Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1697
Fikk vell med det meste i overskriften. Kan tilføye at jeg liker det meste av kategorier. Ser kanskje mest på ting som omhandler teknologi, prosjekter og utvikling av forskjellig. Er også interessert i kampsport og dokumentarer om futuristiske ideer og slikt.

takk for svar!
Sist endret av mariusfosho; 5. november 2010 kl. 15:58.
Helvetica - En dokumentar om typografi.

Zero Day - Egentlig en dokumentar/film mix basert på den fantastiske Collumbine masakret i USA, omhandler 2 mobbeoffre som angriper dritsekkene på skolen sin, veldig god vist temaet interesserer.

Brüno - Omhandler USA.
Katie: My Beautiful Face

Anbefaler denne på det sterkeste selv om den havner litt utenfor din ønskesone!
Sitat av Professor Chaos Vis innlegg
Helvetica - En dokumentar om typografi.

Zero Day - Egentlig en dokumentar/film mix basert på den fantastiske Collumbine masakret i USA, omhandler 2 mobbeoffre som angriper dritsekkene på skolen sin, veldig god vist temaet interesserer.

Brüno - Omhandler USA.
Vis hele sitatet...
takk for tipsene! skal laste den helvetica og zero day med en gang
Bruno har jeg sett for ikke så lenge siden:-)

Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Katie: My Beautiful Face

Anbefaler denne på det sterkeste selv om den havner litt utenfor din ønskesone!
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Jeg har lest litt om dedær, det er ufattelig at det er mulig å gjøre slik mot andre folk. Men jeg tror dokumentaren er veldig interesang. mange takk for tipset!