Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5546
Skal til Amsterdam om ikke så altfor lenge, lurte på om jeg skulle stikke innom København først. Oslo er talentløs, her blir man bare lurt trill rundt. Jeg tar aldri kontakt med gate sluskene her i byen.
Man blir ikke bare lurt trill rundt i byen nei, det er som regel gatedealerne som gjør det og de holder du deg jo unna.
Finner du deg en ordentlig dealer så slipper du å bli lurt.
Trådstarter
Det var det jeg mente, men det er ikke bare, bare å finne en prima dealer.
Var der i forbindelse med Roskilde festivalen. Torget er fult av boder med vendors. Prerolled, hasj, weed, edibles og utstyr. Bare husk å vær litt varsom med telefonbruken, litt anspent stemning.
Sist endret av ZELDUR; 13. juli 2017 kl. 17:18. Grunn: Trøndersk grammatikk
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Var der i forbindelse med Roskilde festivalen. Torget er fult av boder med vendors. Prerolled, hasj, weed, edibles og utstyr. Bare husk å vær litt varsom med telefonbruken, litt anspent stemning.
Vis hele sitatet...
Når var du der?

Bodene i Christiania er stengt, ettersom det var uheldige voldelige episoder der for litt under ett års tid siden. Var der i fjor sommer og smakte på livets goder, og ca. ei mnd etter jeg var der, så ble "pusher-street" stengt, altså at bodene ble fjernet.
Er litt usikker på om de er oppe og går igjen nå, men det tviler jeg på. Har ikke hørt noe nytt de siste månedene, men det kan hende at det bare er jeg som ikke oppdaterer meg ofte nok.

http://www.dagbladet.no/nyheter/onsd...ender/61927267
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Når var du der?
Vis hele sitatet...
Var så skækk under hele festivalen, så er litt usikker på dato, men 15 dager siden kanskje
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Når var du der?

Bodene i Christiania er stengt, ettersom det var uheldige voldelige episoder der for litt under ett års tid siden. Var der i fjor sommer og smakte på livets goder, og ca. ei mnd etter jeg var der, så ble "pusher-street" stengt, altså at bodene ble fjernet.
Er litt usikker på om de er oppe og går igjen nå, men det tviler jeg på. Har ikke hørt noe nytt de siste månedene, men det kan hende at det bare er jeg som ikke oppdaterer meg ofte nok.

http://www.dagbladet.no/nyheter/onsd...ender/61927267
Vis hele sitatet...
Sitat av ZELDUR Vis innlegg
Var så skækk under hele festivalen, så er litt usikker på dato, men 15 dager siden kanskje
Vis hele sitatet...
Var der 21.juni. Alt var tilbake som tidligere. Eneste forskjellen fra tidligere år var vell at ingen av dealeren brukte masker.
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Når var du der?

Bodene i Christiania er stengt, ettersom det var uheldige voldelige episoder der for litt under ett års tid siden. Var der i fjor sommer og smakte på livets goder, og ca. ei mnd etter jeg var der, så ble "pusher-street" stengt, altså at bodene ble fjernet.
Er litt usikker på om de er oppe og går igjen nå, men det tviler jeg på. Har ikke hørt noe nytt de siste månedene, men det kan hende at det bare er jeg som ikke oppdaterer meg ofte nok.

http://www.dagbladet.no/nyheter/onsd...ender/61927267
Vis hele sitatet...
Neeeh.
Var i Christiania for et par timer siden, sikkert 20 boder med 3-4 typer hash og 2-3 typer weed oppe
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Når var du der?

Bodene i Christiania er stengt, ettersom det var uheldige voldelige episoder der for litt under ett års tid siden. Var der i fjor sommer og smakte på livets goder, og ca. ei mnd etter jeg var der, så ble "pusher-street" stengt, altså at bodene ble fjernet.
Er litt usikker på om de er oppe og går igjen nå, men det tviler jeg på. Har ikke hørt noe nytt de siste månedene, men det kan hende at det bare er jeg som ikke oppdaterer meg ofte nok.

http://www.dagbladet.no/nyheter/onsd...ender/61927267
Vis hele sitatet...

Dette kan jeg også avkrefte. Bodene er oppe og går fremdeles og det er god stemning som vanlig
Jøss, dette var gode nyheter. Takk for oppklaringen! Veldig hyggelig plass med mange hyggelige mennesker. Da blir det en tur tilbake dit, etterhvert
Jeg var innom København fra den 20-25 juni i forbindelse med metalfestivalen Copenhell, og da var ihvertfall "bodene" oppe igjen. Jeg tror jeg kunne telle en 12-15 boder som hadde akkurat samme utvalg som før Christianittene rev ned bodene sel i fjor sommer. Den eneste forskjellen er altså at bodene ikke lenger har tak, og derfor er det litt vanskeligere å håndtere salg i dårlig vær. Håper dette svarte på spørsmålet ditt.