Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 14650
Sitat av trollsame Vis innlegg
Hvorfor hendvendte du deg til Swedish Match når du hadde problem med en skrufboks? Skruf er ikke Swedish Match.
Vis hele sitatet...
Er General da.
Sist endret av RainbowDash; 28. september 2011 kl. 18:00.
Noe nytt som har skjedd? Nyskjerrig.
Trådstarter
nei, jeg venter ennå på snusen min da... tipper den kommer i løpet av uken, skal si i fra når jeg har mottatt det
Noen med erfaring på om det er mulig å klage på snus og få tilsendt noen bokser som mindreårig?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kan ikke gjøres, med mindre du vil forfalske en fult fungerende GYLDIG dokumentasjon på alderen din, de krever dokumentasjon på alder når du skal få erstatning.
Det der ser ut som voks.. Hvis du vil ha gratis snus klag til produsenten/ rema. Hvis du vil ha en god latter send inn til Vg. Haha
Sitat av Fleff Vis innlegg
Kan ikke gjøres, med mindre du vil forfalske en fult fungerende GYLDIG dokumentasjon på alderen din, de krever dokumentasjon på alder når du skal få erstatning.
Vis hele sitatet...


Kan jeg ikke bare skanne legget mitt og gjøre noen "småendringer" på fødselsdato i photoshop?
Du KAN, men det kalles dokumentforfalskning og tas ikke lett på hvis du blir tatt.
Skulle ha funnet ut hva det er, så kan du:

1. Kjøpe flere snusbokkser
2. Åpne det, å ligge litt oppi
3. Du får flere venner, til å klage med en snusboks, uansett om de ikke snuser.
4. Dere får mange bokser tilbake, å de gir alle boksene til deg!
5. PROFITT??????????
Eventuelt hvis du er mindreårig: kjøp en boks ett sted dem ikke krever leg, kluss litt med innholdet, Gå tilbake neste dag og forlang erstatning, nekter de kan du true med VG siden de selger til mindreårige
Ikke moralsk rett, men
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Tror ikke det er lov å sende tobakk i posten..
Vis hele sitatet...
jeg har bestilt snuff, noe som er tobakk på www.solcigar.no via post....
Det er ikke lov å motta tobakk fra utlandet, det kan jet selv bekrefte. Har selv mister ti bokser Hawken som kom fra Tyskland. Den nettsiden du nevnet er norsk, da er det lov. Norske priser, norsk lov osv.
Sitat av n0ggaftw Vis innlegg
Det er ikke lov å motta tobakk fra utlandet, det kan jet selv bekrefte. Har selv mister ti bokser Hawken som kom fra Tyskland. Den nettsiden du nevnet er norsk, da er det lov. Norske priser, norsk lov osv.
Vis hele sitatet...
er vel heller det att varen må ha norsk info angående helsefare, på den lille lappen der det står att det kan være farlig
Sitat av Tryllestav Vis innlegg
Du KAN, men det kalles dokumentforfalskning og tas ikke lett på hvis du blir tatt.
Vis hele sitatet...
Stresser de så voldsomt med det i mitt tilfelle da?
Trådstarter
jeje, da fikk jeg endelig snusen min. Var 4 bokser med general løs, pluss et koslig brev på knappe 2 linjer
Sitat av Bavar Vis innlegg
jeje, da fikk jeg endelig snusen min. Var 4 bokser med general løs, pluss et koslig brev på knappe 2 linjer
Vis hele sitatet...
Var det fisk i de nye boksene?
synes det ser ut som vått papir jeg
OFFTOPIC:
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Swedish Match i Norge ta en tlf til dem
Vis hele sitatet...
Vær så snill, ikke post uinteressante ting med hva man skal gjøre lenge etter man har løst problemet (jeg antar at du siktet til trådstarter her, mtp at ingen av de 9 postene over den du skrev har noen spurt om hva h*n skal gjøre, og du siterer heller ingen post). Trådstarter har faktisk presisert at h*n har fått fire bokser allerede!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Istedenfor å lage ny tråd, spør jeg bare i denne. Jeg kjøpte en boks 06 i dag, og det ser ut som en pose har sprukket litt, ligger små snusrester i boksen og på andre poser, litt nasty... kan jeg klage på det?
Du snuser 06, men klarer ikke smaken av litt "løs" tobakk? Man up.
hahaha xD Trodde først det stod ekkel ting i sausen, så jeg begynte virkelig å lure!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Hva faen, hvordan restauranter besøker du?
hviss jeg f.eks får tak i en boks snus, og tukler med den. sender klage og bruker legetimasjonen til forreldra mine. vill det fungere, for da og selge boksene til de i klassa mi? xD
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Du snuser 06, men klarer ikke smaken av litt "løs" tobakk? Man up.
Vis hele sitatet...
Hehe, snuser løs og, båre for å få noe gråtis bokser jeg lurer.