Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1335
Hei! Sitter her og prøver å få til LOTR BFME 1. Spilte dette spillet for evigheter siden og fikk lyst til å prøve det igjen. Har instalert, lagt inn patch, og cracka. Alt sammen går fint. Før eg cracka fikk eg erroren om at eg må sette inn cd'en. Etter cracken fikk eg den her erroren http://i48.tinypic.com/2mxesfk.png. Nokon som har en løsning på det her? Har prøvd og googla litt uten å finne ut av det. Har prøvd 2 forskjellige torrenta og får samme buggen med megge.

http://thepiratebay.se/torrent/4816667/The_Lord_of_the_Rings__Battle_For_Middle_Earth_[PC_Game][DVD5]

http://thepiratebay.se/torrent/32636...th_DVD-HOODLUM
Prøvd å kjøre spillet som Administrator?
Reinstaller spillet

ikke crack det

last ned miniimage

bruk dette som cd-en bare mount med deamontools
Superlurker
merulz's Avatar
Du kan vel prøve å legge inn den nyeste versjonen (1.03) for å se om det ikke går bedre?
Alternativt kan du prøve å kjøre spillet i Compatibility mode, f.eks med Windows XP.
innstaller nyeste versjon av DirectX
Last ned 2'ern isteden.
eller gjør det som står her
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Last ned 2'ern isteden.
Vis hele sitatet...
1´eren er bedre.
Trådstarter
96 1
2'ern er kjedeli lika tankegangen med å kun måtte bygge inni borga (seff har du små basa rundt omkring i tillegg men ja. Har seff prøvd og kjøre som admin, anna Compatibility mode og nyaste patch. Har prøvd med orginalen, 1.02 og 1.03 Samme erroren. Men skal prøve 1nameless og nobels sitt tips no!

Sitat av 1nameless Vis innlegg
Reinstaller spillet

ikke crack det

last ned miniimage

bruk dette som cd-en bare mount med deamontools
Vis hele sitatet...
Kan du forklare litt meir rundt miniimage? Har Daemon tools pro standard edition. Er mini image rett og slett berre og mounte? Akkuratt det samme du gjer når du instalerer spelet?
ja, funket ikke noen av de andre innleggene?
Trådstarter
96 1
Ingen Absolutt ingen
Sitat av Arathor Vis innlegg
Ingen Absolutt ingen
Vis hele sitatet...
Prøv å installer filen et annet sted. Så vidt jeg ser har du ikke tilgang til å lese og skrive til filer, uten at jeg er en ekspert.
Trådstarter
96 1
Dette funket også dårligt Er ikkje nokon som kan prøve å instalere det og sjå om dei får det til då? Nokon som har litt peiling? Er 1'ern og ikkje 2'ern.
Sitat av Arathor Vis innlegg
Dette funket også dårligt Er ikkje nokon som kan prøve å instalere det og sjå om dei får det til då? Nokon som har litt peiling? Er 1'ern og ikkje 2'ern.
Vis hele sitatet...
Jeg og en venn fikk det helt fint til.
Trådstarter
96 1
windows 7? 64bit? Og kas torrent?
Sitat av Arathor Vis innlegg
windows 7? 64bit? Og kas torrent?
Vis hele sitatet...
Ja, ja, den øverste du linket til.
Trådstarter
96 1
Merkeli merkeli...