Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1188
Tidligere i dag var jeg på kino for å oppleve den nye 3D effekten. Valget sto mellom jackass og den nye saw filmen. Etter 15 spilt tid begynner jeg allerede å bli uvell av å få en kvinnes kroppsdel slengt i fleisen og det virker så sabla ekte! 3D har vært på kino i lang tid, jeg har bare ikke fått opplevd det får nå, derfor jeg kaller det nytt. Hele filmen er avslutning på Saw- sagaen, og det spilte de på hele de 111 minuttene filmen varte.
Jeg vil kategorisere den som 4/6, men en stor annbefalning for grøsser-fans.

- hva syns andre freaks om filmen ?
den syns den var helt råååå! Jeg må si meg enig i at 2-6 var veeldig dårlige når det kommer til historien. Men som jeg har sagt til alle jeg kjenner: 2-6 er som et skjelett, også kommer 7 som kjøtt og blod osvosvosv... Den var bare JIZZ IN MY PANTS !
jeg synes den var dritt, du satt der i kinosalen og ble KNOSTANT minnet paa at, HEY DU SITTER OG SER PAA EN 3D FILM, SE HVA VI KAN KASTE PAA DEG!, effekten og oodela alt, avatar klarte og lage noen av disse scenene, men samt, gjemme dem, storyen var bad og en forferdelig slutt det var!
Valgte du Saw framfor Jackass? Hva er galt med deg mann? Neida, men at det kom noe ut av 3D brillene er jo bra syns jeg, får bare hodepine av disse 3D filmene med briller på. Jeg har ikke sett filmen enda, men syns du burde se jackass i 3D!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg så den også i dag.
Jeg likte den veldig godt, på tross av at jeg normalt sett missliker 3D.
Følte dog jeg gikk glipp av en del "forståelse" av slutten fordi jeg ikke har sett de andre filmene i serien.