt de i sprøyte uten spiss med vann rist og sett de i ræva. Det er nok ikke bare oxy i kapslene men hovedsakelig ting du helst ikke vil ha ti ganger vanlig dose av i nesa. Flere og større blodårer bak gjør ikke hvondt
Anonym bruker
"Forelsket Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter operasjonen sto det en sykepleier og pumpet inn oxy i årene nesten heletiden. Idet hun ga meg iv Oxy forsvant smertene i en par minutter før de kom tilbake.. så hakke peiling?
Snakket med 2 leger som også undret på dette
Vis hele sitatet...
Samme med meg. Legene trodde meg ikke ettervært, var sengeliggende i 10 uker på sykehuset, oxynorm oralt gav 0 smertelindring, IV hjalp, men forsvant fort, fikk fentanyl IV også, det hjalp men var over på 1 2 3. Til slutt kutta de ut oxy IV for de trodde jeg løy å bare var ute etter rus (de sa det ikke direkte, men hinta til det). 10 jævlige uker... vel, 1 år med helvete men var værst på sykehuset