Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 289026
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Jeg har møtt en god del hacker som jeg stort sett har fått bannet på mine 700 ingame timer... De pleier å lurke rundt noshar TDM servere og Metro. Det er faktisk ganske mange av de, men det er mange smarte hackere der ute...
Sist endret av CHillZoNE; 24. februar 2013 kl. 23:15.
Har selv blitt drept en haug av ganger hvor jeg har sittet og lurt på hvordan i all verden vedkommende klarte det. For eksempel det å bli drept crossmap på Noshahar Canals med MP7...

Helt klare cheatere som f.eks løper rundt med M249 og headshotter alt som er i deres vei har jeg bare sett et par ganger.
(Hver gang jeg blir irritert over juksemakere tenker jeg på hvordan de har det i CoD-universet, og så går alt over )

Peace
Sist endret av Bl4derunner; 24. februar 2013 kl. 23:32. Grunn: Dobbelpost
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Jeg har møtt en god del hacker som jeg stort sett har fått bannet på mine 700 ingame timer... De pleier å lurke rundt noshar TDM servere og Metro. Det er faktisk ganske mange av de, men det er mange smarte hackere der ute...
Vis hele sitatet...
Ja, det er helt sikkert mange med cheats som klarer og lure seg unna. Har de f.eks Wallhack (finnes det til Bf?) så kan de jo lett skjule det en god stund...



Har fått noen sånne. Tipper de fleste gamere som meg uten hacks elsker slike

Lyst til å dele spillersiden din CHillZoNE ? Hadde vært gøy å se hva du har oppnådd etter 700 timer
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Ja, det er helt sikkert mange med cheats som klarer og lure seg unna. Har de f.eks Wallhack (finnes det til Bf?) så kan de jo lett skjule det en god stund...



Har fått noen sånne. Tipper de fleste gamere som meg uten hacks elsker slike

Lyst til å dele spillersiden din CHillZoNE ? Hadde vært gøy å se hva du har oppnådd etter 700 timer
Vis hele sitatet...
Jepp, og WH er mest utbredt sammen med Damage mod. Selvfølgelig er det aimbots til BF3, men det er så lett å merke.

Hackustations er alltid morsomt!

My battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf3...ats/468579502/

^^
Sitat av merulz Vis innlegg
SV98 er ganske god, på lik linje med M40A5 og JNG-90. Hvilken av disse du bruker spiller liten rolle, de små forskjellene utgjør ingenting.
Vis hele sitatet...
Det er det vel forskjellig meninger om. RPM, bullet speed og dropoff utgjør en stor forskjell på litt avstand. Dessuten er selve bolt-trekkingen på SV98 mye kulere enn de andre

Peace
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Rart det dere sier om cheatere her. I løpet av mine 500 timer har jeg vel kunn møtt på cheater 2 ganger eller noe.
Vis hele sitatet...
Jeg vet det er teit å beskylde andre for å jukse, men når man gang på gang blir tatt på ett skudd (ikke hardcore) fra samme fyren mens man hopper og løper så begynner ihvertfall jeg å lure. Spiller endel på Noshahr Canals og det er ikke lenge mellom de rundene hvor jeg opplever dette. Selvfølgelig kan det være skills.
Sitat av LTd Vis innlegg
Jeg vet det er teit å beskylde andre for å jukse, men når man gang på gang blir tatt på ett skudd (ikke hardcore) fra samme fyren mens man hopper og løper så begynner ihvertfall jeg å lure.
Vis hele sitatet...
Møter en del på dem jeg og. Det jeg gjør da, er å ta meg sammen og rævkjører dem til de stikker.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Møter en del på dem jeg og. Det jeg gjør da, er å ta meg sammen og rævkjører dem til de stikker.
Vis hele sitatet...
Problemet er jo at disse røverne er så gode at de headshotter deg like greit på kloss hold som på motsatt side av kartet. (Nosharh).

En annen ting jeg har bitt meg merke i; i motsetning til BF2 så er det omtrent INGEN som bruker claymores i BF3, tror jeg har sett det brukt bare en håndfull ganger og ALDRI sett noen bli drept av dem. Hva skjer?
Sitat av LTd Vis innlegg
En annen ting jeg har bitt meg merke i; i motsetning til BF2 så er det omtrent INGEN som bruker claymores i BF3, tror jeg har sett det brukt bare en håndfull ganger og ALDRI sett noen bli drept av dem. Hva skjer?
Vis hele sitatet...
Fordi når man dør, så forsvinner claymorene øyeblikkelig, selv om man blir reddet.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Fordi når man dør, så forsvinner claymorene øyeblikkelig, selv om man blir reddet.
Vis hele sitatet...
Men likevel, i løpet av 30 timer så har jeg knapt sett dem brukt. Er de virkelig så ubrukelige.
Sitat av LTd Vis innlegg
Men likevel, i løpet av 30 timer så har jeg knapt sett dem brukt. Er de virkelig så ubrukelige.
Vis hele sitatet...
På softcore (normal) servere er de ganske ubrukelig, på hardcore så er de effektive til å beskytte trapper og slikt.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Om du spiller med en kompis, få han til å legge en C4 ved Claymoren.
Hysterisk morsomt på Noshar TDM 64 f.eks.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Fordi når man dør, så forsvinner claymorene øyeblikkelig, selv om man blir reddet.
Vis hele sitatet...
Noe som er temmelig teit, imo. Burde blitt fiksa på!
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Noe som er temmelig teit, imo. Burde blitt fiksa på!
Vis hele sitatet...

Eller genialt.. claymores ødela BF2 på mange måter.

En annen ting, er det mulig å feste C4 på UAV'en til recon eller til EOD BOT'en? Kult å kunne fly en drone fullastet med C4 rett på en tanks eller sniper som camper.
Sitat av LTd Vis innlegg
En annen ting, er det mulig å feste C4 på UAV'en til recon eller til EOD BOT'en? Kult å kunne fly en drone fullastet med C4 rett på en tanks eller sniper som camper.
Vis hele sitatet...
Ja, tror du kan feste C4 på det meste.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av LTd Vis innlegg
Eller genialt.. claymores ødela BF2 på mange måter.

En annen ting, er det mulig å feste C4 på UAV'en til recon eller til EOD BOT'en? Kult å kunne fly en drone fullastet med C4 rett på en tanks eller sniper som camper.
Vis hele sitatet...
Nå kan man jo løpe hvor man vil og drite i alt basically. Med claymores måtte man ha spilt mer taktisk og det hadde blitt gøyere, noobs hadde også dødd konstant og måtte ha lært seg å spille mer taktisk.

Sitat av Toseki Vis innlegg
Ja, tror du kan feste C4 på det meste.
Vis hele sitatet...
Nope, er ikke mulig å feste C4 på verken UAV eller EOD boten. Tror det har blitt patcha.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Nope, er ikke mulig å feste C4 på verken UAV eller EOD boten. Tror det har blitt patcha.
Vis hele sitatet...
Oh! Da må jeg bare beklage. Har ikke spillt BF3 siden B2C DLC'n kom
Å bli kalt hacker er jo litt awesome, når du vet med deg selv at du ikke cheater, heter Voxatron på battlelog, blir ofte kalt Haxatron(ja, faktisk flere en samme person som har kalt meg det)
Bombekasteren er ganske kul faktisk. Hadde nettopp en streak på 33 kills på Damavand Peak ved å skyte mot sniperne som campet ved inngangen til tunellen på andre siden.
Bombekaster? M320 grenade launcher? Eventuelt med LVG da?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Ingen som spiller kompetativt(?) her?
Hvem addet meg og heter dr_slatters?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Jeg har han som venn jeg og, men aner ikke hvem det er en fra nFF hvertfall.
Sist endret av CHillZoNE; 28. februar 2013 kl. 20:48.
Ja, la ut battlelog id'n min noen svar opp... Anonyme freaker, vis deg
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hvem addet meg og heter dr_slatters?
Vis hele sitatet...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Jeg har han som venn jeg og, men aner ikke hvem det er en fra nFF hvertfall.
Vis hele sitatet...
Sitat av Oatre Vis innlegg
Ja, la ut battlelog id'n min noen svar opp... Anonyme freaker, vis deg
Vis hele sitatet...
Ikke sjans. Imponert over at du klarer å bruke .44 med 3.4x sikte på btw. Respekt dude
Sist endret av Bl4derunner; 28. februar 2013 kl. 21:20.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Ikke sjans. Imponert over at du klarer å bruke .44 med 3.4x sikte på btw. Respekt dude
Vis hele sitatet...
Haha, takk. Bruker den nesten som en sniper, den har jo grei nok kraft til det, har et halveis fungerende millidot system i hue, så klarer å ta folk fra medium-long+ range noen ganger, skal ha 1337 kills så gir jeg meg med den

Hva heter du på battlelog?
Sitat av Oatre Vis innlegg
Haha, takk. Bruker den nesten som en sniper, den har jo grei nok kraft til det, har et halveis fungerende millidot system i hue, så klarer å ta folk fra medium-long+ range noen ganger, skal ha 1337 kills så gir jeg meg med den

Hva heter du på battlelog?
Vis hele sitatet...
Jeg synes den er så vanskelig fordi det tar så lang tid for siktet å komme ned igjen etter du har skutt

Når jeg bruker magnum er det for det meste hipfire, men aller mest bruker jeg rex'en
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hva heter du på battlelog?
Vis hele sitatet...
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hvem addet meg og heter dr_slatters?
Vis hele sitatet...
Undertegnede
Hadde brukt rex'en om den hadde et sikte som var et sikte ikke en dritt, bruker mp443 tact en god del i det siste, sammen med .44 scup'd(hva jeg kaller den)
Sitat av Oatre Vis innlegg
Hadde brukt rex'en om den hadde et sikte som var et sikte ikke en dritt, bruker mp443 tact en god del i det siste, sammen med .44 scup'd(hva jeg kaller den)
Vis hele sitatet...
Sier meg lett enig med deg der. Siktet på Rex'en er rævva. Magnum ftw! Den gir dessuten mer "skill-cannon" følelse og har diggere lyd (imo)
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Magnum er one and only sidearm. Ingenting annet duger i BF3.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Magnum er one and only sidearm. Ingenting annet duger i BF3.
Vis hele sitatet...
Joda. Magnum suger som faen hvis man skal være silent assassin, og da må man ha noe med lyddemper.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Magnum er one and only sidearm. Ingenting annet duger i BF3.
Vis hele sitatet...
Nåja. Den har litt lenger rekkevidde, men den er ikke den beste i alle situasjoner. Hvis du løper rundt med et "tregt" hovedvåpen, feks feks en bolt-rifle, er en treg revolver ikke nødvendigvis det beste. Selvfølgelig, hvis det er magnum du har spilt mest med, så er du muligens spesialisert på den og alt annet vil føles som om du prøver å skyte med et grovbrød.

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Joda. Magnum suger som faen hvis man skal være silent assassin, og da må man ha noe med lyddemper.
Vis hele sitatet...
DICE-ansatte har magnum med lyddemper :/
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Nåja. Den har litt lenger rekkevidde, men den er ikke den beste i alle situasjoner. Hvis du løper rundt med et "tregt" hovedvåpen, feks feks en bolt-rifle, er en treg revolver ikke nødvendigvis det beste. Selvfølgelig, hvis det er magnum du har spilt mest med, så er du muligens spesialisert på den og alt annet vil føles som om du prøver å skyte med et grovbrød.
Vis hele sitatet...
Jeg finner ingenting som er så fleksibelt og effektivt som magnum. Den har range, CQ stopping power og 6 mulige kills på et magasin. Har 1500 kills med G18 og 93R, og den eneste som er i nærheten er 93R. Multiple kills pr mag og range.

G18 fungerer på alt under 2 meter...

Bare jeg som er trangsynt?
Kommer an på map, gamemode og hvorvidt squaden har perks på eller ikke. Liker muligheten å oneshotte folk opp til 25m unna, men samtidig er reloaden dritt når det virkelig gjelder. På en annen side, har du cover-perk og lit trening med den er den elsk

Btw: Hah, nøyaktig beskrivelse av G18. Rævva sikte har den også...
Sist endret av Bl4derunner; 2. mars 2013 kl. 00:04. Grunn: Fordi G18
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Ingen som spiller kompetativt(?) her?
Vis hele sitatet...
I do, vet ikke om det er så mange andre fra nFF som gjør det men..

-----

Rex > Magnum.
Gjør like mye skade og skyter raskere.
Sitat av merulz Vis innlegg
Rex > Magnum.
Gjør like mye skade og skyter raskere.
Vis hele sitatet...
http://symthic.com/bf3-weapon-charts...DESC&attc=None
(Magnum: 60 max > Rex: 50 max)
Sist endret av Bl4derunner; 2. mars 2013 kl. 13:46.
Sitat av merulz Vis innlegg
I do, vet ikke om det er så mange andre fra nFF som gjør det men..

-----

Rex > Magnum.
Gjør like mye skade og skyter raskere.
Vis hele sitatet...
Vurderte å begynne, greide aldri å venne meg til normal gamemode.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Som betyr 1 headshot eller 2 kuler i kroppen*, uansett om du bruker rex eller magnum. Så skyter rex'en raskere.
Teorien holder ikke alltid på slagmarken.

*(Innenfor en viss range)
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Bruker bare G18sup om dagen. Ser ingen grunn for å ta ut folk på lang avstand med pistol...
Sitat av meitemark Vis innlegg
DICE-ansatte har magnum med lyddemper :/
Vis hele sitatet...
Herre så jeg lo når jeg så det første gangen, ville aldri fungert i virkeligheten (ikke at jeg sier at BF3 er realistisk).
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Herre så jeg lo når jeg så det første gangen, ville aldri fungert i virkeligheten (ikke at jeg sier at BF3 er realistisk).
Vis hele sitatet...
Kanskje en grunn til at det ikke er tilgjengelig for vanlige spillere?
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Magnum er one and only sidearm. Ingenting annet duger i BF3.
Vis hele sitatet...
For min del er jeg evig frelst til M1911. Har snart 1000 kills med den, Magnumen ligger etter på 600.
Oppdatering på gang?

Da jeg prøvde å starte spillet i dag så kom det melding i Origin om at spillet oppdateres samtidig som den startet nedlasting av ca 6.1Gb..
Oppdateringen til End Game, ja.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Oppdateringen til End Game, ja.
Vis hele sitatet...
Okay..

Er denne tilleggspakken spillbar for de som laster den ned, eller må man ha kjøpt den på forhånd for å kunne bruke oppdateringen?
Sitat av LTd Vis innlegg
Okay..

Er denne tilleggspakken spillbar for de som laster den ned, eller må man ha kjøpt den på forhånd for å kunne bruke oppdateringen?
Vis hele sitatet...
Nei, man er nødt til å kjøpe den (om du ikke har premium, da). Tror det er slik at alle som spiller BF3 laster den ned, uavhengig om man har premium eller kjøpt tilleggspakkene. Disse oppdateringene inneholder bug fixes og mindre endringer, ikke bare tilleggspakker.
Ved alle tidligere DLCer slipper de først en oppdatering med bugfixes, modeller og annet snacks. Så må du laste ned selve DLCen når den er tilgjengelig.
Om dette også er tilfellet for End Game vet jeg ikke, men blir ikke overrasket hvis det kommer en ny patch den 12. mars.
Så End Game har ikke blitt sluppet for PC-spillere med premium? For jeg kan hvertfall ikke spille det ennå, og jeg har premium :O
Sitat av Harkeey Vis innlegg
Så End Game har ikke blitt sluppet for PC-spillere med premium? For jeg kan hvertfall ikke spille det ennå, og jeg har premium :O
Vis hele sitatet...
End game kommer til spillere med premium 12. mars
http://battlelog.battlefield.com/bf3...0253179557023/
Sist endret av iColdman; 7. mars 2013 kl. 20:51.