Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3114
Hei.

Har gått på urinprøve i 5 mnd. Er 1 mnd unna å kunne ta lappen.

Har desverre vært så dust at jeg tok 0.2 g med kokain i dag; har urinprøve om 4 dager.

Noen som har gjort det samme om det har gått bra / ikke bra?

Hva er sjangsen for at kokainen inneholder metaamfetamin (som tar 10 dager på å gå ut) eller amf?

Tusen takk for svar.
Avhengig av hvor i landet du holder til og kontaktnettverk selvsagt, gatestandarden på kokain hvor jeg kommer fra (Trondheim) er på 18-22% ifølge Adresseavisen som igjen har sine tall fra kloakkprøver. Så det er rimelig nøyaktige tall. Så er det jo å kalkulere hvor mye av urenhetene som faktisk er amf/meta, men det har jeg ingen eksakte tall på. Du kan jo bruke tallet jeg oppga som en indikator og legge til litt sunn fornuft. Tror ikke det er direkte usannsynlig at du har fått i deg noe amf eller meta, men tror samtidig sannsynligheten er større for at du har fått i deg noe ala kreatin etc.
Det er alltid en sjanse for at den inneholder en av de overnevnte. Kjør på med masse vann før urinprøven, gjelder å vanne den ut
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke helt hvordan praksisen er for deg, kan det være en mulighet å utsette prøven? Jeg hadde en venn som gikk til urinprøver på politistasjon, han røyket innimellom, så utsatte han urinprøver om de kom for tett innpå forrige spliff. Ring inn å si du er bortreist i en uke elns?
Er det sånn at de ser direkte på tissen din når du tisser i koppen eller kan du smugle inn rent urin via feks en sånn plastikk-sitronflaske?
Trådstarter
Takk for svar.
Er desverre hverken mulighet til å utsette eller å jukse.
Hvis man ikke møter opp er det samme som å levere positiv prøve. Man pisser i et lite rom med glassvinduer over alt og store speil, hvor to personer følger med på at man ikke jukser.

Får nesten bare håpe på at det går bra og ta konsekvensene av det hvis ikke.
^ Oppdater oss på resultat og eventuelle konsekvenser
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Det gikk bra!
▼ ... flere år senere ... ▼
Var dette hurtigtest eller avlag du prøve hos legen? Er litt i samme situasjon og skal avlegge hos lege. Hadde negativ hjemme test en fread men var positiv hos lege på mandag, det hjalp cannabis da. Men er brus det gjelder nå.