Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1756
Noe tips her? Vil gjøre den helt nederste delen av jeansa mine trangere, helt nede ved føttene og anklene. Har puttet dem i kokende vann, slengt dem i tørketrommelen osv uten at de tilsynelatende har blitt noe strammere av den grunn.

Noen andre tips til hva jeg kan prøve å gjøre? Det å sy dem funker dårlig, da sømmene mest sannsynlig vil ryke når jeg tar av og på buksen.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Kjøp jentebukser, gjerne med stretch. Det funker for meg ihvertfall.
Har faktisk et par jentebukser, de er sykt chille å gå i, ser helt ut som jeans men de er laget av et annet stoff. Problemet her er lommene, som er 3 cm dype... og de kan bli litt trange i skrittet til tider:d
Dra til en skredder eller systue.
Kjøp jogger bukser ser ut som dongeri men er stretch bukser. fantastisk å gå med disse kommer også til herrer
Sjekk ut Zanerobe, blandt annet Zanerobe Sharpshot chino.
Sitat av Ambryo Vis innlegg
Det å sy dem funker dårlig, da sømmene mest sannsynlig vil ryke når jeg tar av og på buksen.
Vis hele sitatet...
Du må ta opp sømmene langs benet og sy smalere. Om du ikke er trygg på det så kan sikkert en systue eller skredder ta på seg jobben.
Takk for svar her sålangt. Vet ikke om jeg er så dreven med nåla at jeg skal gjøre dette selv. Kanskje jeg får krype til korset og spørre hun mor om hjelp. Hvor mye skal en skredder ha for en slik oppgave?

Sitat av daxtux
Sjekk ut Zanerobe, blandt annet Zanerobe Sharpshot chino.
Vis hele sitatet...
Takk, skal sjekke det ut.

Sitat av 5FDP
Kjøp jogger bukser ser ut som dongeri men er stretch bukser. fantastisk å gå med disse kommer også til herrer
Vis hele sitatet...
Hvor får jeg tak i slike joggebukser, og hvordan ser de ut i forhold til vanlige jeans?