Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2717
Yoo

Fått tak i no DMT nå, men er usikker på hvordan jeg skal gå fram for å vape det. Har testa DMT før, men da var det i en jalla hjemmesnekka gravitybong, ble breakthrough men måtte opp i doser på 60 mg pga dårlig teknikk.
Anyhow, plugen anbefalte å vape det i en el-vape, han sa det skulle være det mest effektive. Greia er at jeg ikke skjønte noe av forklaringa hans.
Noen her inne som har erfaring med å DMT i vape som kunne ha gitt meg en framgangsmåte? DMT sjelden vare og jeg har selvfølgelig lyst til å utnytte det jeg har så bra som mulig!
Reddit har en guide.
Alltid trodd bong var greia med DMT, værtfall det letteste (spesielt for breakthrough med maskinalvene)
Fofi's Avatar
Trådstarter
Sitat av kallisti Vis innlegg
Reddit har en guide.
Vis hele sitatet...
Takk!

Sitat av Slæsken Vis innlegg
Alltid trodd bong var greia med DMT, værtfall det letteste (spesielt for breakthrough med maskinalvene)
Vis hele sitatet...
Lite lyst å ødlegge bongen med DMT lukt ass, har kun den ene bongen også.
Lag «the machine». Google det. Absolutt beste metode for dmt røyking