Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1733
Hei =)
Både jeg og kjæresten min har brukt truxal og seroquel halvveis regelmessig nå i det siste. Er der da helt useless for oss å ta mdma i dag? Vil vi få noe som helst funk?
Jeg har aldri merket forskjell på truxal eller seroquel, såvidt jeg vet har ingen av disse noe med ssri å gjøre, så kjør på
Anonym bruker
"Rask Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det jeg har blitt tipset er at det er fint å ta for å lande fra mdma turen
Både truxal og seroquel har stor innvirkning på veldig mange av de samme reseptorene mdma hekter seg på. Hva legger du i halvveis regelmessig bruk?

Begge antipsykotikaene er kraftige antagonister på serotonin, adrenalin og dopamin. Ta en titt på farmakodynamikken for nevnte medikamenter, store deler av hjernen deres kan være "blokkert" Men jeg antar det har noe å si hvor mye/lenge dere har brukt disse medisinene.

Det å "lande" fra psykedeliske trips eller mdma ser jeg som ustabilt, og kan by på uønskede effekter. Ville heller tatt i bruk et annet middel enn antipsykotika/depressiva hvis man sliter med å sove o.l
Vi har fortsatt ikke fått tatt ma'en, men vært uten medisiner siden onsdag morgen. Noen som har noen formening om hvor lenge det er lurt å vente, eller om det hadde funka i dag?
Sist endret av RitaLinn; 18. november 2017 kl. 16:01.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gått på seroquel og truxal i 5 år, og aldri hadd noe problem med å få funk på mdma.