Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 767
Hei!
Jeg har et problem med min Eee PC Seashell series 1015PE. Jeg har fått blåskjerm som sier at jeg ikke har riktig BIOS. Har prøvd å innstallere BIOS 1015PE.ROM. Det var vellykket, men det står fortsatt at det er en ukjennt BIOS feil. Noen som har vært borti dette?
Jeg sitter da å prøver å laste ned filer som kan innstalleres via USB og fikser problemet. Det haster veldig!
På forhånd, takk til den som kan hjelpe!

Jeg har googlet å lest mye på internett, men finner ikke noe svar som kan hjelpe..

På bluescreen får jeg følgende opp: STOP 0x00000011 (0x00000011, 0x00000006, 0x00000000, 0x00000000)
Superlurker
merulz's Avatar
Hvis du har oppdatert/tuklet med BIOS, burde du reinstallere Windows etterpå. Det er din tidligere Windows installasjon som ikke finner riktig BIOS og gir deg en blåskjerm.
0x11 er enten feil med hardware eller driverfeil. Forholdsvis sjelden feil å få, så det er vanskelig å være mer spesifikk.