Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 893
Jes, nå viser det seg at kontorstolen min begynner å falle fra hverandre, og jeg lurte på om det var noen her nede på sørlandet/kristiansand som visste om et sted hvor jeg kan få tak i gode, sjikkelig gode stoler for ikke mere enn 1500 kr?
Skal være sånn pc-stol menmen, hadde vært greit om noen kunne hjelpe meg litt på veien til en ny stol
sjekk nærmeste jysk... de har sånne stoler fra 500-1000
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Vet ikke om dere har Ikea i kristiansand, men jeg er veldig fornøyd med kjøpet mitt! http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=27159
Binders, rett ved kvadraturen.

Vet ikke om de har det du leter etter, men vet at de har kontorstoler så det kan hende de har litt mer "vanlige" stoler også.
Biltema har jo noen kontorstoler, sikkert råtten kvalitet til en billig penge

Ellers har de som Cybergasm sier stoler på Binders. Mye bra der faktisk, men de koster litt..
de har en helt grei kontorstol på price club.
Har jo brukt sjappa Shalabam (eller noe i den duren).

Er alltid å handler der under Quart, mye bra
De har jo sånn jallabutikk oppe ved brua over til lund, der har de jo stresslesser til sånn under 100 spenn.
Bare å sjekke de forskjellige bruktsjappene, kryr av dem i Kristiansand sentrum. Ellers har du også Fretex ved Europris på Lund.

Som nevnt har Binders godt utvalg. (Rabami kontorstoler = sjef, men koster en del)
Tittal
ProZhen's Avatar
Trådstarter
Yes, takk for responsen, jeg skal undersøke litt rundt på Binders og jysk først tror jeg :P
Delta på spørreundersøkelsen på netthandelen.no så har du mulighet å vinne en kontorstol hvis jeg husker riktig