Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  91 7327
Så nettopp første episode av The League, ikke så dum den så sjekk an ut.

En annen serie jeg gleder meg sinnsykt til skal begynne igjen er Blue Mountain State.


Sitat av robhol Vis innlegg
Dette var lamslående, hysterisk morsomt fra en som ser på Family Guy og The Office, mener nå jeg.
Vis hele sitatet...

Om du mener The Office og Family Guy er dårligere og mindre gjennomført enn big bang theory så hadde jeg rett i min påstand, hehe

Nå er imidlertid ikke dette en "hakk på andres seriepreferanser"-tråd, så jeg foreslår at vi rett og slett holder oss til topic. Eller hva?
Vis hele sitatet...
Eller hva? Det er jo du som går offtopic så bra forslag
Sist endret av Naturgrønn; 20. september 2010 kl. 16:38.
Gleder meg til Chuck, Weeds og Southpark, håper det blir jævla awesome!
bare for å rette litt på TS.. er sesong 5 med Dexter som begynner ikke sesong 4
Sesong 3 gikk i fjor på tv. Sesong 4 begynner, ikke 5 selv om sesong 5 er den som er ny i år.
Sitat av monged Vis innlegg
Gossip girl<3<3<3 ehehe. Men når starter egentlig house?
Vis hele sitatet...
Gossip Girl har jo allerede begynt da....
Uten å gidde å lese hele posten: Skal TVNorge sende sesong 3 av fringe?

De sendte ihvertfall ikke sesong 2. Vet at den kommer på DVD 27. September, så da får jeg se de 5 siste episodene

(Hvem blir med å spamme tvnorge med tusen "Skal dere sende fringe sesong 3"-meldinger)
Exterminate!
jonnis's Avatar
Trådstarter
Sitat av bragilicious Vis innlegg
bare for å rette litt på TS.. er sesong 5 med Dexter som begynner ikke sesong 4
Vis hele sitatet...
Stemmer det ja.. Bare en liten skrivefeil...
Sitat av Jelass Vis innlegg
Gossip Girl har jo allerede begynt da....
Vis hele sitatet...
joa. vet det. Men har jo bare kommet 1 episode, pluss en idag elns.
Gleder meg mest til Dexter.

Noen som har sett noen nye serier som har startet nå i høst? Jeg så første 2 episodene av Nikita, som virket helt greit - Blir vel å se et par episoder til om tiden tillater det, og se hvor bra det er.

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
http://on-my.tv/ er et fint alternativ.
Vis hele sitatet...
Er det noe mulighet for å krysse av hva du har sett?
Sist endret av Volch0k; 20. september 2010 kl. 23:28.
Sitat av jonnis Vis innlegg
House starter i kveld...
Vis hele sitatet...
Jeg er én dag for seint ute!
Der fikk jeg endelig sett s6e1 av How i met your mother!
Faen heller...
http://bildr.no/view/724743http://bildr.no/view/724743
Sist endret av Eplegutten; 21. september 2010 kl. 16:06.
Denne burde bli nevnt, This is England 86, går på tv nå.

Det er en fortsettelse fra denne filmen.
De seriene jeg følger med på er bla: Big Bang theory, Breaking Bad, Dexter, Entourage, Futurama, The Mentalist, NCIS, Supernatural og Vampire diaries. Noen har nylig begynt mens noen gjenstår
Blir bræ!
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Så nettopp første episode av The League, ikke så dum den så sjekk an ut.

En annen serie jeg gleder meg sinnsykt til skal begynne igjen er Blue Mountain State.
Vis hele sitatet...
BMS gleder jeg meg veldig til jeg.

Sjekka det The League på imdb, virka som en morsom serie jeg tenker å sjekke ut.

En serie som jeg tror kan bli litt i prison break stilen er The Event som hadde premiere i USA i går. Konspirasjon serie som jeg tenker er verdt å sjekke ut
Da er Its always sunny, house og himym i gang igjen, deeeilig.
Gleder meg til The office, og big bang theory i dagene som følger.
BLUE MOUNTAIN STATE!
Exterminate!
jonnis's Avatar
Trådstarter
Da er første episode av Boardwlk Empire, Two and a Half Men og How I met Your Mother sett, regner med å se House og Castle senere i kveld... Dette ser ut til å bli en god høst ja...
The Big Bang Theory. Har ventet i evigheter!
BBT og Grey's Anatomy <3
Glee! og house, dexter, the mentalist, grey's anatomy og modern family.
Jeg skjønner ikke at dere fortsatt klarer å se sitcoms med latterboks/live audience. Jeg vil gjerne bestemme selv hva som er morsomt.
En artig ting med MyEpisodes er at de har en funksjon som teller hvor mye tid du har brukt på serier. Litt gøy, men også ganske deprimerende.

2 months, 5 days, 2 hours, 35 minutes

ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
endelig i dag er det premiere på Dexter Sesong 5
i den avledning har jeg funnet en side som forhåpentlig vis legger den ut i natt.
Dexter Season 5 Episode 1

My Bad
Will be posted tonight
Dexter must make a choice; Quinn stirs up trouble for Dexter but supports Deb.
Vis hele sitatet...
Link til side
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg

PS. Folk som ser på the big bang theory må være letter tilbakestående
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
Digger The Big Bang Theory jeg.
hei

Hva synes dere så langt om 4 sesongen av chuck? Jeg har sett de to episodene (?) kun pga dama til chuck synes eller ikke det har vært noe særlig bra?

D
TO episoder av It's Always Sunny In Philadelphia er allerede ute, og jeg har ikke blitt informert?? OMGOMGOMG

Gleder meg også til South Park starter igjen :')
▼ ... over en uke senere ... ▼
Så de tre første episodene av The Event i går. For folk som likte Flash Forward kan jeg anbefale serien på det varmeste. Jeg likte Flash Forward, men enkelte av skuespillerprestasjonene var hårreisende dårlige, i motsetning til det jeg har sett av The Event til nå.

Litt andre synspunkter:
  • Boardwalk Empire er jeg litt skuffet over, men gir serien en stund til før jeg konkluderer.
  • Første episode av Dexter var hårreisende dårlig. Kommer nok til å se hele sesongen uansett, men håper det tar seg opp.
  • The Big Bang Theory er bedre enn noen gang! Fantastiske episoder hittil.
  • Community fortsetter trenden fra i fjor med meget variable episoder. S02E01 var ikke noe særlig, mens S02E02 var helt grei.
  • Greys Anatomy holder seg midt på treet.
  • Entourage er allerede over, og neste og siste avsluttende sesong kommer til vinteren. Kongesesong i år, synd det snart er slutt.
  • Weeds syns jeg har vært helt greit til nå. Føler de snart må finne på noe nytt.
Noen synspunkter? Mulig jeg fremstår som veldig negativ, men seriehøsten har ikke imponert meg til nå.
▼ ... over en uke senere ... ▼
[COLOR="Red"]BLUE MOUNTAIN STATE SESONG 2 BEGYNTE I DAG!!! SÅ SINNSYKT! TRODDE JEG MÅTTE VENTE TIL VÅREN![/COLOR]
Sitat av commie Vis innlegg
En artig ting med MyEpisodes er at de har en funksjon som teller hvor mye tid du har brukt på serier. Litt gøy, men også ganske deprimerende.

2 months, 5 days, 2 hours, 35 minutes

Vis hele sitatet...
Vil si det er bedre å se på den, enn wow tid :P
Hadde vel rundt 120 dager før jeg sluttet!
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
[COLOR="Red"]BLUE MOUNTAIN STATE SESONG 2 BEGYNTE I DAG!!! SÅ SINNSYKT! TRODDE JEG MÅTTE VENTE TIL VÅREN![/COLOR]
Vis hele sitatet...
Takk! Var ikke klar over det. Herregud for en lættis serie!
Her går det i Chuck, TBBT og HIMYM. Noen som vet om noe i samme gate..?

Sitat av commie Vis innlegg
En artig ting med MyEpisodes er at de har en funksjon som teller hvor mye tid du har brukt på serier. Litt gøy, men også ganske deprimerende.

2 months, 5 days, 2 hours, 35 minutes

Vis hele sitatet...
MyEpisodes tar med reklamen som sendes i beregningen, noe man som oftest ikke ser om man laster ned. Om mine beregninger stemmer er det ca. 30% reklame, og du må da gange tallene dine med 0,7 for å få det riktige, og kanskje litt mindre deprimerende tallet.
Sist endret av Mokko; 18. oktober 2010 kl. 13:04.
Også har Clone Wars starta igjen. Men dette er noen uker siden da :P
Sitat av steinarlima Vis innlegg
Så de tre første episodene av The Event i går. For folk som likte Flash Forward kan jeg anbefale serien på det varmeste. Jeg likte Flash Forward, men enkelte av skuespillerprestasjonene var hårreisende dårlige, i motsetning til det jeg har sett av The Event til nå.

......
Vis hele sitatet...


Så de tre første episodene av The Event etter å ha lest posten din, fenger veldig!

Takk for godt tips
Gleder meg til V og Californication
Chuck sesong 4!
Har ikke akkurat skuffa til nå
The walking dead har blitt preaired!

Fant den på stagevu (Bryter vel ingen regler)
Vel, jeg har begynt å se på litt for mange serier. Lista inneholder for tiden: Chuck, Dexter, House MD, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Supernatural, The Mentalist, The Vampire Diaries, Two and a Hald Men, Weeds, og sikkert noen jeg har glemt. I tillegg til et par serier som er ferdig/ikke går på TV for tiden.
Må si etter å ha sett første episode av the walking dead, angrer jeg.. På at jeg ikke ventet! FOR DETTE ER JEG ALLEREDE HEKTET PÅ!
brukertittel
Widow's Avatar
Sitat av Dyrdal Vis innlegg
Må si etter å ha sett første episode av the walking dead, angrer jeg.. På at jeg ikke ventet! FOR DETTE ER JEG ALLEREDE HEKTET PÅ!
Vis hele sitatet...
Har ikke startet å se på det enda, men har lest hele tegneserien og den er jævlig bra!

Gleder meg noe sinnsykt nå
Serier jeg har sett/ser

Dexter - knallbra serie, gripende avslutning på sesong 4, helt sykt.
Californication - knallbra serie, gleder meg til neste sesong
Entourage - kul serie, mest på grunn av Ari Gold
Fringe - ok serie, masse overnaturlig, har ikke blitt heelt hekta enda.
No Modern Family - Virker lovende, serien er ny i år.
Weeds - Har dabbet av endel da de første 2 sesongene var knallbra.
Boardwalk Empire - er sammenlignet med Sopranos, time will show
True Blood - ok serie, vi får se hva neste sesong har å by på
The Big Bang Theory - kul serie, korte episoder
Better off Ted - serie du ser før du legger deg, som bigbang theory
The Breaking Bad - US and A, alt for usannsynlig, ting blir nesten for dumt mange ganger.
The Mentalist - ok serie
Smallville - første sesong ok, resten er søppel mens siste sesong ser faktisk litt lovende ut
Supernatural - Sam og Dean har mange druid venner som bruker Rebirth på de hver gang de dør.
Gossip Girl - må bare se det da ex'n fikk meg til å se på
Desperate Housewives - samme som over, kjærring serie.

Heroes - noen som vet om det kommer mere av Heroes?

Lost - synd de ikke fikk avslutta denne optimalt
O.Z - knallbra serie
Sopranos - knallbra serie, dårlig avslutning.
That 70's Show - EPIC
The Wire - knallbra serie, spennende til siste episode
Six Feet Under - Knallbra serie
Rome - knallbra serie, synd de forkorta 4sesonger ned til 2....
The O.C - så denna i ungdomstida, var en kul serie, da.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Trådstarter
Vel da har de fleste seriene startet og det er mye bra som går... Chuck har blitt litt bedre, Boardwalk Empire har skuffet litt etter første episode og Dexter har egentlig skuffet så mye at jeg ikke har sett de tre siste episodene... Nå venter jeg bare på The Walking Dead og håper det blir fett...

Noen andre som har blitt veldig overrasket eller veldig skuffet over serier de forventet at skulle bli bra??

Jonnis