Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2777
http://i48.tinypic.com/33kvwgx.jpg

Satt å trykte på filmer på Youtube, plutselig dukker dette opp.. Hva kan det skyldes? Merkelig at det er på norsk, da Youtube drives av engelske folk? :P Eller har jeg virus? Youtube hacket?
Sist endret av Outier; 25. juni 2010 kl. 18:50.
Det er en feil hos Youtube. Grunnen til at det står på norsk er fordi browseren din er satt til å sende "Jeg foretrekker sider på norsk" når den ber om nettsider. (Søk på "Accept-language" på nettet)
Nei det er vanlig har fått det bære i engelsk
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Haha, er Youtube-feil, men kan hende nettleseren din har oversatt det. Det gjør ihvertfall Opera

Edit: For sein
Sist endret av Tomacco; 25. juni 2010 kl. 18:52.
Outier's Avatar
Trådstarter
Vel, jeg tenkte mer på "Høyt kvalifiserte aper.." jeg da..?
Sist endret av Outier; 25. juni 2010 kl. 18:54.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Ja? Det er det de skriver når det er en feil, for det er "Morsomt"
Er sånn for alle...
Det skjedde vel en feil på youtube-serveren. Feilmeldingen tilhører youtube/google.

http://www.google.com/support/forum/...fb3750de&hl=en
den meldingen kommer ofte opp når jeg administerer kontoen min.irriterende som f**n.
Sist endret av Mathsterk; 25. juni 2010 kl. 21:13. Grunn: skriveloff
"Et team med høyt kvalifiserte aper er sendt ut for å ta hånd om situasjonen."
Spør du meg, høres det ut som noe faenskap. Men det viser seg å være _real deal_ her
Nei, dette er nok en beryktet youtubetrojaner, du kan ha blitt infisert via skjermkabelen.
Du har nok blitt hakket og må dessverre slette windows mappa !

ROFLMAO HAHAHAH så nå at det stod aper haha wtf :P
Sist endret av Itsnotover; 25. juni 2010 kl. 23:00.
aper er vel en referanse til "codemonkeys" som er en betegnelse mye brukt om folk som jobber med å programmere ting helt etter ordre uten å måtte tenke noe spesielt ^^,