Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1039
Er det noe edible jeg kan lage med 2g weed? Tenkte på å kanskje lage brownies, men da er vel 2g litt for lite? Med den toro brownie pakken er det jo ca 12 brownies og med 2g blir det bare 166mg weed per bit, er det nok eller for lite? Hørte noe om cannabis kakao her i en tråd noen som har en god oppskrift for det?

Noe andre tips til ting jeg kan lage der man ikke trenger å bake så stor kvanta?

Noe jeg kan lage med 1-2g.
morkakespisende
Er ikke den store bakeren selv, men med brownies kan du jo alltids bruke bare en kvart pakke (eller mindre) for sterkere stykker
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av supranaut Vis innlegg
Er ikke den store bakeren selv, men med brownies kan du jo alltids bruke bare en kvart pakke (eller mindre) for sterkere stykker
Vis hele sitatet...
Hvordan skal jeg gjøre det med egg? Skal bare være ett egg i den 12 brownies pakken, usikker om det går ann å dele ett egg i kvart?
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Hvordan skal jeg gjøre det med egg? Skal bare være ett egg i den 12 brownies pakken, usikker om det går ann å dele ett egg i kvart?
Vis hele sitatet...
Ta egget ien bolle, visp det så plomme og hviten blandes. Del det opp i fire boller og velg en bolle.
Hjelpes den som hjelpes kan, jeez.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan også lage edible-shot. Forvarm ovnen til 125 grader, legg ønsket mengde weed oppi en kopp (krus), inn i ovnen i 40min, om det enda er grønt så ha det inni litt til. Ta ut koppen og mens den er glovarm så legger du kokosolje oppi og rører rundt. La det kjøle seg enten i romtemp, kjøleskap eller fryser. Og spis/drikk. Svelg med vann for det smaker KØKK
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan også lage edible-shot. Forvarm ovnen til 125 grader, legg ønsket mengde weed oppi en kopp (krus), inn i ovnen i 40min, om det enda er grønt så ha det inni litt til. Ta ut koppen og mens den er glovarm så legger du kokosolje oppi og rører rundt. La det kjøle seg enten i romtemp, kjøleskap eller fryser. Og spis/drikk. Svelg med vann for det smaker KØKK
Vis hele sitatet...
Er dette virkelig bedre enn å lage edibles syns du? Personlig så liker jeg mine hjemmelagde gummibjørner eller brownies bedre enn en shot med kokosolje
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Er dette virkelig bedre enn å lage edibles syns du? Personlig så liker jeg mine hjemmelagde gummibjørner eller brownies bedre enn en shot med kokosolje
Vis hele sitatet...
Det kan jeg se for meg ja.. Liker cannabis brownies. Skal prøve toro sine brownies i dag først, også lager jeg hjemmelaget den 20
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Er dette virkelig bedre enn å lage edibles syns du? Personlig så liker jeg mine hjemmelagde gummibjørner eller brownies bedre enn en shot med kokosolje
Vis hele sitatet...
Det smaker som sagt dritt, men det funker og det er et enklere alternativ enn å lage mat.
Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
Det smaker som sagt dritt, men det funker og det er et enklere alternativ enn å lage mat.
Vis hele sitatet...
Å lage Toro brownies er litt mer jobb enn å helle i seg olja som en shot. Men så er det også grenser for hvor lat man skal [bør] være også da.
Anonym bruker
"Arktisk Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Hvordan skal jeg gjøre det med egg? Skal bare være ett egg i den 12 brownies pakken, usikker om det går ann å dele ett egg i kvart?
Vis hele sitatet...
Lag hele deigen/røra først. Deretter tar du 1/3 av den ferdige røra i en egen bolle og tilsetter weed i den. Resten av røra kan du spare til munchies etterpå.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Da lages det cannabis brownies .

https://ibb.co/S58xGpr

Forresten skal det stanke cannabis i hele leiligheten når jeg decarber?
Sist endret av Tinnie; 14. april 2023 kl. 16:33.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Da lages det cannabis brownies .

https://ibb.co/S58xGpr

Forresten skal det stanke cannabis i hele leiligheten når jeg decarber?
Vis hele sitatet...
Lukter det biff stroganoff når du lager det til middag? Ja.
Sitat av CannaLars Vis innlegg
Å lage Toro brownies er litt mer jobb enn å helle i seg olja som en shot. Men så er det også grenser for hvor lat man skal [bør] være også da.
Vis hele sitatet...
Kan jo bruke denne oljen i mat etterpå. Det som er fint med oppskriften hans er at han har tatt med decarb delen sånn at man er sikker på at weeden faktisk gir funk oralt.
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Noen som aner holdbarhet på disse kakene? Hvor bør det oppbevares? Kjøleskap? Fryser?

Tenkte å lage THC gummies en dag
Sist endret av Tinnie; 14. april 2023 kl. 17:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Alge Vis innlegg
Kan jo bruke denne oljen i mat etterpå. Det som er fint med oppskriften hans er at han har tatt med decarb delen sånn at man er sikker på at weeden faktisk gir funk oralt.
Vis hele sitatet...
Er det jeg mener, det er så sykt lite arbeid igjen for å få edibles som man ikke må ha chaser etter så man ikke spyr..
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Det er lite arbeid med edibles ja, syns dette var rimelig enkelt. Decarb er jo drit lett, bare å varme opp i ovnen i 40-50 min. + Cannabis smørret, kunne ikke vært lettere. Og fra der er det jo bare å lage browniene vanlig å bare bytte ut smørret med cannabutter.
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Da lages det cannabis brownies .

https://ibb.co/S58xGpr

Forresten skal det stanke cannabis i hele leiligheten når jeg decarber?
Vis hele sitatet...
At det lukter litt er ikke uvanlig, men pass på tempen. Jeg har opplevd at visse ovner ikke er til å stole på i det heletatt mtp temperatur. Til neste gang ville jeg hatt ett digitalt steketermometer i ovnen sånn at du ser når temperaturen ligger stabilt på temperaturen du vil ha. Å siden du bare har lagt weeden rett på ett bakeark så for guds skyld åpne ovnen sakte!
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Noen som aner holdbarhet på disse kakene? Hvor bør det oppbevares? Kjøleskap? Fryser?

Tenkte å lage THC gummies en dag
Vis hele sitatet...
Du kan fryse disse ja

Sitat av Tinnie Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Enjoy
Sist endret av Alge; 14. april 2023 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Det er lite arbeid med edibles ja, syns dette var rimelig enkelt. Decarb er jo drit lett, bare å varme opp i ovnen i 40-50 min. + Cannabis smørret, kunne ikke vært lettere. Og fra der er det jo bare å lage browniene vanlig å bare bytte ut smørret med cannabutter.
Vis hele sitatet...
Er noe jobb, men lager du smør eller olje i større kvanta så kan du ha det liggende, da er det ikke mer jobb enn å bytte ut vanlig smør/olje med canna-smør/olje
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Kan jo bruke denne oljen i mat etterpå. Det som er fint med oppskriften hans er at han har tatt med decarb delen sånn at man er sikker på at weeden faktisk gir funk oralt.
Vis hele sitatet...
Å ja den gir funk ass.. er shit høy a
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Å ja den gir funk ass.. er shit høy a
Vis hele sitatet...
Hvordan synes du rusen er iforhold til kokain?
Grønnost
Tinnie's Avatar
Trådstarter
Mye bedre egt. Har brukt hasj osv før men har aldri fått særlig funk fordi det har vært med venner og da deler man ofte jointen, så man får mindre virkestoff. Men edible var digg.