Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1063
Hei
Helt ny på forumet, men finner ingen andre steder som vet dette bedre enn dere, så håper jeg blir tatt godt imot.

Et par måneder siden røyka jeg med et par kompiser og trippet ganske ille, de sa de aldri hadde sett noe lignende, og hjertet mitt pumpa intenst. Opplevelsen er ikke så viktig, den kan jeg ta til de som er keen på å vite det, men er så mange bad trip historier her fra før. Etter dette har jeg ikke rørt noe slikt, men har bevegd meg over på diverse partydop, hvor cola og knips står høyest på listen.

Jeg begynte forsiktig og tok mine forhåndsregler. En pr kveld, og aldri mer enn en pr måned. Heller ikke kombinere cola og knips, og jeg hadde en grense på ca 4 tjukke striper på en kveld. Dette var alt veldig flott.

Helt til nå forrige helg. På torsdagen var jeg på russeslipp og tok en knips, dagen etter var jeg på ny fest og ble ikke "god i gassen" av kun alkohol, så jeg tok meg en knips... Merket at den aldri kicket, så jeg tok meg en til.

Like etter at jeg tok denne andre merket jeg at jeg ble veldig merkelig. Kjente en rar smerte i hele kroppen og holdt meg fast til stolen. Lagde rare grimaser og lagde også merkelige lyder.

Nå er det tirsdag, og jeg føler hjerterytmen min er rar. Tror jeg ligger på en 80-100 slag pr minutt, og er relativt godt trent. Hjertet stikker også av og til, og av og til banker det hardt, andre ganger "hopper" det litt Jeg skjelver litt i fingrene, men det som er mest rart er drømmene mine.

Drømmene er først og fremst veldig merkelig, klarer nesten ikke sette ord på de, men kan selvsagt det om ønskelig. Slutten på hver drøm er helt IDENTISK, men på en litt forskjellig måte. ALT begynner å skurre og ting knuses og det blir mye støy. Jeg tror jeg er i ferd med å dø, også er det ikke bare å våkne som man ellers gjør. Det klarer jeg ikke. Jeg må virkelig finne et sted for å komme meg ut av drømmen før det er for "seint". Har enda ikke vært "for seint".... Jeg graver meg ut av drømmen også skurrer det helt forferdelig mye i hodet, noen ganger er verre enn andre. Effekten av knips skal vel ikke vare så lenge??! Har hatt drøm lørdag, søndag, to mandag, og en idag (tirsdag). Trenger virkelig hjelp.

Lurer også på og jeg burde besøke helsestasjonen/ pskykolog? har tenkt å dra til helsestasjonen på mandag. Er hvertfall helt ferdig med dette med mindre det er en logisk forklaring.

TUSEN TAKK FOR SVAR!! trenger det virkelig...
Høres egentlig ikke så veldig uvanlig ut. Kan ikke fortelle deg nøyaktig hva som har skjedd, men det generelle tipset i sånne saker er - som du selv har kommet frem til - å holde deg unna disse substansene en god stund fremover - og ikke ta e/MDMA med så kort mellomrom igjen.

Har selv hatt veldig rare og ubehagelige drømmekjør etter overdreven bruk av ecstasy, og vært med på å kjøre folk til legevakta pga. opplevde hjerteproblemer etter bruk av både speed og kola (hver for seg). Når legen hører hva som ligger bak, er svaret alltid det samme: Slutt med speed/kola/whatever (husk at knips også er sentralstumulerende). De gidder erfaringsmessig ikke gjøre ytterligere undersøkelser.

Det har bare gått noen dager. Om situasjonen ikke eksalerer, ville jeg bare holdt meg unna og tatt en dag av gangen. Det går nok over. Hvis du på død og liv må sjekke ut noe, så gjør det hos en lege. Tviler på at en psykolog vil ha noe å tilføre.
Sist endret av kallisti; 25. oktober 2017 kl. 09:44.
Trådstarter
2 0
takk for svar, tror nok det roer seg om jeg tar det rolig