Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 409
Anonym bruker
"Omgitt Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen billige vaporizere som man kan bruke med grønt og brunt som dere anbefaler? helst fra norsk nettbutikk.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt Flowermate i 4 år, og er skamfornøyd. Butikker som bamboo i Trondheim tror jeg selger en del som dette.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den eneste jeg har kommet over er en side som heter shady.no. I følge nettsidene deres har de ett lager i Norge, og man har også mulighet til å hente en varen direkte fra lageret når en bestilling er klar. Bestilte aldri fra dem selv, men jeg er 99.99% sikker på at de sender til Norge, fra Norge. Utvalget var noe begrenset, men der fantes det noen modeller jeg ville anse som rimelige, hvis du i utgangspunktet har slått deg til ro med at du sjeldent får en vapor under 1 - 1.5 laken fra en norsk nettbutikk. Lykke til