Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 5670
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av doomsaier Vis innlegg
føler jeg er en av den skjeldene typen. 17 år, å ser frem til militæret, å det uten å være en våpenfreak eller serlig aktiv person....
Vis hele sitatet...
Samme her, smilte hele veien fra postkassen til huset mitt når jeg så at det var fra Forsvaret. 1 år igjen og jeg kan ikke vente!
Da jeg var på sesjon i februar i år var det flere som var kvalifisert som tjenestedyktige, men som sa at de egentlig ikke var noe særlig interessert. Om du ikke har motivasjon, så ønsker heller ikke forsvaret deg i avdelingene sine... dead simple really?
Hva om du rett og slett ignorerer all kontakt? Får du politiet etter deg?
Dårlig syn, dårlig hørsel, angst, depresjoner, søvnproblemer, rusmisbruker, møt opp dritings (noe jeg ikke tror er veldig lurt :P )...Masse man kan si. Om man faktisk ikke sliter med noe av det er det ikke værre enn å fake.
Er trossalt ikke alle Militæret passer for heller.

Meg er veldig glad jeg slapp da det var mye bra som skjedde i livet mitt i den perioden som jeg aldri ville gått glipp av for alt! Synd gleden ikke varte, men glad jeg slapp det uansett!
Var litt for ærlig, og krysset av på at jeg brukte rusmidler daglig. Fikk brev i posten 2-3 mnd etterpå at jeg ikke ble innkalt til sesjon del 2. Awesome!
Sitat av Exonize Vis innlegg
Har -2,5 på begge øynene, ser svært dårlig uten linser.
Vis hele sitatet...
det er redningen? Er du TS? Isåfall er du safe. Har -5 på begge og kom glatt unna.
Bli kjukk!

Jeg ble sendt hjem fra innrykk selv om de visste om vekt, høyde osv. Ble bedt om og droppe 20kg på 5-6mnd å ta ett Grethe Rhoede kurs eller hva det heter.
Jeg krysset av på at jeg hadde lyst, men også på at jeg hadde astma (uten noe som helst dokumentasjon), og ble derfor ikke kalt inn til militærtjeneste.
Sitat av Ramaskrik Vis innlegg
Noen er interessert i andre erfaringer enn akkurat disse. Det er ikke så komplisert.
Vis hele sitatet...

Ganske komplisert ettersom de ikke vet hva de snakker om. Jeg har aldri vært i Tyrkia men pokker ta jeg skal aldri dra dit fordi det er jævla bullshit! Det folk også ikke innser (refererer til djx) er at det finnes mange forskjellige tjenester.

Dere som elsker forsvaret slik, å forstå at dette ikke er for alle. Selv om dere kanskje var 18-19 år, og forsatt bodde hjemme hos mamma å pappa, og ikke gikk glipp av noen verdens ting ved å gå inn i tjenesten
Vis hele sitatet...
Inntrykket av deg jeg sitter igjen med når jeg leser innlegget ditt
Sist endret av Flaskeposten; 6. september 2012 kl. 07:57.
Sitat av Flaskeposten Vis innlegg
Ganske komplisert ettersom de ikke vet hva de snakker om. Jeg har aldri vært i Tyrkia men pokker ta jeg skal aldri dra dit fordi det er jævla bullshit! Det folk også ikke innser (refererer til djx) er at det finnes mange forskjellige tjenester.
Vis hele sitatet...
Stor forskjell på ei ukes ferie i Tyrkia, og arbeid døgnet rundt for luselønn og lite frihet i ett år. Og det er ingen som klager på at du holder deg unna Tyrkia hvis du ikke ønsker å teste det ut.
Sitat av doomsaier Vis innlegg
føler jeg er en av den skjeldene typen. 17 år, å ser frem til militæret, å det uten å være en våpenfreak eller serlig aktiv person....
Vis hele sitatet...
Er dere født i 95? Jeg har ikke fått noe brev enda...
Sitat av Ramaskrik Vis innlegg
Stor forskjell på ei ukes ferie i Tyrkia, og arbeid døgnet rundt for luselønn og lite frihet i ett år. Og det er ingen som klager på at du holder deg unna Tyrkia hvis du ikke ønsker å teste det ut.
Vis hele sitatet...
Det har du rett i. Jeg reagerte mer på den overbevisning om at det er en opplevelse som er negativ uten å vite hva det dreier seg om.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Er dere født i 95? Jeg har ikke fått noe brev enda...
Vis hele sitatet...
Alle 95er jeg har snakket med har fått.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Alle 95er jeg har snakket med har fått.
Vis hele sitatet...
Whoot? Jeg har ikke fått enda, og er rimelig sikker på at jeg er født i 95.