Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4307
Laurus canus
mås'n's Avatar
54 1
Har akkurat kjøpt meg store fine mdma krystaller, og skal rulle med ei venninde imorgen. Problemet er at jeg er litt noob når det kommer til dette feltet og er uskker på hvilken måte det er best å konsumere dette på. Vi tar begge 200mg hver.
Tar også imot andre gode råd med takk, fra dere litt mere erfarne der ute
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med rizla papir
Hvorfor akkurat 200mg hver?
Bruk heller denne siden, lettere å måle ut en safe dose.
http://mollymeasure.com/

Knus de opp, pakk de inn i bittelitt rizzla/dopapir og svelg.
Del i to, hell i glass med drikke, eller ett lag med dopapir funker fjell, selv om det ikke virker så delikat. Rizlapapir for den kresne er jo gelatinkapsler da, eller så kan du løse det opp i vann og skyte, knuse og sniffe, løse opp i vann, ta i oralsprøyte, legg deg på ryggen, spre beina og plug

Mulighetene er mange, men parachute (krystallene i papir og svelg) er vel den vanligste metoden.
Laurus canus
mås'n's Avatar
Trådstarter
54 1
Da kjører jeg en god gammel fallskjerm jeg Takk for svar!
Take care!
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper dere knuste de...
200mg og nybegynnere good luck. Dere kommer mest sannsynlig til ende på gulvet eller være såppass grøt i hjernen at dere ikke kommer ut av sofaen. 100mg holder i MASSEVIS som start dose. LESS is more spesielt mdma. Ta resterende 0,1 etter to timer max så dere ikke griller hjernen helt
Laurus canus
mås'n's Avatar
Trådstarter
54 1
Kanskje vi tar en litt lavere dose og redoserer etter behov.. Vi får se hvordan det blir ¯\_(ツ)_/¯ kan godt poste en liten update på hva vi gjorde og hvordan det funka imorgen kveld.
Ved mindre dere begge 2 veier godt over 150kg er ikke 200mg nødvendig, men kom gjerne med en update
Sitat av mås'n Vis innlegg
Kanskje vi tar en litt lavere dose og redoserer etter behov.. Vi får se hvordan det blir ¯\_(ツ)_/¯ kan godt poste en liten update på hva vi gjorde og hvordan det funka imorgen kveld.
Vis hele sitatet...
Kanskje? Vil sterkt fraråde dere å putte i dere 200mg på en gang. Det er en dose selv mange erfarne vil holde seg unna. Det er også verdt å vite at MDMA kan fungere kraftigere på en kvinne selv med lik kroppsvekt som en mann. Vet ikke hvilket kjønn du har, men er du mann så ikke anta at venninna di bør ha en like høy dose som deg.

Mer om kvinner og MDMA:
https://broadly.vice.com/en_us/artic...-youre-a-woman
https://www.vice.com/en_us/article/w...ying-from-mdma

Ang. konsumering er jeg veldig fan av gelatinkapsler. Får kjøpt bokser med kapsler på helsekostforretninger.
Sist endret av Nichotin; 8. mars 2017 kl. 11:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enig, kapsler er tingen ☺️
Ikkje sniff det! fyfan det smake dritt x) det funke fort da men still, jeg gikk heile rollen med smaken i kjeften og halsen
Laurus canus
mås'n's Avatar
Trådstarter
54 1
Litt sen update:
Hun veier 65kg, jeg veier 94. Vi hadde 200mg hver disponibelt. Vi hørte på dere og starta litt roligere enn tenkt. Jeg tok en faklskjerm på ca. 140 og hun insisterte på å ta samme dose. Det kicka inn etter liten halvtime og hadde en jevn og fin opptur. Kan si at 140 også kanskje var litt mye.. Tror ihvertfall jeg ideellt sett skulle tatt noe litt i overkant av hundre. Alikevel var turen heelt fantastisk, vi bonda som bare det og bytta på å ha sex og snakke hele kvelden. Vi følte en ekstrem nærhet til hverandre og aalle bekymringer forduftet. Når det dabba av etter drøyt en fire timer følte vi oss ikke helt ferdige og tok de resterende 60mg. Forstår at vi burde tatt de litt tidligere så vi slapp å begynne å lande for så få en ny opptur, men vi trodde ikke vi kom til å ville ha mere mens vi peaka..
Disse to dagene i etterkant har vert ganske tunge. Har vært veeldig sliten i hodet og smått deppa, men dette var jo noe vi viste ville komme med en soppas høy dose. Generelt sett er vi begge ganske fornøyde med trippen og er enige om at vi vil gjøre det igjen om en 2-3 måneders tid
Sist endret av mås'n; 10. mars 2017 kl. 18:25.
Jeg droppet først 100mg pulver i gelatinkapsel, og når det ikke skjedde noe etter en time tok jeg en 50mg krystall på tunga og bare lot den smelte der. Ja, det smaker skikkelig stygt. Etter enda en time tok jeg en hel 50mg krystall og skylte ned med vann. Dette var min første tur på MDMA, og det funka helt fint. Syns faktisk jeg kunne tatt enda litt mer.

Har lest om andre som blander ut pulveret i appelsinjuice. Smaker visstnok ikke så dritt.
Sitrussyre skal også være med på å forsterke effekten.
Det funker også å bruke tuppen av lillefingeren å bare dyppe den på pulveret også kan du bare fortsette sånn til du er fornøyd med effekten og eventuelt redosere om du føler for det senere, merket at når jeg var i Amsterdam så var dette veldig populært på klubbene. Smaker jævlig tough, men bare å skylle ned med brus elns.