Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1233
noen her på forumet som har sett Saw 7 i 3D?
er den bra?
er den verdt pengene?
osv..

takker for alle svar
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
hmm, jeg har sett litt forskjellige terningkast på filmen.. det er derfor jeg er så usikker og ville få en forklaring fra noen fra forumet jeg likte jo di andre Saw filmene.... men om 3D versjonen er bedre\dårligere.. :P
Nå har ikke jeg sett filmen, men ang. terningkast så er det noe jeg aldri følger med på. Så si alle filmene jeg har sett som får dårlige terningkast får topp karakter hos meg. Se heller filmen og døm selv.
Liker ikke Saw filmene generelt. De to første var awesome, men så ble det for mye.

Sats pengene på Trolljegeren du.
Syns den var på lik linje med de andre filmene, men klart mer moro med 3d
Skal se den i morgen. Ikke tenk på terningskast!
Dagbladet, VG osv. kan ikke kalle seg filmanmeldere da de ikke har peiling på hva som er en bra film. Gå på IMDB og se på folkets stemmer.. Ligger den på over 6 stjerner er det en bra film, under 6 så er den passelig god. Under 5 så er det en dårlig film eller så er det få folk som har stemt på den. Har sett utallige filmer og har bestandig sjekket opp på IMDB før og det er rett vurdert i nesten alle tilfellene.
Sitat av shallabaiz Vis innlegg
noen her på forumet som har sett Saw 7 i 3D?
er den bra?
er den verdt pengene?
osv..

takker for alle svar
Vis hele sitatet...
har ikke sett den, men serien blir melka som faen.

Personlig syns jeg filmene ble dårligere etter enern, den var dritbra.
Tror de som anmelder filmer for VG/Dagbladet osv. er folk som har gått 8< års skole for filmanalysering. Så da blir det litt forskjellig syn på filmene.

Personlig driter jeg i terningkastene. Ser heller filmen selv,og ruller terning etterpå.
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
med grunnlag av at jeg har sett di andre filmene tror jeg at jeg skal satse på å få se den i 3D.. på imdb får den 6.4\10..
så det betyr vel at di mener den er midt på treet det funker
Så den i helga, filmen er som de andre filmene, men var litt ekstra awesome med 3D, nyrer og annet dritt spruta på deg osv. Anbefales.
Sist endret av Dr.Feelgood; 5. november 2010 kl. 11:10.
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Trådstarter
nice ... gleder meg allerede ..hehe^^