Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1798
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okei, jeg har planer om å sitte oppe i natt og bare LESE hele natta. Har en del stoff jeg må igjennom.

Har mye erfaringer med andre rusmidler, men ikke noe særlig med speed. Hvor stor dose anbefaler dere? Jente, 20, 75 kg

Vet at størrelse på doser er veldig individuelt, og at man vurderer utfra bl.a kroppsvekt, høyde erfaring, osv. MEN:

Kan man også vurdere mengde ut ifra hva man skal gjøre under rusen? F.eks: bør man ta mer hvis man skal ut og være aktiv (fest, tur osv), og mindre hvis man bare skal sitte/ligge hjemme?


Tidligere har jeg gjerne tatt 0,4 (mer enn anbefalt for nybegynnere??), men har aldri merket noe av at konsentrasjonen skjerper seg og at jeg blir FOKUSERT. Pleier som regel bare å føle meg jævlig speeda, liksom sånn sykt rusa, og det er jo nice det også. Men ikveld vil jeg lese!

Når jeg tok 0,1 merka jeg nesten ingenting, så det er for lite.

1 SPM TIL: Hvis jeg tar 0,2 og ikke blir fornøyd med rusen, kan jeg ta en dose til da?
Isåfall, hva bør den dosen være på og hvor lenge etter første dose bør den tas?
For økt konsentrasjon bør dosen være veldig liten. 0.1 holder hvis det er bra saker. Det skal ikke mye til før man går fra å være fokusert til å bli helt ustrukturert, henge seg opp i detaljer osv. Det er også generelt en dårlig plan å lese hele natten hvis du har eksamen dagen etter. Det beste man kan gjøre for økt prestasjon på dette tidspunktet er å få seg en god natts søvn.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar, mentalmelt! Har heldigvis ikke eksamen imorgen

Mer spørsmål:
1. Hvis jeg vil bli skikkelig speeda, hvor mye tar jeg da i forhold til "normal" dose? Uten å overdosere, orker ikke mer oppkast.

2. Er det forskjell på rusen man får om man snorter eller dropper? Forutenom virkningstid og halveringstid osv. Stemmer det at hvis du snorter det så blir du mer gira og energisk enn hvis du dropper?

3. Faen, glemte det tredje spørsmålet mitt (fjernt) men skriver i tråden igjen når jeg kommer på det igjen.
da fisken min hadde hyppig speedforbruk var ikke økt fokus noe fisken la merke til.
mer en eufori og endring i tankegang, og våkenhet.
fisken tok somregel en 0.2-0.5 linje og redoserte ved behov 3-5timer etterpå.
for en heftig rus kan plumbing være intressangt.
Sist endret av UrteEffekten; 30. oktober 2017 kl. 01:04.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som gidder å ta seg tiden til å svare grundig på alle spørsmålene mine i begge innleggene i tråden? Hehe.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
VIL SETTE ENORMT STOR PRIS PÅ DET :-)
Att du alt har klart å glemme 3. spørsmål,
bør gi en pekepinn på hvor lurt det er å satse på å lære noe mens du er rusa.

Sov om natta og les om dagen istedet...
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hallooo... Hadde ikke glemt de. Det var spørsmål jeg kom på i ettertid. (ikke alltid så lett å huske alt man lurer på i farta, rusa eller ei).
Hvis vi ser bort ifra #3 da, som jeg fortsatt ikke husker hva var... heh.
Men du har jo et poeng, og det ble ikke mye lesing på meg i natt.

Eller...well... hele natta ble jo forsåvidt brukt her på forumet, så lesing ble det riktig nok
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ikke for å være den fyren, men du får så mye mer ut av havregrøt og kaffe
Prøv mindre dosering neste gang, å prøv å unngå oppheng som renner ut i alt annet enn studiene du leser på.
50-80mg kanskje?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
50-80 mg, seriøst? Merka jo ingenting på 100
Hadde vært interesangt å høre fra 'alle' som har gjennomført en utdanning på amfetamin.
Men tror helt ærlig at det å ta amfetamin for å gjøre skolearbeid, stort sett er å lure seg selv.
Du sier jo selv at du ikke gjorde noe fornuftig i natt, hva får deg til å tro det blir anderledes neste gang?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hallooo... Hadde ikke glemt de. Det var spørsmål jeg kom på i ettertid. (ikke alltid så lett å huske alt man lurer på i farta, rusa eller ei).
Hvis vi ser bort ifra #3 da, som jeg fortsatt ikke husker hva var... heh.
Men du har jo et poeng, og det ble ikke mye lesing på meg i natt.

Eller...well... hele natta ble jo forsåvidt brukt her på forumet, så lesing ble det riktig nok
Vis hele sitatet...
At det var for lite?
Du fikk ikke lest det du planla, utifra deg selv ble tiden brukt her på forum istedet. Du fikk oppheng å det ble stuk istede for arbeid.
Du skal jo ikke kjenne på at du er rusa når du leser, du "mikrodoserer" amfetamin, for å fokusere, å lese på studier.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
50-80 mg, seriøst? Merka jo ingenting på 100
Vis hele sitatet...
Du skal ikke merke at du er rusa, er jo ikke derfor du inntar stoffe?
Sist endret av Eyeamare; 30. oktober 2017 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
50-80 mg, seriøst? Merka jo ingenting på 100
Vis hele sitatet...
Er vel sånn at om du skulle ha en posetiv effekt på skolearbeid, skal du ikke føle deg rusa.

Hvis du føler deg rusa har du tatt for mye.

Er du ute etter rus eller å gjøre skolearbeid?
Privat meld meg du
Sitat av NoLimits Vis innlegg
Privat meld meg du
Vis hele sitatet...
Just, wow.
Du imponerer til stadighet..
Anbefaler TS å tenke seg godt om uansett. det virker som du tror amfetamin er vidunderkur, nei. mikrodoseringer trenger selvkontroll, å egenintiativ.
Jeg støtter selv Havregryn å kaffe som nevnt!
Men jeg har svart så godt jeg kan.

mr. Better to be dead and cool, the alive and uncool.
Sist endret av Eyeamare; 30. oktober 2017 kl. 13:58.