Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2241
Siden jeg ikke finner noe konkret informasjon rundt hjemreise på Roskilde sin hjemmeside, håper jeg noen av dere her inne vet.

Jeg lurer på hvordan det fungerer med hjemreise fra Roskilde, jeg og noen kompiser tenker å ta buss. Men spørsmålet er når vi må forlate campen, og skjer det noe i det heletatt 2.juli, som er den "siste" dagen?
Det går festivalbusser fra festivalen på øst og vest som går til togstasjonen Koster 20 kr elns. Går hver dag
Eller ta bussen fra festival-området helt til Oslo s?
http://www.swebus.se/event/festivale...ldefestivalen/
Trådstarter
3 0
Kanskje jeg utrykket meg dumt, prøver igjen.
Vi tenker å ta buss til Roskilde med selskapet SweBus. Men det vi lurer på er om vi må forlate campen 2.juli eller 3.juli, da vi må bestemme oss for enten 2.juli eller 3.juli som hjemreise.
fra Roskilde sine sider: "The campsite is open from Saturday 25 June to Sunday 3 July."

Og ja, det skjer noe den 2.jul. Det er jo en dag med fullt program. Den 3.jul derimot er det ikke all verden som foregår.
Sist endret av moret; 27. mars 2016 kl. 22:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det skjer ikke så mye siste dagen i min erfaring. De aller fleste danskene drar hjem på kvelden, så det er ikke store fester eller noe. Det er fullt mulig å campe der da, om dere vil ta buss den 3.
Sist endret av Vekst; 27. mars 2016 kl. 22:13.
Trådstarter
3 0
Sitat av moret Vis innlegg
fra Roskilde sine sider: "The campsite is open from Saturday 25 June to Sunday 3 July."

Og ja, det skjer noe den 2.jul. Det er jo en dag med fullt program. Den 3.jul derimot er det ikke all verden som foregår.
Vis hele sitatet...
Oh, da har jeg ikke lett godt nok, tusen takk! Kan du legge ved link hvor dette sto?
Alt står under "guiden", nå sitter jeg på tlf så linking er teit men her feks:
http://www.roskilde-festival.dk/guid...-ticket-prices
Øøh, jeg vet ikke hvor folk har vært på selve blodnatta men for å si det sånn: det skjer mye sjukt.
Var der i 2014, og lørdag kveld måtte vi nærmest flykte, fordi det klikka helt for danskene. Var som en dag i walking dead, hvor noen gikk rundt med handlevogner og reiv i stykker telt for å finne ting å ta med hjelp ( for det meste alko), mens andre nøyet seg med casual rasering av hele stedet: dette gikk ut på å slå ned telt med køller, kødde med folk som var inni teltene, og åpne ølbokser for så å kaste det rundt ( i lufta, på andre). Det var helt bonanza, men fet opplevelse
I 2015 virket det ganske stille natt til søndag. Var ingen som ødela noe. Bare høy musikk og drikking.
Anbefaler å være der på den såkalte blodnatta (siste kvelden). Har vært der fire år på rad nå, og den kvelden har aldri skuffet!

Pleier å ta bussen med Swebus som går rundt 7-8 på morran, da kommer man seg så kjapt som mulig hjem og man slipper å sitte i campen og surre utover dagen.