Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 8314
Hey

Har nettopp flyttet til Gjøvik i forbindelse med skole.
Lurte på om det var noen andre freaks i nærheten som har forslag til ting å gjøre i Gjøvik?
Har ikke akkurat blitt kjent med så mange, og har gjort en del matte så har ikke fått utforsket noe spessielt.

Hva finnes i Gjøvik?

Hilsen en ensom gutt i Gjøvik, haha.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det blir ihvertfall en freaker til der til høsten. Jeg kom inn selv!
#kopweb på efnet .
Superlurker
merulz's Avatar
Vel, jeg har hørt rykter om en bowlinghall som jeg enda ikke har funnet etter å ha bodd her i to år. Ikke at jeg har lett men..

For de shoppinggale har du CC Gjøvik som er innlandets største kjøpesenter (?).
Du har fastland (uteområde for bading, stuping, soling)

Men som de fleste studenter er det vel disse stedene som er mest populær:
Huset - Utested for studenter med konserter, billig øl og dansegulv.
Flipp - Billigste utestedet (utenom Huset), masse gamle arcadespill, pinball, biljard, jukeboks med rock/metall, shuffleboard osv. Stort og godt øl-utvalg.
Chaplin - Mest populære utestedet med konsert-lokale i kjelleren, egen avdeling for de over 20 (sprit og slikt).
Saft - Dansegulv og eneste stedet med 18 årsgrense.
Totos - Mørk pub full av alkiser og narkomane.

Utenom dette er det også fotballbaner, treningsstudioer, tennis/squash
Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Hey

Har nettopp flyttet til Gjøvik i forbindelse med skole.
Lurte på om det var noen andre freaks i nærheten som har forslag til ting å gjøre i Gjøvik?
Har ikke akkurat blitt kjent med så mange, og har gjort en del matte så har ikke fått utforsket noe spessielt.

Hva finnes i Gjøvik?

Hilsen en ensom gutt i Gjøvik, haha.
Vis hele sitatet...
Bra det er flere av oss på det kurset da, lurer på hvor mange fra freak som går der.

Utenom det så er det eneste jeg har hørt er at det er ikke en dritt og gjøre i Gjøvik... Sier alle jeg kjenner som bor/har bodd der.


Sikkert det mest fornuftige du kan gjøre er vel og regne oppgavene til i morgen, vi har jo "bare" gått igjennom 150 sider siden forrige mandag...
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Anbefaler Flipp ja.. Strålende utested med masse fete folk!
Does not forgive
Buddapower's Avatar
merulz: Du har bodd på Gjøvik i 2 år uten å lære deg at det heter CC Mart'n?
Sitat av Buddapower Vis innlegg
merulz: Du har bodd på Gjøvik i 2 år uten å lære deg at det heter CC Mart'n?
Vis hele sitatet...
Er nesten mer imponerende at han ikke har funnet bowling-hallen på Gjøvik

Bor på Gjøvik og kan anbefale Chaplin og Flipp på det varmeste! Saft er forresten nedlagt nå denne uken.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
merulz: Du har bodd på Gjøvik i 2 år uten å lære deg at det heter CC Mart'n?
Vis hele sitatet...
Er vell mer CC det går i da.. ?!?

Men CC Gjøvik er jo så korrekt man kan få det..
Pain in the ass bygg om sommeren, vell å merke i jobbsammenheng, da firmaet jeg jobber i, styrer det som er verd å styre på senteret der
Sitat av merulz Vis innlegg
Vel, jeg har hørt rykter om en bowlinghall som jeg enda ikke har funnet etter å ha bodd her i to år. Ikke at jeg har lett men..

For de shoppinggale har du CC Gjøvik som er innlandets største kjøpesenter (?).
Du har fastland (uteområde for bading, stuping, soling)

Men som de fleste studenter er det vel disse stedene som er mest populær:
Huset - Utested for studenter med konserter, billig øl og dansegulv.
Flipp - Billigste utestedet (utenom Huset), masse gamle arcadespill, pinball, biljard, jukeboks med rock/metall, shuffleboard osv. Stort og godt øl-utvalg.
Chaplin - Mest populære utestedet med konsert-lokale i kjelleren, egen avdeling for de over 20 (sprit og slikt).
Saft - Dansegulv og eneste stedet med 18 årsgrense.
Totos - Mørk pub full av alkiser og narkomane.

Utenom dette er det også fotballbaner, treningsstudioer, tennis/squash
Vis hele sitatet...
Totos er da absolutt ikke et sted for alkiser og narkomane lenger, det var det back in the days. Men nå er det nesten overtatt av syngegale kåte studenter.
Bowlingen

Der er det også div. automater, airhockey og et par biljardbord. Har også skjenkebevilning i helgene, så ideelt for vors.

Hvis man er glad i å være ute er det mye fint å drive med i /rundt Gjøvik. Det er egentlig et ganske imponerende skiløypenett rundt gjøvik, som også er fine å sykle i om sommern. Er også rulleskibane her. Er man interessert i rifle/ hagleskyting er det godt miljø med moderne skytebane ei mil ish fra sentrum.

Er flere OK fiskevann utenom mjøsa, og er man interessert i jakt er det helt ok småviltjakt til ikke så dyrt om høsten.

Det er også en pusling-alpinbakke her, med ett skitrekk.

Er godt miljø for orientering med nye lokale poster hvert år, finnes en RC klubb her, med egen bilbane (både ute og innendørs).

Det er nærme bygda, så skulle man bli lei chaplin finner man alltids en real bygdefest ikke for langt unna, bare hør med noen av de lokale bygdeungdomslagene.

Det er jo også utendørs skøyte/ hockeybane, og innendørs om sommern, svømmehall er det. Kino. osv,

Egentlig mye å finne på i Gjøvik! Foregår også mye kulturelt, spesielt om sommern.
Båthavna er bra plass på en varm sommerdag da.
Ellers har jo Paintball i hunndalen om man liker sånt. men er som regel bare søndager det er åpen dag da.
Har man bil eller skyss, så er det go-cart i elvedalen, og innendørs go-cart og innendørs paintball i moelv
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Du har jo Raufoss badeland knappe 10 minutter unna!
Matte kurs ja
soon to be student @ hig
You are pointless :)
Besøke meg ^^ Nei var der i dag og den travle mc.donald's er vell bra. Mer der borte vet ikke jeg, er på dokka nå. 30 min vekke.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Godt å se så mange freaks fra Gjøvik

Kan også anbefale Gjøvik gård på sommertider, der er det som regel alltid konserter og happenings.
Bowlingen ligger forøvrig litt nord for CC for de som leter

Om noen skal på fastland og ta en pils i dag så si fra, jeg bor 50meter unna
Hva folka går/skal begynne på HiG da? Går selv data, og skal begynne 2. året mitt nå
Vi bruker stort sett å gå ut på forskjellige barer når vi skal finne på ting, ellers er det gaming...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg er student på Gjøvik er vaktsjef på Huset så om du går dit på torsdager (evt ons og fre) så bare å spørre etter meg :P
The Mexican Snack
NachoFreak's Avatar
18 6
du kan røyke i gjøvik, det er alt å gjøre der as.. anbefalt!
Sitat av pontiac Vis innlegg
Båthavna er bra plass på en varm sommerdag da.
Ellers har jo Paintball i hunndalen om man liker sånt. men er som regel bare søndager det er åpen dag da.
Har man bil eller skyss, så er det go-cart i elvedalen, og innendørs go-cart og innendørs paintball i moelv
Vis hele sitatet...
Paintball i gjøvik? at ikke jeg har fått med meg det... haha :P er jo fra gjøvik så er jo rart ikke jeg vet noe om det. men hvor i hunndalen ligger det?