Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2503
Heisann

Er hjemme i pappaperm for tiden, og det kribler i kreativitetsfoten når jenta sover.

Skulle gjerne mekket nye låter, men i mangel av hjemmestudio og instrumenter blir det å ta i bruk det man har.

Denne gangen ble det en cover av Green Day - Basket Case.

Resultatet finner du her:

https://www.facebook.com/madskymremu...32669120535585

Eller på linken i signaturen min
Haha. Føler med deg, pappaperm kan være vanskelig.

Morsomt, og ikke så aller værst sangstemme heller.
Sitat av reklame Vis innlegg
Haha. Føler med deg, pappaperm kan være vanskelig.

Morsomt, og ikke så aller værst sangstemme heller.
Vis hele sitatet...
Hehe Ja det vanskeligste er å faktisk slappe av å bare gjøre ingenting. Sangstemmen kunne trengt litt autotune her og der men takktakk!
Nah er det ikke på youtube så har det ikke hendt. Selv ikke en green day cover får meg til å selge sjela mi til face.
Jeg likte det. Brings back memories.
Sitat av MadSky Vis innlegg
Heisann

Er hjemme i pappaperm for tiden, og det kribler i kreativitetsfoten når jenta sover.

Skulle gjerne mekket nye låter, men i mangel av hjemmestudio og instrumenter blir det å ta i bruk det man har.

Denne gangen ble det en cover av Green Day - Basket Case.

Resultatet finner du her:

https://www.facebook.com/madskymremu...32669120535585

Eller på linken i signaturen min
Vis hele sitatet...

Haha, jeg som hadde grua meg til pappaperm i Mai? Detta ser jo riktig så gøy ut!
Jeg elsket det! Mye humor og overraskende bra spilt. Ungen din er heldig som får vokse opp med en så morsom far
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Nah er det ikke på youtube så har det ikke hendt. Selv ikke en green day cover får meg til å selge sjela mi til face.
Vis hele sitatet...
Hahah! neinei, youtube neste!

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg likte det. Brings back memories.
Vis hele sitatet...
Flere som har sagt det, og det er jo strengt tatt "noen" år siden denne lå på VG Lista.. Men den gir meg samme nostalgiske følelsen.

Sitat av Natz Vis innlegg
Haha, jeg som hadde grua meg til pappaperm i Mai? Detta ser jo riktig så gøy ut!
Vis hele sitatet...
Hehehe! Det er fint å ha fri fra jobb, men det kan bli kjedelig når ungen sover 2-3 timer 2 ganger for dag... da må man finne på noe

Sitat av jordan Vis innlegg
Jeg elsket det! Mye humor og overraskende bra spilt. Ungen din er heldig som får vokse opp med en så morsom far
Vis hele sitatet...
Takk for kompliment! jeg er nok ikke alltid like tullete.. men når man først skal lage en cover på tull, hvorfor ikke gå all in..
Straks du linker til youtube skal jeg innom å titte. Bare få opp en link. Alltid rom for Green Day covers.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Straks du linker til youtube skal jeg innom å titte. Bare få opp en link. Alltid rom for Green Day covers.
Vis hele sitatet...
Ask and you shall receive:
https://youtu.be/8NaGCYbnCeM

hahahaha dette var overraskende bra as. Respekt at du fikk til å lage noe kult med en gitar, en bøtte og et leke-keyboard!
Likte klaviaturet, gitar+vokal bra rytmeseksjonen var ikke alltid på beaten, trommisen må øve litt

Kreativt.
Sist endret av frtoretang; 24. november 2017 kl. 03:01.
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
hahahaha dette var overraskende bra as. Respekt at du fikk til å lage noe kult med en gitar, en bøtte og et leke-keyboard!
Vis hele sitatet...
Hehe takk!

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Likte klaviaturet, gitar+vokal bra rytmeseksjonen var ikke alltid på beaten, trommisen må øve litt

Kreativt.
Vis hele sitatet...
Ja jeg er enig! Har tatt det opp flere ganger med trommisen, men han er en sta jævel.. han sier det blir best om han bare får improvisere uten å øve