Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 919
Er det andre som har problemer med Piratebay for tiden? Jeg får følgende feilmelding: <urlopen error (7, 'getaddrinfo failed').

Jeg har søkt opp denne feilmeldingen, og den betyr at trackeren er overbelastet. Likevel ser jeg at det legges ut stadig nye torrents som får stadig flere seeders og peers. Jeg hart prøvd bortimot 30 forskjellige torrents de to siste ukene og latt mange av dem stå på i dagesvis, uten at noe skjer. Jeg får kun feilmeldingen som er nevnt over.

Torrents fra NorTrack, Suprnova og andre steder har jeg ikke problemer med i det hele tatt.

Jeg har også prøvd 3 andre bittorrent-klienter, og får samme feilmelding.
Her har i hvert fall Pirate Bay fungert greit nok i det siste. Selve internettsiden har vært litt overbelastet til tider, men torrentene fungerer ypperlig. Jeg bruker Azureus.
Problem på din ISP sin side kanskje ?

Nå vet ikke jeg, men å skrive i mail til dem : OMG ! jeg får ikke lastet ned warez fra denne <insert.piratebay.com.tracker>
Kanskje virker litt dumt.

Har ikke The Pirate Bay flere forskjellige trackere ?
Jeg kommer iallefall ikke inn på siden...
Jeg kom inn, men det tok litt tid.
De har nok bare ustabile servere for tiden, kan skje med den beste.

Don Corleone: prøv www.torrentbits.org imens.
Etter min mening like bra som the prate bay.
Kommer inn med engang jeg..ikk'no problem..