Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5007
Beklager om dette ikke er rette subtråd, det handler om rusmidler men gjerne temaet ikke er riktig.

Hei, hvis bestillingen fra dark web var beslaglagt i tollen, hvor lenge går det før adressen er "clean" igjen, ettersom jeg prøvde å bestille ting på nytt har jeg lite lykke og er overbevist over at adressen er "compromised".

Har prøvd flere ganger.

Tenker jeg bare går 2-3 måneder og får noen til å sende et vanlig postkort og ser om de sjekker det, men kanskje noen andre hadde erfaring med hvor lenge de ventet til neste bestilling?
Sol Niger Within
Vartec's Avatar
Etter et raskt googlesøk kom jeg fram til dette:
https://www.reddit.com/r/DarkNetMark...om_postsperre/
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler meg dum nå...
Er det virkelig trygt å bestille cannabis over nette?
Kan ikke tollen spore opp adressen og melde fra til politet??
Nei det er ikke trygt.
Jo det kan de.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Føler meg dum nå...
Er det virkelig trygt å bestille cannabis over nette?
Kan ikke tollen spore opp adressen og melde fra til politet??
Vis hele sitatet...
innenlands går knirkfritt
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Nei det er ikke trygt.
Jo det kan de.
Vis hele sitatet...
Jo det er trygt, med mindre du er et eller annet naut som bestiller fra utlandet.
Det vil aldri være trygt å bestille dop i posten nei, ja det er mindre sjangse for å bli tatt men det betyr ikke at det er trygt.
Tollvesenet har begynt å sjekke innenlands post også, så det er alltid en risiko.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Det vil aldri være trygt å bestille dop i posten nei, ja det er mindre sjangse for å bli tatt men det betyr ikke at det er trygt.
Vis hele sitatet...
Hvor ofte sjekker man helt vanlige brev? lol. Det er 100% risikofritt, eneste er kanskje dritt weed som stinker
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor ofte sjekker man helt vanlige brev? lol. Det er 100% risikofritt, eneste er kanskje dritt weed som stinker
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke risikofritt
Du kan si det er det så mye du vil men det endrer ikke det faktum at det faktisk er en risiko.
Og om du mener det bare er ''dritt weed som stinker'' så tar du grundig feil og har tydligvis aldri møtt en narkohund før.

Ettersom narkohunder begynte å sniffe på innenlandspost i 2014 er det enda mere risiko tilstede.
http://www.nettavisen.no/nyheter/nar...v/8517075.html
http://www.h-a.no/nyheter/narkohunde...nenlandsk-post
Trådstarter
17 5
Du kan finne guides på youtube, lettere enn å spørre her.

Og for de som spør om det er safe, det er risikofritt så lenge du nekter når noe blir stanset, de kan ikke arrestere deg før du faktisk har fått det i posten, hvis politiet ringer så sier du bare hvem som helst kan bestille dop til adressen din og bare nekter.
Sitat av mini1138 Vis innlegg
Du kan finne guides på youtube, lettere enn å spørre her.

Og for de som spør om det er safe, det er risikofritt så lenge du nekter når noe blir stanset, de kan ikke arrestere deg før du faktisk har fått det i posten, hvis politiet ringer så sier du bare hvem som helst kan bestille dop til adressen din og bare nekter.
Vis hele sitatet...
Den unnskyldningen er så oppbrukt at den går de ikke på.
Joda, hvem som helst kan gjøre det, men hvem andre en deg selv som rusbruker har en grunn til å bestille dop til postkassen din?
Ja, det er mye mindre risiko å sende innenlands enn utenlands, men det er ikke risikofritt og det vil det heller aldri bli da det blir funnet nye metoder for å avsløre dop i posten hele tiden.

Det som ofte hender når en pakke blir snappet opp med dop på posten er at innholdet blir destruert og mottakeren blir anmeldt samt at mottakeren også får en postsperre som fører til enda bedre gjennomgang av posten til personen det måtte angå.

Det er nemlig ikke sånn at selvom du aldri har blitt tatt, så kommer det aldri til å skje eller at alle andre aldri blir tatt heller.
Det vil alltid være en risiko, UANSETT!

Det er forresten en haug av slike tråder fra før her inne, og i alle sammen av dem står det at det ikke er risikofritt.
Sist endret av Slæsken; 29. juni 2017 kl. 05:37.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Den unnskyldningen er så oppbrukt at den går de ikke på.
Joda, hvem som helst kan gjøre det, men hvem andre en deg selv som rusbruker har en grunn til å bestille dop til postkassen din?
Ja, det er mye mindre risiko å sende innenlands enn utenlands, men det er ikke risikofritt og det vil det heller aldri bli da det blir funnet nye metoder for å avsløre dop i posten hele tiden.

Det som ofte hender når en pakke blir snappet opp med dop på posten er at innholdet blir destruert og mottakeren blir anmeldt samt at mottakeren også får en postsperre som fører til enda bedre gjennomgang av posten til personen det måtte angå.

Det er nemlig ikke sånn at selvom du aldri har blitt tatt, så kommer det aldri til å skje eller at alle andre aldri blir tatt heller.
Det vil alltid være en risiko, UANSETT!

Det er forresten en haug av slike tråder fra før her inne, og i alle sammen av dem står det at det ikke er risikofritt.
Vis hele sitatet...
Unnskyldningen er oppbrukt? De har fortsatt ingen beviser?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Tollvesenet har begynt å sjekke innenlands post også, så det er alltid en risiko.
Vis hele sitatet...
Har du kilde til dette? Det blir jo som om ambulansepersonell nå har begynt å arrestere folk.


Sitat av Slæsken Vis innlegg
Joda, hvem som helst kan gjøre det, men hvem andre en deg selv som rusbruker har en grunn til å bestille dop til postkassen din?
Vis hele sitatet...
En hvilken som helst rusbruker som har fysisk tilgang til postkassen din og som ikke ønsker å risikere sin egen adresse.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Tollvesenet har begynt å sjekke innenlands post også, så det er alltid en risiko.
Vis hele sitatet...
Finnes det/har du kilder på dette? Betviler ikke det et sekund, med dette overvåkningssamfunnet vi lever i, som blir drøyere for hver dag som går.
Sitat av Esoterisk Vis innlegg
Har du kilde til dette? Det blir jo som om ambulansepersonell nå har begynt å arrestere folk.

En hvilken som helst rusbruker som har fysisk tilgang til postkassen din og som ikke ønsker å risikere sin egen adresse.
Vis hele sitatet...
Sjekk linkene jeg delte litt lenger opp, der har du kilder på at narkobikkjer har begynt å sjekke innenlands post.
Nei, det blir langt ifra det samme som at ambulansepersonell skal arrestere folk.

Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Finnes det/har du kilder på dette? Betviler ikke det et sekund, med dette overvåkningssamfunnet vi lever i, som blir drøyere for hver dag som går.
Vis hele sitatet...
Sier til deg som jeg skrev rett over her til Esotensk, sjekk tråden.
Det ligger 2 linker til kilder der.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Unnskyldningen er oppbrukt? De har fortsatt ingen beviser?
Vis hele sitatet...
Bevisene ligger lagret på pcen, så ved mindre du har kryptert hele dritten ifra topp til tå så er det masse beviser.
Hvor mange ganger tror du ikke snuten har hørt den, eller ''fikk det av en random neger'' eller ''det er ikke mitt, jeg lover''?
En ting er å faktisk være uskyldig eller å snakke sant, men blir du tatt gang på gang så lukter de fort den lunta.
Da er ikke razzia så langt unna.
Sist endret av Slæsken; 29. juni 2017 kl. 20:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Sjekk linkene jeg delte litt lenger opp, der har du kilder på at narkobikkjer har begynt å sjekke innenlands post.
Nei, det blir langt ifra det samme som at ambulansepersonell skal arrestere folk.


Sier til deg som jeg skrev rett over her til Esotensk, sjekk tråden.
Det ligger 2 linker til kilder der.



Bevisene ligger lagret på pcen, så ved mindre du har kryptert hele dritten ifra topp til tå så er det masse beviser.
Hvor mange ganger tror du ikke snuten har hørt den, eller ''fikk det av en random neger'' eller ''det er ikke mitt, jeg lover''?
En ting er å faktisk være uskyldig eller å snakke sant, men blir du tatt gang på gang så lukter de fort den lunta.
Da er ikke razzia så langt unna.
Vis hele sitatet...
Så om jeg bestiller til en dude gang på gang kan jeg få han til å bli skyldig? Å ha Torbrowser på PC'en er ikke nok bevis. De må ha beviser, de kan ikke straffe utifra hva dem trur.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så om jeg bestiller til en dude gang på gang kan jeg få han til å bli skyldig? Å ha Torbrowser på PC'en er ikke nok bevis. De må ha beviser, de kan ikke straffe utifra hva dem trur.
Vis hele sitatet...
Hvilken idiot ville brukt masse penger på å sende dop i postkassen til random folk? Du må jo ha en IQ på -1000 for å gjøre noe slikt.
(jada, supernarkiser har jo pcer og internett og sitter å loker TOR markets døgnet rundt for å sende dop i innenlands post til random folk, nei jeg tror ikke det du)

Det er veldig mange flere spor enn bare å ha TOR, å ha TOR på pcen er ikke ulovelig men TOR alene er heller ikke trygt. Du kan kryptere hele driten, da vil det bli tryggere, men gjør du ikke det så kan det fort bli synd.
Når politiet går inn for å sjekke pcer, så har de grunner til det og ikke bare fordi de ''tror''.

Serriøst, om du sender dop i posten til noen og dette blir oppdaget på posten, så blir mottakeren politianmeldt og brevet/pakken blir destruert.
Ikke vits å diskutere engang for det er bare dumt å komme med ''Hva om jeg sender drugs til random folk i posten''
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Finnes det/har du kilder på dette? Betviler ikke det et sekund, med dette overvåkningssamfunnet vi lever i, som blir drøyere for hver dag som går.
Vis hele sitatet...
Jeg har jobbet i Posten og har selv sett det med egne øyne. Beviser? Nei. Er fotoforbud der. Saken er at her i Oslo (Lørenskog) behandles norsk og utenlandsk post på det samme anlegget men på forskjellige tider, så for tollvesenet er det jo bare å stille opp med hund når som helst på døgnet og sniffe narkotika.

Ser det med at det er TOLLvesenet som kontrollerer innenlandsposten, men det er dem som har spesialkompetansen og mest erfaring med å kontrollere narkotika. Kan kanskje se på det som at Politiet har leid dem inn? Men dette blir mye synsing.

Bunnlinja er uansett at det er ALDRI trygt å sende narkotika i Posten.
Sist endret av ivar_oslo; 30. juni 2017 kl. 09:19.