Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1461
Yo,
Har satt meg ned og recorda en 4-5 matcher og plukket ut noen klipp av de, lastet ned sony vegas og prøvde meg smått fram.
Var litt utålmodig så brukte nok ikke så lang tid som jeg burde brukt på dette, men men.
Vet at selve kvaliteten på spillingen ikke er av øverste hylle enda.

https://www.youtube.com/watch?v=-yoMmc2TTQQ&hd=1
Kommenter og sub gjerne youtubekanalen, kommer til å lage flere fragmovies

Setter pris på tips av alle slag
Hvorfor skal jeg bruke tid på å gi tilbakemelding, når du ikke bruker tid til redigering?
Når du kommer tilbake med en video du har brukt tid på og er fornøyd med, skal jeg komme med konstruktiv kritikk.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Sitat av boohaze Vis innlegg
Hvorfor skal jeg bruke tid på å gi tilbakemelding, når du ikke bruker tid til redigering?
Vis hele sitatet...
Sært.


Jeg spilte mye CS før, men slutta når Source kom på markedet. Det er derfor meget gøy å se hvordan CS har forbedret seg med årene! Du viser iallefall i videoen din at du er god, kanskje litt for god også, for dette var helt sinnsykt å se på. Videoredigeringen har jeg ingenting i mot, kjempebra!

Keep shootin' CT
Heilt ok. men kansje ikke smurfe neste gang når du skal mekke video. er ikke noe særlig og spille mot silvers ta og fyr på frags fra din ''ekte'' rank med litt bedre motspillere. litt mye dill dall til tider men var en helt ok fragmovie bra til og være din første!
Må gjerne mekke meg en fragmovie ^^)
dmg som spiller mot silvers??

kjedelig
Dårlig:
Kjedelige klipp
Introen er litt for lang
Utdatert musikk
For mange og unødvendige effekter
Klippene er usynkroniserte med musikken
Ranksene er alt for lave for at klippene skal imponere, tipper vel også at du er på smurf?

Tips:
kke skriv "ace time" når du acer, da gjør du det bare til en større greie en det det er
Crack fraps fra piratebay så slipper du merket oppe i bildet.
Lag heller videoen kortere og ta vekk de mindre interresante klippene, eller spill flere kamper før du mekker video så alle klippene er bra nok
Trådstarter
8 0
Sitat av overwatch Vis innlegg
Hvorfor opprette to like innlegg?

ref http://freak.no/forum/showthread.php?t=271794
Vis hele sitatet...
Ulikt publikum, ulike tilbakemeldinger.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Sitat av OnkelD Vis innlegg
Ulikt publikum, ulike tilbakemeldinger.
Vis hele sitatet...
....


Ok. Jeg har sett gjennom hele greia nå. Klippene var bra miksa. Gi faen i å bruke effekter eller filtre, lilla lensflare fra en annen vinkel er bullshit og ser ikke bra ut. Musikken er dårlig, minner veldig om 420blazeitnoscope360MLGproXxX-greier. (se: https://www.youtube.com/watch?v=r2wyWPBRfxY&html5=1) Skru ned nivået på musikken ett hakk eller femten. F.eks 4:00, hvor du ser han duden bak smoken på garasje på nuke. Jalla lyseffekter, hadde sett MYE bedre ut om du hadde gitt faen i det.

CS-filmer med dårlig dubstep og slow-mo insta replay av en fyr som dauer er a dime a dozen, finn noe annen musikk som er litt mindre intens. Funker ikke å maskere dårlige klipp med høy lyd og overdrevet redigering.

ps. hvis du skal lage en god film, så holder det ikke med klipp fra de 4-5 siste matchene, plukk heller de beste klippene fra de siste 40-50 matchene.
Sist endret av Freaken; 15. august 2014 kl. 00:35.
Not sure if /r/montageparodies/ or Norsk Freakforum > Spill > PC
Tja, jeg har mest bevandring fra 1.6 tiden, men jeg gamer en del CS:GO for tiden:
Som andre i tråden sier; dropp alle idioteffekter, lensflare m.m - det ser bare teit ut. Ok at du har en hypa opp høne og noen effekter med gange.
Du har fete kills, det skal du ha: men varier gjerne mer. Når du drar de "feteste killsene" kan du godt bygge opp med litt mer forarbeid til manslaughter.

Mer direkte: bytt musikk (kjør gjerne noe gammel rock / annet), dropp effekter/reduser bruken sterkt), kort ned noen av kill-scene, sett sammen kortere klipp av fete headshots og samle litt mer.