Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 289020
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Bare å installere fra DVDen det?

BF3 tar 32GB med alle expansions etc etc.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
BF3 tar 32GB med alle expansions etc etc.
Vis hele sitatet...
Hm... BF3-mappa mi tar rundt 27GB.
Sist endret av Eplekjekk; 15. februar 2013 kl. 12:10.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Hm... BF3-mappa mi tar rundt 27GB.
Vis hele sitatet...
http://gyazo.kennethd.net/i/313e296bbcce35fbb5ff.png

Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
http://gyazo.kennethd.net/i/313e296bbcce35fbb5ff.png

Vis hele sitatet...

duh
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Hvorfor tar min BF3 så mye mere plass en alle andres?
Noen andre her som har et problem der BF3 plutselig fryser? Det skjer helt tilfeldigvis, noen ganger kan jeg spille i 5 minutt og noen ganger kan jeg spille en hel time. Når det skjer så må jeg åpne oppgavebehandling og avslutte prosessen.
Sitat av Ravn111 Vis innlegg
Noen andre her som har et problem der BF3 plutselig fryser? Det skjer helt tilfeldigvis, noen ganger kan jeg spille i 5 minutt og noen ganger kan jeg spille en hel time. Når det skjer så må jeg åpne oppgavebehandling og avslutte prosessen.
Vis hele sitatet...
Skjedde mye med meg før, helt til jeg oppgraderte PCen. Vet ikke om det er relevant, du får nesten bare prøve å søke litt rundt.
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Skjedde mye med meg før, helt til jeg oppgraderte PCen. Vet ikke om det er relevant, du får nesten bare prøve å søke litt rundt.
Vis hele sitatet...
Data Speccsa mine:
CPU: Intel® Core™ i5-2500K
Hovedkort: ASUS P8Z68-V PRO/GEN3
RAM: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB
PSU:Cooler Master GX Lite 700W
Skjermkort HD Radeon 6870

BF pleide aldri å fryse før.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Hvorfor tar min BF3 så mye mere plass en alle andres?
Vis hele sitatet...
Ja, rart det. Jeg har da alt av map packs og sånt, så man skulle tro det tok like mye plass.

Sist endret av Eplekjekk; 15. februar 2013 kl. 14:03.
Game disconnected
pokemon's Avatar
har også alt så er ganske rart egentlig
Eplekjekk, hvordan fikk du sånn windows?
Sitat av Oatre Vis innlegg
Eplekjekk, hvordan fikk du sånn windows?
Vis hele sitatet...
Skinet heter Placebo. Er en del styr med å få det riktig, men det er verdt det

Er det rainmeter du bruker?
Tenker du på det oppi høyre hjørne? Det er bare en add til Core Temp.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Skinet heter Placebo. Er en del styr med å få det riktig, men det er verdt det

Vis hele sitatet...
Å jada... Husker da jeg fjerna explorerframe.dll og slikt... Putta inn feil explorerframe.dll, fjerna explorer.exe... Var en liten reinstallasjon.
Er vel ikke noen som har lyst til og spille med en noob?

Begynte og spille BF3 på PC i dag, og synest det hadde vært gøy med litt selskap.

PM meg for skype detaljer.
Sitat av Snipart Vis innlegg
Er vel ikke noen som har lyst til og spille med en noob?

Begynte og spille BF3 på PC i dag, og synest det hadde vært gøy med litt selskap.

PM meg for skype detaljer.
Vis hele sitatet...
Har du spilt på konsoll, eller spilt andre first person shooters? :P
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Har du spilt på konsoll, eller spilt andre first person shooters? :P
Vis hele sitatet...

Er vel cirka lvl 40 på playstation 3.

Og ja, jeg har spilt alt for mye FPS spill!
Noen som veit hvor stor BF3 mappa er uten expansions? Flytta BF fra SSD til HDD og når jeg prøver å kjøre det, vil Origin laste ned etter eller annet. Aner ikke hvor store patcher som er kommet siden sep/okt. Lurer på hvor mange GB som tydeligvis mangler.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Åjassåja Vis innlegg
Noen som veit hvor stor BF3 mappa er uten expansions? Flytta BF fra SSD til HDD og når jeg prøver å kjøre det, vil Origin laste ned etter eller annet. Aner ikke hvor store patcher som er kommet siden sep/okt. Lurer på hvor mange GB som tydeligvis mangler.
Vis hele sitatet...
Aftermath. Er på <5gb.
Ble litt overveldet over alle konfigurasjonsmulighetene på våpen og utstyr i BF3, men det må vel ta veldig lang tid å få nok poeng til alt? Utstyret er vel slik at man må unlocke det på hvert eneste våpen?
Sitat av LTd Vis innlegg
Ble litt overveldet over alle konfigurasjonsmulighetene på våpen og utstyr i BF3, men det må vel ta veldig lang tid å få nok poeng til alt? Utstyret er vel slik at man må unlocke det på hvert eneste våpen?
Vis hele sitatet...
Man må unlocke for hvert våpen ja, men det er ~350 kills per våpen, og med minimum 100 poeng per kill er det ikke særlig usannsynlig at du fortsatt vil ha mye å unlocke når du når topplevelet.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Man må unlocke for hvert våpen ja, men det er ~350 kills per våpen, og med minimum 100 poeng per kill er det ikke særlig usannsynlig at du fortsatt vil ha mye å unlocke når du når topplevelet.
Vis hele sitatet...
Okay, men hvilke våpen bør man satse på da egentlig?

En annen ting jeg har lagt merke til er at det er veldig sjelden jeg spiller US, kanskje 1 av 10 runder eller noe slikt.
Sitat av LTd Vis innlegg
Okay, men hvilke våpen bør man satse på da egentlig?
Vis hele sitatet...
Alle. Det er det enkleste, så skifter du bare våpen etter hva du har behov for eller føler passer til brettet.
Sitat av LTd Vis innlegg
Okay, men hvilke våpen bør man satse på da egentlig?

En annen ting jeg har lagt merke til er at det er veldig sjelden jeg spiller US, kanskje 1 av 10 runder eller noe slikt.
Vis hele sitatet...
Sats på det våpenet som du føler er riktig for deg. Spiller du på konsoll eller PC?
Sitat av TinnSoldat Vis innlegg
Sats på det våpenet som du føler er riktig for deg. Spiller du på konsoll eller PC?
Vis hele sitatet...
Spiller på PC ja
Sitat av LTd Vis innlegg
Spiller på PC ja
Vis hele sitatet...
Jeg ville prøvd mange våpen og så velger du det som funker best for deg. Tror ikke det er noe fasit på hva som er best å begynne med. Bare finn et våpen du liker og som du føler passer til deg
Det med at du spiller US 1 av 10 ganger er nok bare tilfeldig

Husk at etter hvert så unlocker du våpnene som nå er eksklusive for US og RU som m16a3 og ak-74.

Hvis jeg skal komme med noen anbefalinger til våpen som er lette å bruke er det liten tvil, spiller du assault kit går det i m16a3, m416 eller AEK-971. Alle disse er relativt lette å mestre. Personlig varierer jeg hele tiden ettersom jeg synes det blir ensidig og bruke samme våpen hele tiden.

Når det gjelder unlocks til våpnene så er det ikke noe som er vanvittig tidkrevende å få tak i. Unlocksene er lagt opp sånn at de mest brukbare attachmentsene kommer noenlunde først i rekken, så etter 50 kills med ett har du det du trenger for det våpenet. Et tips er å spille TDM på f. eks. Noshahr Canals, hvor expen bare ruller inn og du vil få mye kills. (Evt. Close Quarters dersom du har det)

Det som kanskje er mest vrient å unlocke er vehicle unlocks. Spesielt til jets ettersom det er vanskelig å lære, især når man ikke har unlocksene og alle de andre pilotene har det. Her er det vel bare grinding og øvelse som gjelder.

Have fun
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Det med at du spiller US 1 av 10 ganger er nok bare tilfeldig

Husk at etter hvert så unlocker du våpnene som nå er eksklusive for US og RU som m16a3 og ak-74.

Hvis jeg skal komme med noen anbefalinger til våpen som er lette å bruke er det liten tvil, spiller du assault kit går det i m16a3, m416 eller AEK-971. Alle disse er relativt lette å mestre. Personlig varierer jeg hele tiden ettersom jeg synes det blir ensidig og bruke samme våpen hele tiden.

Når det gjelder unlocks til våpnene så er det ikke noe som er vanvittig tidkrevende å få tak i. Unlocksene er lagt opp sånn at de mest brukbare attachmentsene kommer noenlunde først i rekken, så etter 50 kills med ett har du det du trenger for det våpenet. Et tips er å spille TDM på f. eks. Noshahr Canals, hvor expen bare ruller inn og du vil få mye kills. (Evt. Close Quarters dersom du har det)

Det som kanskje er mest vrient å unlocke er vehicle unlocks. Spesielt til jets ettersom det er vanskelig å lære, især når man ikke har unlocksene og alle de andre pilotene har det. Her er det vel bare grinding og øvelse som gjelder.

Have fun
Vis hele sitatet...
Har spilt en del på tdm-maps med 870mcs med reflex og slugs, det fungerer veldig bra for min del. Nå er det jo bare om å sikte og trekke av raskest som gjelder uansett da man alltid treffer der man sikter (ikke slik som i BF2 hvor man kun kunne bruke korte byger og stå stille når man skyter).

Er det forresten noen rifler som kun trenger ett treff på full helse, uten headshot? Har lagt merke til at det er enkelte som alltid ser ut til å score på ett eneste skudd gang etter gang etter gang på veldig kloss hold med sniper på disse brettene.

Er det forresten også slik at alle kikkertene gir refleksjoner, eller er det bare på sniper-riflene?
Sitat av LTd Vis innlegg
Har spilt en del på tdm-maps med 870mcs med reflex og slugs, det fungerer veldig bra for min del. Nå er det jo bare om å sikte og trekke av raskest som gjelder uansett da man alltid treffer der man sikter (ikke slik som i BF2 hvor man kun kunne bruke korte byger og stå stille når man skyter).

Er det forresten noen rifler som kun trenger ett treff på full helse, uten headshot? Har lagt merke til at det er enkelte som alltid ser ut til å score på ett eneste skudd gang etter gang etter gang på veldig kloss hold med sniper på disse brettene.

Er det forresten også slik at alle kikkertene gir refleksjoner, eller er det bare på sniper-riflene?
Vis hele sitatet...
Om du ønsker dette anbefaler jeg deg slugs på ei hagle, som du sier du bruker, eller en bolt action sniper på hardcore mode
Du kan jo se hvordan jeg bruker hardcore for å sette sammen noen fine montager YouTube
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Om du ønsker dette anbefaler jeg deg slugs på ei hagle, som du sier du bruker, eller en bolt action sniper på hardcore mode
Du kan jo se hvordan jeg bruker hardcore for å sette sammen noen fine montager YouTube
Vis hele sitatet...
Hva er egentlig hardcore i spillet? Trodde det bare var at HUD'en var fjernet.
Sitat av LTd Vis innlegg
Hva er egentlig hardcore i spillet? Trodde det bare var at HUD'en var fjernet.
Vis hele sitatet...
Fjernet hud, og noen ganger kart, og man har 60% liv, samt ingen "få-helse-tilbake/auto-reparering". Og når de fleste boltrifler gir 60 i skade selv på treff i en fot, så dør fiendene betraktelig fortere.

Sitat av LTd Vis innlegg
Er det forresten også slik at alle kikkertene gir refleksjoner, eller er det bare på sniper-riflene?
Vis hele sitatet...
Kikkerter over 4x gir refleksjoner.
Sitat av LTd Vis innlegg
Hva er egentlig hardcore i spillet? Trodde det bare var at HUD'en var fjernet.
Vis hele sitatet...
Som meitemark sier, er det hovedsaklig fjerning av en del HUD, minimap(noen ganger) og at man tåler betydelig mye mindre, perfekt for bolt action sniping. Man generer heller ikke liv uten en assault som kan hjelpe deg
Sitat av meitemark Vis innlegg
Fjernet hud, og noen ganger kart, og man har 60% liv, samt ingen "få-helse-tilbake/auto-reparering". Og når de fleste boltrifler gir 60 i skade selv på treff i en fot, så dør fiendene betraktelig fortere.



Kikkerter over 4x gir refleksjoner.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det så med bullet drop på sniper-riflene? Jeg unlocka nettopp m39-rifla, er den noe å satse på sammenlignet med de riflene man starter med? Mindre magasin ihvertfall.
Sitat av LTd Vis innlegg
Hvordan er det så med bullet drop på sniper-riflene? Jeg unlocka nettopp m39-rifla, er den noe å satse på sammenlignet med de riflene man starter med? Mindre magasin ihvertfall.
Vis hele sitatet...
M39 er en semi-auto rifle som duger best til short/medium-range. (På lik linje med MK11, SVD, SKS, QBU og M417). Disse er veldig unøyaktig på lengre avstand og gjør mindre skade pr. skudd.
Sitat av merulz Vis innlegg
M39 er en semi-auto rifle som duger best til short/medium-range. (På lik linje med MK11, SVD, SKS, QBU og M417). Disse er veldig unøyaktig på lengre avstand og gjør mindre skade pr. skudd.
Vis hele sitatet...
Enn SV98? Den er bolt action.
Sitat av LTd Vis innlegg
Enn SV98? Den er bolt action.
Vis hele sitatet...
Etter min mening er SV98 den tredje beste sniper riflen på spillet, så den burde funke bra.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Etter min mening er SV98 den tredje beste sniper riflen på spillet, så den burde funke bra.
Vis hele sitatet...
Etter min mening er SV98 den andre beste sniperen på spillet

Btw så den første helt klare cheateren i Bf igår. Det har altså gått 200 timer før jeg opplevde det. Sier noe om hvor vanskelig det må være siden det er så lite cheaterkids.
Kjøpte meg nettopp premium gjennom origin
Men når jeg hadde betalt stod det som følger:
vis ordren din inneholder en nedlastbar programvare, har du 30 dager til å laste ned kjøpet ditt. Vi anbefaler at du lagrer en kopi av den nedlastede filen på en ekstern driver, CD, DVD eller et annet lagringsmedium i tilfelle datamaskinen skulle få problemer eller den nedlastede filen blir skadet.
Vis hele sitatet...
Betyr det at jeg ikke kan laste ned tilleggspakkene på nytt etter at det har gått 30 dager?? Hva er det for no tull..
Sitat av Lima Vis innlegg
Etter min mening er SV98 den andre beste sniperen på spillet

Btw så den første helt klare cheateren i Bf igår. Det har altså gått 200 timer før jeg opplevde det. Sier noe om hvor vanskelig det må være siden det er så lite cheaterkids.
Vis hele sitatet...
Jeg har opplevd soleklare cheatere flere ganger, og jeg har bare spilt 175 timer.. Har vell noe med hvordan servere man spiller på osv
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av packman Vis innlegg
Kjøpte meg nettopp premium gjennom origin
Men når jeg hadde betalt stod det som følger:


Betyr det at jeg ikke kan laste ned tilleggspakkene på nytt etter at det har gått 30 dager?? Hva er det for no tull..
Vis hele sitatet...
Nei det er helt feil.

Har du premium kan du laste ned så mange ganger du vil uten noen tidsbegrensing
Godt, syns det var missvisende det som stod da..
Sitat av Lima Vis innlegg
Etter min mening er SV98 den andre beste sniperen på spillet

Btw så den første helt klare cheateren i Bf igår. Det har altså gått 200 timer før jeg opplevde det. Sier noe om hvor vanskelig det må være siden det er så lite cheaterkids.
Vis hele sitatet...
Har kun rundt 100 timer ingame, og har møtt på cheatere veldig mange ganger, spesielt på Metro TDM. Hacking er ikkje spesielt vanskelig på BF3, det er veldig mange som lager disse uheldigvis.
Sitat av LTd Vis innlegg
Enn SV98? Den er bolt action.
Vis hele sitatet...
SV98 er ganske god, på lik linje med M40A5 og JNG-90. Hvilken av disse du bruker spiller liten rolle, de små forskjellene utgjør ingenting.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
bare jeg som sliter med punkbuster nå ?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av zeicko Vis innlegg
bare jeg som sliter med punkbuster nå ?
Vis hele sitatet...
Fungerer her
Sitat av merulz Vis innlegg
SV98 er ganske god, på lik linje med M40A5 og JNG-90. Hvilken av disse du bruker spiller liten rolle, de små forskjellene utgjør ingenting.
Vis hele sitatet...
Jeg sliter en del med SV98 faktisk. Jeg har ikke Straight Pull Bolt, så det er vanskelig å få kills med det imho, så jeg har lagt sniperen litt på hylla unntatt når jeg løper rundt som en idiot med SKS med Reflex og TacLight, og da teller det ikke som noen sniperrifle lengre etter min mening.
Rart det dere sier om cheatere her. I løpet av mine 500 timer har jeg vel kunn møtt på cheater 2 ganger eller noe.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Rart det dere sier om cheatere her. I løpet av mine 500 timer har jeg vel kunn møtt på cheater 2 ganger eller noe.
Vis hele sitatet...
Sitat av Lima Vis innlegg
Btw så den første helt klare cheateren i Bf igår. Det har altså gått 200 timer før jeg opplevde det. Sier noe om hvor vanskelig det må være siden det er så lite cheaterkids.
Vis hele sitatet...






tiiiiitegn
@Lima

Stusset nok mest over denne
Sitat av Toseki Vis innlegg
Har kun rundt 100 timer ingame, og har møtt på cheatere veldig mange ganger, spesielt på Metro TDM. Hacking er ikkje spesielt vanskelig på BF3, det er veldig mange som lager disse uheldigvis.
Vis hele sitatet...