Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2162
Hei, og håper dere alle har en god plukkesesongen!
Må si jeg finner freak i være blant mine favoritter. Er et eller annet med feelinga rundt det jeg setter pris på. Også er det jo et viktig nettverk at er der som vil hjelpe mange. Sitter igjen med sunne holdninger, og et godt øye til psykedelika.


Når enn lever i dagens ferdigprogrammert matrix-samfunn er det lett å glemme nu´et. Men jeg føler flere og flere blir interessert i selvinnsikt og realiseringene om universell enhet som kommer med mange av disse substansene. Og det er mye nettopp gjennom den psykedeliske synsvinkelen jeg begynte komme i kontakt med slikt.

Det var godt inn i min kanskje største LSD-dose at tids-flyten for universet glitcher ut, og det ble et par tidsaldre som godhead. Etter å ha reist utenfor klein-bottlen og sett universets ende wrappe rundt tilbake i sin egen avbøyning, i noe jeg kun kan beskrive som et mandelbrotmengde-formet hull i hyperbolsk rom, ønsket noen av de interdimensjonale aliensa at jeg skulle gjenstarte tiden. I bytte mot tid var de vennlige nok til å tilby seg å trade noen helt spesielle krystaller.

De fortalte at en reise inn i slike gems kan gi sinnet sterkere og dypere mening, tilfredshet, og mål enn alle de andre. For det er vel til syvende og sist litt som en egen rusopplevelse, det å oppleve disse. Og jeg vil påstå at jeg tripper på nu´et, livet, og soppen, men mest av alt: det som befinner seg i tegningene.

Så blir det vel bildene i post 2-3 og 6-10, om en teller ovenfra, jeg da hovedsaklig refererer til. Anbefalt lest baklengs, aka i kronologisk rekkefølge. Og litt tull i de første postsa må være lov vel :3


https://steemit.com/@tor-horuson




Halvveis spoiler alert!
Også vil jeg avslutte med noen hint. Det kan fort tolkes som, men er ikke ment som følgende:
  • meningsløse strek-sammensetninger
  • noe som skal hackes
  • steganografi
  • optiske illusjoner
  • illustrative tegninger
  • grafteori
Sist endret av Veggen; 8. november 2019 kl. 03:51. Grunn: Byttet ut ord som var feil