Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 18480
Hei Freaks,

blir min første bruker på dette forumet, da jeg har lyst å fortelle min historie til folk som er nøytrale.

Tok kontakt med ei 15 år gammel jente sent i mars over facebook; da bestemmer vi oss for at hun skal komme og besøke meg. (Jeg er 18, har ikke hatt kontakt med vedkommende tidligere) Hun ba meg om å ringe henne om 2 timer; jeg ringte henne etter rundt 3 timer.

Jeg møter henne og vi setter oss i senga da jeg nylig har kastet sofaen min (trenger plass når jeg skal flytte). Bor hos mine foreldre som var på slektsbesøk akkurat da. Det utvikler seg til kos og at hun utfører oralsex på meg. Da forteller hun også at "Jeg vil ikke ligge med deg i dag, jeg har ligget med for mange i det siste og vil ikke bli stemplet som hore; jeg vil bare suge deg." Da sa jeg bare ok, selv om jeg synes dette var forferdelig rart.

Vi fortsetter å kose og jeg ender opp oppå henne etter en god stund. 7-10 minutter ca. Da er vi begge uten klær og hun "styrer" min penis inni seg.
Samleie ble utført, men ingen inseminering.
Etter samleie spør hun om jeg vil være med ut og finne på noe. Jeg svarer nei.

Ca. fem dager etter mottar jeg en telefon fra min lokale politistasjon som sier at det er en patruljebil og to tjenestemenn hos huset mitt som ønsker å snakke med meg. (Jeg var hos en venn i nærheten.) Jeg forteller at jeg kan komme iløpet av 5 minutter og begynner å nærmest løpe. Når jeg kommer frem håndhilser jeg på de to betjentene, og blir fortalt at jeg har blitt anmeldt for voldtekt. Jeg var helt sjokket og måtte gå med på å møte på stasjonen for et avhør. Der måtte jeg fortelle alt i ubehagelig nær detalj til en betjent under videoavhør. Det ble også tatt spyttprøver, fingeravtrykk, bilder i profil etc.

Får også vite at jeg har besøksforbud på vedkommende.
Det er da selvsagt greit, iogmed hun har besøksforbud på meg også i den forstand.

Blir hentet av mor og far som gjerne vil høre historien; de var svært støttende og gode i situasjonen; men ønsket ikke å fortelle dem så mye fordi det er pinlig.

Har senere fått utnevnt en advokat og møtte ham før de skulle i et dommeravhør. Der får jeg se et dokument som forteller meg at vedkommendes mor har vært inne hos politiet og fortalt at hun som anmeldte er selvskader og lystløgner (oppmerksomhetssyk). I tillegg finner jeg ut at hun anmeldte saken sammen med en barndomsvenn av meg; som samme dag som hun anmeldte var vennen hennes, men dagen etter var de i et forhold som de fortsatt er i til dags dato.

Sliter personlig mye med angst og hadde ikke klart å utføre denne handlingen, og det er vanskelig for meg å snakke ut om dette med advokaten min da jeg ikke klarer å ordlegge meg så godt under press... Dette vet fastlegen og jeg har fortalt det til politiet.

I senere tid har jeg møtt/sett jenta ved flere anledninger.
Hun har ridd på hest forbi mitt hus en gang og gått en annen gang. Begge gangene har jeg sett henne fra vinduet mitt og hun har stirret oppover mot huset mitt. En annen anledning; etter å ha vært på en tilstelning møter jeg henne sittende i passasjersetet på en bil når jeg er fotgjenger. Da ser hun på meg og roper med alle vinduene åpne "HVA FAEN, DET ER *mitt navn*"

Jeg synes det var ekstremt ubehagelig og lurer på om det kan nevnes i forhold til besøksforbudet.. Om jeg voldtok henne ville hun ikke da bli litt skiplet i nærheten av meg?

Sitter igjen med blandede følelser, har ikke møtt opp på skolen siden anmeldelsen 30. mars; har gått glipp av eksamen osv. Broren hennes går på min skole og jeg takler det ikke i sammenheng med min angst.

Hva skal jeg gjøre, freak?!
Utrolig vanskelig situasjon du har havnet i.

Først og fremst er det vell ikke så mye du kan gjøre, utenom å fortelle politiet og advokaten din akuratt slik hendelsen utløp seg. Om du er uskyldig, har du ingenting og skjule, og sannheten har jo en tendens til å komme frem til slutt.

Det at jenta er lystløgner og oppmerksomhetssyk, og det at moren til vedkommende er den som opplyser om dette er bra.

Situasjonen du har havet i må være utrolig vanskelig, og med tanke på skole og slike ting er jeg veldig usikker på hvordan du skal gå frem. Tror du vet hva som er best for deg.

Uansett, lykke til! Og om du er uskyldig løser helt sikkert dette seg!
aka Heisenberg
Walter White's Avatar
Du er uskyldig og så sant du vet det med deg selv, så er det samme faen hva andre tror.
Ikke tillat dette å gå for dypt inn på deg, selvsagt er det ubehagelig som juling, men du velger selv
i hvor stor grad dette skal påvirke deg.

Hvis du er nervøs for utfallet av retten kan du betrygge deg med at du trolig ville blitt frikjent selv om du var skyldig, så det behøver du hvertfall ikke bekymre deg om. Jeg ville også poengtert at dette er en forstyrret jente med behov for oppmerksomhet, og som ikke virker påvirket i den grad en voldtekt ville gjort med henne.
mtp at den seksuelle lavalder er 16 og hun er 15 så har du vel ikke de beste kortene i hånda, det at det er mange mannfolk som blir stemplet som voldtektsmenn fordi hun angrer/døøøøøøøør etter oppmerksomhet etterpå hjelper ikke, jentene er alltid uskyldige, menn er alltid voldtektsmenn og griser...
Trådstarter
Er ekstremt vanskelig, ja. Bor i ei lita bygd og det er nok snakk som det er, siste ryktet er vel at hun har måttet tatt abort og diverse greier.

Det som plager meg mest er å tenke på hvor ofte dette skjer med andre enn meg også.. I voldtektssaker er det ord mot ord etter man har fastslått at det har foregått samleie.

Er utrolig takknemlig over at moren kontaktet politiet og fortalte om datterens vaner. Har vært mye deprimert før hun gjorde det, da jeg følte jeg hadde ingen sjanse.

Uansett så er jenta 15 og jeg 18; jeg har brutt loven uansett hvordan jeg vrir og vender på det.. Kan jeg da evt. bli dømt for det om jeg blir frikjent for voldtekt?

Jeg kan møte med advokat når jeg ønsker og se på videoopptak av dommeravhøret jenta deltok i. Da får jeg kommentere på ting som evt. ikke stemmer med forklaringen hennes og lignende. Har ikke løyet om noe som helst i avhør eller til advokat.
Seksuell lavalder har en klausul som sier at folk i cirka samme alder og utvikling ikke kan bli straffet for den. Altså meget trolig at du ikke blir straffet som sex med mindreårig. Da forskjellen bare er 3 år, og jenter er oftest ansett for å modnes før gutter. Altså går dere under "cirka samme alder og utvikling".

Om det var voldtekt eller ikke, skal jeg ikke svare på.
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
Seksuell lavalder har en klausul som sier at folk i cirka samme alder og utvikling ikke kan bli straffet for den. Altså meget trolig at du ikke blir straffet som sex med mindreårig. Da forskjellen bare er 3 år, og jenter er oftest ansett for å modnes før gutter. Altså går dere under "cirka samme alder og utvikling".

Om det var voldtekt eller ikke, skal jeg ikke svare på.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!
Fant der det stod straffen kunne falle bort dersom man var jevnbyrdig i alder og utvikling; men har ikke noe å sitere, desverre!

Jeg lagde ikke tråden for å overbevise tilfeldige mennesker, jeg vil bare ha litt innsyn og hjelp. ^^
Av ren nysgjerrighet så lurer jeg på hvor du bor, tør du svare :> ?
Trådstarter
Det nærmeste jeg svarer er Ålesund Uansett er det like irrelevant, haha.
Vel, 15-åringer burde man holde seg unna uansett. De er like stabile som korthus.
Sitat av slitenape Vis innlegg
Det nærmeste jeg svarer er Ålesund Uansett er det like irrelevant, haha.
Vis hele sitatet...
Jeg kommer også et lite stykke fra Ålesund
Og ja, jeg har hørt om hele greia, men jeg viste fra første gang det ikke er sant. Hun klarer ikke være så "glad" og "lykkelig" som hun er nå siden hun ikke er utsatt for voldtekt, slike ting svir. Og man går ikke på kino, og nesten går naken på stranden og viser seg fram.

Ta det med ro, jeg vet faktisk ikke hvem du er, ikke har jeg interesse av og vite det helder (med tanke på din situasjon med angst osv. Forstår deg godt).
Men hu Jenta er værre og ikke vite hvem er, hun er så oppmerksomhetsyk at det stinker fra jenta.. Hun skulle seriøst fått hjelp.


Synest det er rart hun rei den hesten så nært hjemme ditt. Det tyder på at hun ikke er redd i det hele tatt, og ikke eier skam. En voldtatt person holder seg langt vekk fra gjerningsmannen, bygger opp redsel og hat. Og spesielt da, ikke vil nærme seg. Og ingen voldtatt person skriker ut det fra en bil, slik som hun gjorde. Jeg nærmest HATER denne jenta, selv om jeg aldri har snakket med henne før. Men ryktene går og hun er jo helt sprengt, som du kanskje nå vet. Syns synd i deg som kom i kontakt med henne.

Politiet har vel flere ting di skulle tatt opp med jenta, hun er ikke akkurat helt frisk, hun har blandt annet holdt på med dop, hjemmebrent og noe pillegreier.
Ikke vet jeg om hun bruker det selv, eller om det er shady gjeng hun har komt bort i, men jenta får du sikkert kjøpt for en 50 lapp på et hjørne likevel om noen år...

Det er MEGET viktig att du sier du har observert Jenta uttafør hjemme ditt, og du IKKE tok kontakt med henne. Prøvde du og skjule deg, litt vekk fra vindu? dette viktig for at du skal virke "redd,skeptisk osv" ovenfor jenta, og du ikke syntest noe om det i det hele tatt. Hun har brutt regelen med besøksforbud. Det hjelper ikke at hun bare skal gå forbi kvartaler, hun må gå en omvei. Hun skal "motvirke" og la den andre part få tilgang. Og det samme gjelder deg. Sier hun at det ikke er sant, så ber du naboer osv confirme at hu rei en hest. Om det virker så prøver di nok og finne ut hvor hun har fått hesten i fra, og da mest sansynlig tro på deg.

Jeg tipper hun taper anyway. Vær 100% ærlig. Og bruk god tid på og forklare deg. Si til personer som du må prate med, at du trenger tid til og ordlegge deg før du prater. Det er ingen skam!

Forøvrig så tror jeg ikke en 15 år gammel jente har lov og dra med seg hest inn i byen-nabolag osv alene. Gjelder sikkerhet for andre. Spør om dette er lovlig om det er tilfellet.



Syns det med fravær er veldig kjipt, jævli kjipt faktisk, og jeg skjønner deg godt. Si ifra til noen som kan hjelpe, kanskje gå til en sykolog du kan bruke senere som "bevis" til høyere etater osv, at du virkelig har fått alt spolert av en falsk anmeldelse fra denne hersens jenta.

KREV oppreisning, tapt utdanning er ikke til og spøke med, ei helder et uskyldig menneske. Dette kan du nytte ekstremt godt av, og hun får nok av oppmerksomhet som straff. ( Feil retta oppmerksomhet )
bygdedyret tar henne nok til slutt.

Løgnere som henne burde få en passelig lærepenge før det går for langt..
Eier ikke samvittighet eller skam. Og forventer att alle andre tåler det..

Dessverre så finst det slike fitter her og der, I min tidligere klasse var det ei som hadde herpes uten å vite det selv, (dum skløtte som pulte mer en hun leste ord). og som tydligvis hadde blitt voldtatt av en kompis av meg. Men han hadde jo ikke herpes så Han fikk ikke oppreisning siden dette bare gjaldt videregående, og ALLE skjønte det var løgn. Men han hadde et ønske om og få henne fjerna, så hun ble utestengt fra skolen pgr av oppførselen hennes.

Jenta er på rehabilitering lang faen i vold. Og hun kommer nok ikke tilbake siden alle missliker henne




Lykke til, ærlighet kommer man langt med!
Trådstarter
Sitat av Crulex Vis innlegg
Jeg kommer også et lite stykke fra Ålesund
Og ja, jeg har hørt om hele greia, men jeg viste fra første gang det ikke er sant. Hun klarer ikke være så "glad" og "lykkelig" som hun er nå siden hun ikke er utsatt for voldtekt, slike ting svir. Og man går ikke på kino, og nesten går naken på stranden og viser seg fram.

Ta det med ro, jeg vet faktisk ikke hvem du er, ikke har jeg interesse av og vite det helder (med tanke på din situasjon med angst osv. Forstår deg godt).
Men hu Jenta er værre og ikke vite hvem er, hun er så oppmerksomhetsyk at det stinker fra jenta.. Hun skulle seriøst fått hjelp.


Synest det er rart hun rei den hesten så nært hjemme ditt. Det tyder på at hun ikke er redd i det hele tatt, og ikke eier skam. En voldtatt person holder seg langt vekk fra gjerningsmannen, bygger opp redsel og hat. Og spesielt da, ikke vil nærme seg. Og ingen voldtatt person skriker ut det fra en bil, slik som hun gjorde. Jeg nærmest HATER denne jenta, selv om jeg aldri har snakket med henne før. Men ryktene går og hun er jo helt sprengt, som du kanskje nå vet. Syns synd i deg som kom i kontakt med henne.

Politiet har vel flere ting di skulle tatt opp med jenta, hun er ikke akkurat helt frisk, hun har blandt annet holdt på med dop, hjemmebrent og noe pillegreier.
Ikke vet jeg om hun bruker det selv, eller om det er shady gjeng hun har komt bort i, men jenta får du sikkert kjøpt for en 50 lapp på et hjørne likevel om noen år...

Det er MEGET viktig att du sier du har observert Jenta uttafør hjemme ditt, og du IKKE tok kontakt med henne. Prøvde du og skjule deg, litt vekk fra vindu? dette viktig for at du skal virke "redd,skeptisk osv" ovenfor jenta, og du ikke syntest noe om det i det hele tatt. Hun har brutt regelen med besøksforbud. Det hjelper ikke at hun bare skal gå forbi kvartaler, hun må gå en omvei. Hun skal "motvirke" og la den andre part få tilgang. Og det samme gjelder deg. Sier hun at det ikke er sant, så ber du naboer osv confirme at hu rei en hest. Om det virker så prøver di nok og finne ut hvor hun har fått hesten i fra, og da mest sansynlig tro på deg.

Jeg tipper hun taper anyway. Vær 100% ærlig. Og bruk god tid på og forklare deg. Si til personer som du må prate med, at du trenger tid til og ordlegge deg før du prater. Det er ingen skam!

Forøvrig så tror jeg ikke en 15 år gammel jente har lov og dra med seg hest inn i byen-nabolag osv alene. Gjelder sikkerhet for andre. Spør om dette er lovlig om det er tilfellet.



Syns det med fravær er veldig kjipt, jævli kjipt faktisk, og jeg skjønner deg godt. Si ifra til noen som kan hjelpe, kanskje gå til en sykolog du kan bruke senere som "bevis" til høyere etater osv, at du virkelig har fått alt spolert av en falsk anmeldelse fra denne hersens jenta.

KREV oppreisning, tapt utdanning er ikke til og spøke med, ei helder et uskyldig menneske. Dette kan du nytte ekstremt godt av, og hun får nok av oppmerksomhet som straff. ( Feil retta oppmerksomhet )
bygdedyret tar henne nok til slutt.

Løgnere som henne burde få en passelig lærepenge før det går for langt..
Eier ikke samvittighet eller skam. Og forventer att alle andre tåler det..

Dessverre så finst det slike fitter her og der, I min tidligere klasse var det ei som hadde herpes uten å vite det selv, (dum skløtte som pulte mer en hun leste ord). og som tydligvis hadde blitt voldtatt av en kompis av meg. Men han hadde jo ikke herpes så Han fikk ikke oppreisning siden dette bare gjaldt videregående, og ALLE skjønte det var løgn. Men han hadde et ønske om og få henne fjerna, så hun ble utestengt fra skolen pgr av oppførselen hennes.

Jenta er på rehabilitering lang faen i vold. Og hun kommer nok ikke tilbake siden alle missliker henne




Lykke til, ærlighet kommer man langt med!
Vis hele sitatet...
Takk for godt svar, men tror ikke vi snakker om samme person.

Ønsker ikke å utsette jenta for søksmål o.l. pga. morens gode gjerning.
Sist endret av slitenape; 27. mai 2012 kl. 06:50.
Nå har ikke jeg lest hva de andre har skrevet, men fra mitt syn er du uskyldig, så jeg syns du burde si det som du har sagt det til oss.

Lykke til! Ønsker deg alt godt
Hvis denne anmeldelsen ikke går gjennom, vil den slå tilbake på jenta?
Og isåfall hvordan? Vil hun få en bot, eller må hun bli anmeldt av TS for falsk anmeldelse?
Vist saken er rent oppspinn hadde jeg levert inn en motanmeldelse. Har hun gjort det 1 gang så kan hun gjøre det igjen. Hadde jeg vert deg så hadde jeg gjort det i en brenning. Du har ingen ting å vinne på å være snill osv pga av moren har "hjulpet" deg. Her er det en ting som funker å det er hardt modt hardt. Sett henne under press å hun vil knekke som en pinne i avhør.
Hei.
Hva sier politiet om saken? Når skal dette opp for en eventuel rettsak? Hvilken straffegrunnlag/Bevisgrunnlag har aktor i saken? Krever hun erstatning i form av penger?

Uansett, dersom det du skriver i innledende post er 100% riktig, så har du svært lite å frykte, det at du har hatt samleie med en jente på 15 år er en bagatell når saken handler om voldtekt, du må bare stå på din forklaring dersom det er den riktige, og ikke vrikke deg ifra den. Det kan også være en lur ide å merke seg at det i det siste bare har vært flere og flere saker hvor jenter har blitt dømt for falsk anmeldelse etter å anmeldt voldtekter, virker som om dette går i perioder hvor flere og flere jenter anmelder en eller annen for voldtekt nettopp fordi de ikke får den "kjærligheten" eller oppmerksomheten de hadde håpet på når de lå med han.

Det er vanskelige saker, men politiet er faktisk veldig oppmerksomme på at det er blir slik i det Norske samfunn at unge jenter anmelder for voldtekt selvom de frivillig lå med typen, og de anmelder fordi de ikke fikk oppmerksomheten, har dårlig samvittighet eller lider av en eller annen form for unormal sinnstilstand.

Igjen; Dersom det du skriver innledende er sant så ønsker jeg deg lykke til, og jeg tror uten å garantere noe at denne saken kommer til å løse seg Det har det gjort i flere slike saker.


Kan også legge til at den seksuelle lavalderen i Norge er 16 år, du er 18 og og vil ikke bli straffet for å ha hatt seksuell samkvem med en jente på 15 år da dere er jevngamle. Lavalderen er til for at personer under 16 og unger ikke skal bli misbrukt av mye eldre personer.
Sist endret av Dasset; 27. mai 2012 kl. 09:56.
uansett om du ikke blir dømt så blir du dessverre dømt av mange andre i ditt nabolag, synd at straffen får å anmelde noen for falskt for voldtekt ikke er høyere, det er i dag allt for lett å anmelde noen for voldtekt
Det der høres ikke bra ut. Men du bør holde deg for god for å pule småjenter med psykiske problemer. Du viste vel noe om henne før du inviterte henne med hjem?
Du har jo ikke voldtatt noen i ordets rette forstand, men du har hatt sex med en person som pr den lovlige definesjonen ikke kan velge å ha sex frivillig uansett.

Viss du blir erkjent skyldig. Så kan det være et tips å be til høyere makter om at ingen av de innsatte får nyss om hvorfor du soner.
Jeg kan gjerne fortelle deg noen historier jeg er blitt fortalt om hvordan pedofile blir ivaretatt.

Du får ha lykke til. Håper at det ender bra.
haha Intrance.. kanskje du kan prøve å blåse det litt mer opp med det samme du er igang?

For det første kommer han ikke i fengsel da jenta ikke har en SAK, for det andre så blir du ikke stemplet som pedofil om du høvler over ei som er 3 år yngre.

Lykke til i saken din slitenape, jeg heier på deg!
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
uansett om du ikke blir dømt så blir du dessverre dømt av mange andre i ditt nabolag, synd at straffen får å anmelde noen for falskt for voldtekt ikke er høyere, det er i dag allt for lett å anmelde noen for voldtekt
Vis hele sitatet...
Dette er viktig.
Du burde kreven penger fra jenta, ellers kommer maboene garantert til å tro at du klarte å lure deg unna.
Sitat av xLiquid Vis innlegg
Nå har ikke jeg lest hva de andre har skrevet, men fra mitt syn er du uskyldig, så jeg syns du burde si det som du har sagt det til oss.

Lykke til! Ønsker deg alt godt
Vis hele sitatet...
Det er ganske drøy påstand å komme med uten å ha lest annet enn TS sin forklaring. Som et tips for fremtiden er det alltid lurt å høre hva den andre part har å si før man gjør seg opp en mening..................
Sitat av suptispe Vis innlegg
haha Intrance.. kanskje du kan prøve å blåse det litt mer opp med det samme du er igang?

For det første kommer han ikke i fengsel da jenta ikke har en SAK, for det andre så blir du ikke stemplet som pedofil om du høvler over ei som er 3 år yngre.

Lykke til i saken din slitenape, jeg heier på deg!
Vis hele sitatet...
Han havner kanskje neppe i fengsel. Men muligheten er jo der. Å jeg synes det er på sin plass å gjøre karen bevist på at voldtekt av en 15 åring ikke er de beste papirene en kan ha med seg.

Det spiller fint liten rolle om han er uskyldig, soner han for voldtekt, så får han behandling deretter.
Du skulle selvfølgelig ha blitt litt mer kjent med henne, og fått vite litt mer om henne som person. Du kunne jo ikke vist at hun var en oppmerksomhet-syk lystløgner, sånn helt uten videre. Du burde også passet på at hun var minst 16, bare for å være sikker. Jaja, shit happens!
Du har lite å frykte, lykke til
Sitat av slitenape Vis innlegg
Det utvikler seg til kos og at hun utfører oralsex på meg. Da forteller hun også at "Jeg vil ikke ligge med deg i dag, jeg har ligget med for mange i det siste og vil ikke bli stemplet som hore; jeg vil bare suge deg." Da sa jeg bare ok
Vis hele sitatet...
lol

Motanmeld og lag en jævlig sak ut av det, slike jenter ødelegger for ekte voldtektsofre.
Ts har jo sagt at han IKKE vill motandmelde det.
Skjønner jeg godt siden moren har gitt hjelp til TS.

Uansett så trur jeg TS vill bare at dette skal gå ut av verden.

Trur nok alt skal gå bra! Uansett lykke til!
Høres ut som hun bare er ute etter en erstatning imo
Sist endret av cookiesRGood; 27. mai 2012 kl. 14:19.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
uansett om du ikke blir dømt så blir du dessverre dømt av mange andre i ditt nabolag, synd at straffen får å anmelde noen for falskt for voldtekt ikke er høyere, det er i dag allt for lett å anmelde noen for voldtekt
Vis hele sitatet...
THIS.


Selv om du ikke blir dømt for voldtekt, så er ryktet ditt ødelagt.
Som Echodius sa, krev erstatning, ikke bare for ryktet ditt. Men jeg vil si du har krav på erstatning. (Psykisk tort og svie, ødelagt rykte, angst, etc)
Trådstarter
Det som har blitt gjort i saken er:
Anmeldelsen har blitt levert inn.
Jeg har blitt tatt inn til avhør.
Jeg har blitt tatt inn til et slags avhør til der jeg bekrefter informasjon og kunne endre på ting jeg har sagt. Jeg endret på ingenting da jeg husket det meste.
Har møtt med advokat rundt to uker etter første avhørene der jeg fikk se en SVÆRT kort forklaring jenta gav, lurte litt på hvorfor hun ikke måtte forklare i like stor detalj som meg.

Samme dag som jeg møtte med advokat var min forsvarer, jenta, verge, hennes dommer og en bistandsadvokat i dommeravhør. Dette har jeg ikke fått vite mer om ennå da jeg ikke har fått møte forsvarer enda. Jeg skal få se video-opptak av dette dommeravhør og kommentere på det jeg vil.

Jeg vet ikke hva som blir gjort i et dommeravhør eller hva jeg kan forvente meg videre i saken. Det er helt latterlig hvor lite jeg får vite.

Og til alle dere som sier at jeg burde saksøke for falsk anmeldelse; dere vil ikke tro hvor lyst jeg har, men det er vanskelig for meg å skulle legge meg enda mer inn i saken som jeg hittil har prøvd å tenke lite på. Er usikker på om jeg i det hele tatt orker å gjøre noe i det hele tatt da det blir en litt for stor påkjenning enn det jeg ønsker å ta på meg.

Det er som Iluwu sier: "Uansett så trur jeg TS vill bare at dette skal gå ut av verden."
Sist endret av slitenape; 27. mai 2012 kl. 16:28.
Du blir nok neppe dømt for noe ut fra det du skrev i åpningsinnlegget ditt.

Men snakk med advokaten din om motanmeldelse. Hvis det du sier er sant, at det ikke var voldtekt osv. så anmeld kjerringa, ikke gi hu muligheten til å gjøre dette mot noen andre, og krev erstatning for tapt utdannelses osv.
Utrolig kjip situasjon, siden hun er under sexuell lavalder så stiller du jo fort litt svakere og. Hadde virkelig satt meg ned med advokaten din og diskutert det å anmelde hun for falsk anmeldelse. Bra for din troverdighet samt å vise at det er totalt uakseptabelt å anmelde noen for et såpass grovt lovbrudd om det ikke stemmer.
Advokaten din jobber for deg og får betalt for det, utover saken kommer dere uansett til å bli bedre kjent å det blir lettere å prate med han/hun - Like greit å benytte seg av advokaten sin ekspertise på forhånd istedet for å angre på at man ikke gjorde det.
Sitat av slitenape Vis innlegg
Det som har blitt gjort i saken er:
Det er som Iluwu sier: "Uansett så trur jeg TS vill bare at dette skal gå ut av verden."
Vis hele sitatet...
Så, du vil heller bli dømt for voldtekt, enn å ta tak i problemet?
Slitenape: Hvor mye vil du slåss for rettferdigheten? Føler du det er riktig å la deg tråkke på? Er du en svekling?

Lar du deg tråkke på nå, vil du mest sannsynlig la deg også neste gang.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Nå har jeg ikke tid til og lese igjennom alle innleggene over meg, men ser at dette er en kjip situasjon. Nå har jo ikke du gjort noe galt i den forstand egentlig, ihvertfall ikke til den graden hun mener. Det jeg mener om dette er at det er case closed så lenge du står på det du sier, ikke sånn att man blir heven inn i 3 år pga og ligge med ei 3 år yngre. Er forsåvidt selv 18, og de småkåte 15-åringene er absolutt bare og overse.. Er heller ikke nå vits i og føle seg truffet akkurat nå siden huner er, som du selv sier, selvopptatt og oppmerksomhetssyk. Hev deg over dette, gå på skolen så skal du se ting ordner seg.
Kjør på med en anmeldelse! Bare fordi du er gutt tror de på jenta, hvis det hadde vært du som anmeldte henne for voldtekt hadde de sikkert bare ledd av deg.. Dra det så langt som mulig!
Om anklagene blir droppet på grunn av lite bevis, eller ord mot ord og lignendes så MÅ DU MOTANMELDE som sagt tidligere i tråden. Husk på at dette her er et stempel som henger over deg resten av livet, og du skal jammen meg være 100% sikkert at du kan si til hvem som helst at HUN LØY og at hun var med på alt. Du vil alltid ha tvilen over deg dersom anklagene kun blir droppet eller lignendes.
Det skal ikke være en sjel i bygda som tror at du var skyldig etter saken var ferdig. Folk vil alltid si "Der er han som voldtok hu jenta, om det er sant da" og lignendes utsagn.
Sitat av slitenape Vis innlegg
Det som har blitt gjort i saken er:
Anmeldelsen har blitt levert inn.
Jeg har blitt tatt inn til avhør.
Jeg har blitt tatt inn til et slags avhør til der jeg bekrefter informasjon og kunne endre på ting jeg har sagt. Jeg endret på ingenting da jeg husket det meste.
Har møtt med advokat rundt to uker etter første avhørene der jeg fikk se en SVÆRT kort forklaring jenta gav, lurte litt på hvorfor hun ikke måtte forklare i like stor detalj som meg.

Samme dag som jeg møtte med advokat var min forsvarer, jenta, verge, hennes dommer og en bistandsadvokat i dommeravhør. Dette har jeg ikke fått vite mer om ennå da jeg ikke har fått møte forsvarer enda. Jeg skal få se video-opptak av dette dommeravhør og kommentere på det jeg vil.

Jeg vet ikke hva som blir gjort i et dommeravhør eller hva jeg kan forvente meg videre i saken. Det er helt latterlig hvor lite jeg får vite.

Og til alle dere som sier at jeg burde saksøke for falsk anmeldelse; dere vil ikke tro hvor lyst jeg har, men det er vanskelig for meg å skulle legge meg enda mer inn i saken som jeg hittil har prøvd å tenke lite på. Er usikker på om jeg i det hele tatt orker å gjøre noe i det hele tatt da det blir en litt for stor påkjenning enn det jeg ønsker å ta på meg.

Det er som Iluwu sier: "Uansett så trur jeg TS vill bare at dette skal gå ut av verden."
Vis hele sitatet...
Regner med at du vet at hvis politiet ikke går til sak så blir saken henlagt, og at en henlagt sak kan opnes når som helst og hjemmsøke deg?

Anmeld henne for falsk forklaring osv og krev at saken blir erklært død og krev evnt erstatning!
Ville definitivt gått til motsak. Ikke at du akkurat skal saksøke henne for alt hun eier og har av barberblader, men bare for å få det på papiret at hun lyger. I så fall vil du kanskje redde nestemann ved at hun har en slik sak på seg.

En henleggelse eller påtaleunnlatelse er ikke nok til å renvaske deg. Lykke til!
Sist endret av yzzyx; 27. mai 2012 kl. 23:55.
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Mot anmeldelse er det meget viktig at du gjør. Av åpenbare grunner. (Det sender også signaler til politiet om at du er uskyldig, og kan sikkert hjelpe med å få hun på bedre tanker..)
Sist endret av SkyMarshal; 28. mai 2012 kl. 00:06.
Dersom det er sant det du skriver, så anbefaler jeg deg i likhet med de andre som skriver her at du går til motanmeldelse.

Dette skal du gjøre av flere årsaker:

- Øke din egen sjanse for frifinnelse
- Du har lidd et økonomisk tap som følge av hennes gjerning.
- Du forhindrer forhåpentligvis at jenta sender inn flere falske anmeldelser om andre. Neste gang kan det være kompissen din.
- Du har mistet 1 år med utdanning.
- Du har blitt anklaget for en svært stigmatiserende handling, og blitt stemplet i lokalsamfunnet.
- Denne jenta har tydeligvis egne problemer og tatt noen gale veivalg her i livet. En anmeldelse kan føre henne på bedre veier i form av en oppvekker om hva slags konsekvenser hennes oppførsel har. Noe moren hennes sikkert vil sette pris på.
- Dersom saken blir henlagt, så vil ryktet ditt renvaskes om din anmeldelse vinner frem. Angsten din kommer ikke til å forbedres om hele bygda tror på henne og at du bare slapp unna.

Jeg håper du for din egen del går til motanmeldelse. Målet for dette er selvfølgelig ikke å få en slags økonomisk kompensasjon, men å få renvasket ryktet ditt. Voldtekt er en av de mest forhatte handlinger i vårt samfunn, og om du skal gå rundt, dømt av folket, resten av ditt liv så lover jeg deg at du kommer til å ende opp i en god del ubehagelige situasjoner.

Lykke til.
Når moren hennes (barnet som har kommet ut av hennes høl!) er på din side av saken syntes jeg at det er åpenlyst at horas oppførsel ikke er på topp!

Moren hennes burde egnt støtte henne! men når moren vet hvordan hu oppfører seg da skjønner jeg hvorfor hu er på laget ditt!
"Straffeloven § 196 slår fast at den som har seksuell omgang med barn under 16 år kan straffes. Dette gjelder også selv om begge partene var under 16 år. Imidlertid fremgår det av § 196 fjerde ledd at straffen kan bortfalle hvis de som har hatt den seksuelle omgangen er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling. Særlig hvis den ene parten er svært ung, vil imidlertid ikke straffen bortfalle. På samme måte vil det at den yngste parten er svært moden for alderen, kunne gjøre at større aldersforskjeller kan godtas."
Tror ikke du vil tjene mye på å gå til motanmeldelse. du er tross alt heldig hvis du ikke blir dømt for forholdet, voldtekt eller ikke.
brukertittel
Widow's Avatar
Ro ned sirkelrunkinga nå gutter. Jeg syns ikke historien din er 100 % troverdighet, uansett motanmeld, snakk med avokaten din. Case closed, er ikke verre.
innepaanoe er inne på noe. En kjenning av meg ble dømt til ubetinget fengsel for seksuell omgang med mindreårig og måtte sone nesten to måneder i fengsel. Han var 18 år og hun 15 år. Jenta hadde skrevet om samleiet i dagboken sin, som faren leste og leverte inn anmeldelse.

Sier ikke det for å skremme deg, men kan være greit å vite.

Ellers, ikke ta en avgjørelse om motanmeldelse basert på råd fra forumbrukere - forhør deg med advokaten din om hva han mener det er riktig.
Du burde få frem at du synes det er rart at du blir anmeldt og ingen av de andre hun har ligget med?
Noe lignende skjedde en bekjent av meg, bortsett fra at det ikke var noen seksuell omgang i bildet.
Han sa nei siden hun var for ung, jenta ble sur, to uker senere ringte politiet og sa de hadde fått en anmeldelse.
I avhør fikk han til og med beskjed av politidamen om at han ikke skulle bekymre seg siden de ikke hadde NOEN bevis for at noe som helst skjedde.
Jenta fikk sympatien til juryen, han ble satt i fengsel. I ettertid har hun innrømt (i beruset tilstand) at alt sammen var oppspinn.
Om historien din er sann, gå til motanmeldelse. Du kan få dette hengende over hodet resten av livet.
Anmeld henne for injurie, siden hun er 15 vil hun nok bare få en bekymringssamtale, men håper hun lærer av det. Prøv å finn andre som også har blitt utsatt for det samme, eller vitner som kan forklare at hun er en lystløgner.
Trådstarter
Voldtektsanklagen er droppet!
Snakket akkurat med politistasjonen og det var klart at det ikke var voldtekt inne i bildet.

Fikk beskjed av etterforsker i saken om å ta meg en is og feire, så da gjør jeg det.
Tusen takk for alle kommentarer.
Sitat av slitenape Vis innlegg
Voldtektsanklagen er droppet!
Snakket akkurat med politistasjonen og det var klart at det ikke var voldtekt inne i bildet.

Fikk beskjed av etterforsker i saken om å ta meg en is og feire, så da gjør jeg det.
Tusen takk for alle kommentarer.
Vis hele sitatet...
Det er bare å gratulere, i såfall!

Cheers buddy
Sitat av slitenape Vis innlegg
Voldtektsanklagen er droppet!
Snakket akkurat med politistasjonen og det var klart at det ikke var voldtekt inne i bildet.

Fikk beskjed av etterforsker i saken om å ta meg en is og feire, så da gjør jeg det.
Tusen takk for alle kommentarer.
Vis hele sitatet...
Grattis, vet du hvorfor det ble droppet?