Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4085
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Jeg ser etter testkits for mdma og lsd. Tenkte å kjøpe fra emmasofia, men kan ikke finne noen testkits på siden dems mer?

Vet jo at testkits er lovlig, men leste nylig at det hadde vært om det på tollerne på TVen og da ble det jo rapportert til politiet og dette er noe jeg ønsker å unngå. Noe av grunnen hvorfor jeg vil kjøpe fra emmasofia siden dette blir sendt innenlands fra som jeg har forstått?

Noen som har noen forslag til hvor jeg kan få tak i det enten butikkmessig fysisk eller en nettside der det antageligvis er størst sannsynlighet for at de ikke åpner pakken når de kommer til Norge?

Eller om noen kjenner til emmasofia, som kanskje vet når de får det inn igjen? Prøvde å kontakte dem via Facebook om det, men null svar.
Kjøp fra emmasofie(a) de selger de samme test kitsa for omtrent den samme prisen. Lsd-25 lyser under uv lys, trenger uv penn til typ 50 spenn
Om du vil ha tips til en fysisk butikk hjelper det å si hvilken verdensdel du befinner deg i
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Om du vil ha tips til en fysisk butikk hjelper det å si hvilken verdensdel du befinner deg i
Vis hele sitatet...
Holder til på Hedmarken, ikke så altfor langt unna Oslo Hørte med shangri-la at de hadde inne noen kit, men de hadde bare for mdma, lsd og cola. Slik lik jeg forsto så har de bare en type test for lsd og mdma hver, og jeg ønsker alle 3 testene for mdma og begge for lsd.

De testene de selger er bare basistestene, ikke det som testet mdma for pmma blant annet, (som er det jeg er mest paranoid for.)
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Kjøp fra emmasofie(a) de selger de samme test kitsa for omtrent den samme prisen. Lsd-25 lyser under uv lys, trenger uv penn til typ 50 spenn
Vis hele sitatet...
Emmasofia driver å skal ansette ny webshop ansvarlig(siden forrige flytta til utlandet) så de har ingen kit på lager atm. De trodde vell de skulle få til noe på nyåret en gang, men kunne ikke si noen dato.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Emmasofia driver å skal ansette ny webshop ansvarlig(siden forrige flytta til utlandet) så de har ingen kit på lager atm. De trodde vell de skulle få til noe på nyåret en gang, men kunne ikke si noen dato.
Vis hele sitatet...
Har selv bestilt fra EmmaSofia, og kan si det er langt bedre enn å bestille fra utlandet. Det er virkelig rottent at staten skal monitorere de som som ønsker å ta psykedelika ANSVARSFULLT. Ærlig talt et helt rottent og ødelagt system fra innsiden og ut. Risikoen for slik er potensiell død i form av N-bombs, fentanyl infisering og diverse amfetaminer i doseringene til folk.

Ville forøvrig fått en venn som du vet er nøktern til å bestille testing kits fra utlandet om EmmaSofias ikke er in stock, da det imidlertid ikke er ulovlig å bestille testing kit. Men din nøktern venn driver jo ikke med noe ulovlige ting uansett. Så om onkel blå skulle dukke opp er det ingenting å skjule
Love your nature
20 1
Bestilte fra utlandet, hadde null problem med det
Både for syre og molly
Sitat av streetfix Vis innlegg
Bestilte fra utlandet, hadde null problem med det
Både for syre og molly
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte før denne saken kom fram, og pakka mi har vært åpnet i tollen, pakket sammen og sendt med tollteipen, som viser at vi har vært i denne pakka. Aldri hatt snuten på døra er rundt 2 år siden. Men nå i senere tid hører jeg mer og mer om at de sier ifra, kom å ta meg sier jeg!
Love your nature
20 1
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg kjøpte før denne saken kom fram, og pakka mi har vært åpnet i tollen, pakket sammen og sendt med tollteipen, som viser at vi har vært i denne pakka. Aldri hatt snuten på døra er rundt 2 år siden. Men nå i senere tid hører jeg mer og mer om at de sier ifra, kom å ta meg sier jeg!
Vis hele sitatet...
De kan ikke ta deg for det, de sente meg mail og spurte hva pakken var til, jeg viste til en lov jeg fant i jussdata og de sente pakken videre etterpå uten problem, politi har aldri vært noe problem
Testkit er fult lovlig
Sitat av streetfix Vis innlegg
De kan ikke ta deg for det, de sente meg mail og spurte hva pakken var til, jeg viste til en lov jeg fant i jussdata og de sente pakken videre etterpå uten problem, politi har aldri vært noe problem
Testkit er fult lovlig
Vis hele sitatet...
Altså blir det noe spørsmål kan du si du tester for andre men kjipt å ha tanken over deg at snuten kan stoppe deg/dukke opp på døra hjemme midt under en session.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av streetfix Vis innlegg
De kan ikke ta deg for det, de sente meg mail og spurte hva pakken var til, jeg viste til en lov jeg fant i jussdata og de sente pakken videre etterpå uten problem, politi har aldri vært noe problem
Testkit er fult lovlig
Vis hele sitatet...
Har du noen link til den loven? Begynner snart å bli litt krise over å få tak i testkit siden vi tenker å ta en kveld i midten av januar 😅 Så da hadde det vært greit å ha den loven i tilfelle det skulle komme spørsmål.
Love your nature
20 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du noen link til den loven? Begynner snart å bli litt krise over å få tak i testkit siden vi tenker å ta en kveld i midten av januar 😅 Så da hadde det vært greit å ha den loven i tilfelle det skulle komme spørsmål.
Vis hele sitatet...
Den infoen er forsvunnet for mange år siden og tar laaaang tid å finne, men de selger testkits på emmasofie.no
Som er en politisk side til dels og de gjør ingenting ulovlig så da har du også lov å bestille dette fra utlander...
MEN du skal vite at bare den ene testen som de fleste bruker IKKE er nok, du bør ha hverfall 3 tester som tester for mdma og pmma
1- marquis test sett- ser etter mdma
2- mandelin test- ser etter spesielt pmma men ikke bare det, men er det du bør se etter iogmed at det er det vanligste juksemidlet som er der ute...
3- mecke test- tester forskjellig- ikke brukt denne før.

4- simons test- tester etter mda, som i seg selv ikke er så farlig trooor jeg, men har ikke prøvd det selv.
Stay safe ! Og sjekk ut emmasofie, har fått mye god info dærfra når jeg begynte å prøve meg på mdma
Sitat av streetfix Vis innlegg
Den infoen er forsvunnet for mange år siden og tar laaaang tid å finne, men de selger testkits på emmasofie.no
Som er en politisk side til dels og de gjør ingenting ulovlig så da har du også lov å bestille dette fra utlander...
MEN du skal vite at bare den ene testen som de fleste bruker IKKE er nok, du bør ha hverfall 3 tester som tester for mdma og pmma
1- marquis test sett- ser etter mdma
2- mandelin test- ser etter spesielt pmma men ikke bare det, men er det du bør se etter iogmed at det er det vanligste juksemidlet som er der ute...
3- mecke test- tester forskjellig- ikke brukt denne før.

4- simons test- tester etter mda, som i seg selv ikke er så farlig trooor jeg, men har ikke prøvd det selv.
Stay safe ! Og sjekk ut emmasofie, har fått mye god info dærfra når jeg begynte å prøve meg på mdma
Vis hele sitatet...
MDA er gjerne mer trippy enn mdma flott substans hvis man er ute etter noe ekstra men ikke fysen på å blande forskjellige rusmidler. Tester man krystalller vil jeg si det holder med marquis, da enten får du pmma krystaller (da trenger du heller ikke å teste fordi den marsipankonsiatensen har jeg aldri sett på emma) eller så får du mdma krystaller. Har man knips bør man ha de testene du nevner, men dessverre også anbefales også fenatyl test da det virker som disse blir puttet inn i mye rart om dagen
Sitat av 420master Vis innlegg
Altså blir det noe spørsmål kan du si du tester for andre men kjipt å ha tanken over deg at snuten kan stoppe deg/dukke opp på døra hjemme midt under en session.
Vis hele sitatet...
Har hørt om flere som har fått huset/leiligheten ransaket etter testkit har blitt stoppet i tollen, da det er skjellig grunn til å tro vedkommende har noe ulovelig godteri liggende.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av streetfix Vis innlegg
Den infoen er forsvunnet for mange år siden og tar laaaang tid å finne, men de selger testkits på emmasofie.no
Som er en politisk side til dels og de gjør ingenting ulovlig så da har du også lov å bestille dette fra utlander...
MEN du skal vite at bare den ene testen som de fleste bruker IKKE er nok, du bør ha hverfall 3 tester som tester for mdma og pmma
1- marquis test sett- ser etter mdma
2- mandelin test- ser etter spesielt pmma men ikke bare det, men er det du bør se etter iogmed at det er det vanligste juksemidlet som er der ute...
3- mecke test- tester forskjellig- ikke brukt denne før.

4- simons test- tester etter mda, som i seg selv ikke er så farlig trooor jeg, men har ikke prøvd det selv.
Stay safe ! Og sjekk ut emmasofie, har fått mye god info dærfra når jeg begynte å prøve meg på mdma
Vis hele sitatet...

Vet testene egentlig finnes på emmasofia og er der jeg tenkte å kjøpe ifra siden det da kommer fra innland. Men alt er utsolgt der nå fordi de skal ansette en ny webshop ansvarlig, så atm selger de ingenting i shoppen De visste ikke hvor lang tid det tok før de fikk ansatt noen igjen... Derfor jeg ser etter alternativer av andre plasser jeg kan få tak i.

Er pmma det jeg er mest skeptisk til siden det kan være dødelig. Vil liksom ikke dø av noe uskyldig som en liten fest på mdma. I tillegg så kan jeg likesågodt kjøpe alle testene når jeg får tak i tenkte jeg.

Better safe, than sorry i slike tilfeller.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TheSnowySapmi Vis innlegg
Har hørt om flere som har fått huset/leiligheten ransaket etter testkit har blitt stoppet i tollen, da det er skjellig grunn til å tro vedkommende har noe ulovelig godteri liggende.
Vis hele sitatet...
Har aldri blitt tatt for noe selv og aldri jeg som oppbevarer stuff hjemme hos meg. Så burde egentlig ikke være så redd for ransaking, men orker ikke tanken på å få politiet bankende på døra. Derfor jeg vil kjøpe testkit fra innlandet. Har heller ingen venner som har blitt tatt for noe før. Men jeg er den som er mest uheldig av hele gjengen så er det noen som blir ransaka så er det meg...
Love your nature
20 1
Sitat av 420master Vis innlegg
MDA er gjerne mer trippy enn mdma flott substans hvis man er ute etter noe ekstra men ikke fysen på å blande forskjellige rusmidler. Tester man krystalller vil jeg si det holder med marquis, da enten får du pmma krystaller (da trenger du heller ikke å teste fordi den marsipankonsiatensen har jeg aldri sett på emma) eller så får du mdma krystaller. Har man knips bør man ha de testene du nevner, men dessverre også anbefales også fenatyl test da det virker som disse blir puttet inn i mye rart om dagen
Vis hele sitatet...
Ja, fatter ikke hvorfor de blander fentanyl med alt mulig som ikke har noe med stoffets rus å gjøre... i tilegg til at de vet det er ekstremt farlig, drepe kundene er jo neppe god bedriftskultur...
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Endte opp med å bestille ifra reagent-tests.uk.

Satser på at det går bra Blir også pakket diskré står det på siden og trenger det om 2 uker så da får jeg bare ta risken. Bedre å være safe med å teste, enn å ikke teste det!

Emmasofia hadde fortsatt ikke ansatt noen ny nettansvarlig enda så de visste ikke når de fikk inn igjen testkits.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Endte opp med å bestille ifra reagent-tests.uk.

Satser på at det går bra Blir også pakket diskré står det på siden og trenger det om 2 uker så da får jeg bare ta risken. Bedre å være safe med å teste, enn å ikke teste det!

Emmasofia hadde fortsatt ikke ansatt noen ny nettansvarlig enda så de visste ikke når de fikk inn igjen testkits.
Vis hele sitatet...
Hei. Hvordan gikk det med bestillingen fra reagent-tests.uk?