Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3659
Hei, har netopp slukt meg gjennom de 2 sesongene med suits på ca en uke. Så nå lurer jeg på om det er noen lignende serier der ute?
Er du ute etter en "advokatserie" så anbefaler jeg at du tar en titt på Boston Legal.
Er interesert i en (Viss jeg kan kalle det) En økonomi serie, trenger ikke å være advokater, men at de lever ganske på toppen
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Har du sett Mad Men?
Franklin & Bash kanskje, Har ikke sett den, men virker som det er mer fokus på komedie

http://www.youtube.com/watch?v=E4_Xm...layer_embedded
Skal prøve ut Mad Men og Frankin & Bash. Tusen takk!
Sitat av whaeck Vis innlegg
Skal prøve ut Mad Men og Frankin & Bash. Tusen takk!
Vis hele sitatet...
Det er langt ifra suits.
Shark er ganske spennende.
Entourage..
Sitat av subscribe Vis innlegg
Entourage..
Vis hele sitatet...
Dette er jo ikke likt på suits?

Men uansett en utrolig bra serie som må sees!
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Er ikke helt sikker, og har ikke sett noen av delene, men white collar? er det noe sånt? mener å huske noen venner av meg snakket om det..
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Dette er jo ikke likt på suits?

Men uansett en utrolig bra serie som må sees!
Vis hele sitatet...
Like nære som de andre seriene som ble nevnt. Dessuten skriver TS at han vil se en serie som omhandler høytstående mennesker, derfor jeg nevnte entourage..

Jeg personlig liker motsatte serier, som handler om fucked up mennesker i fucked up omgivelser, men det er jo en annen historie..
Entourage er kanskje ikke så likt Suits mtp den kvaliteten Suits har over seg, men der lever de temmelig høytstående og er ganske på topp.

Og er du gutt/mann så er det en serie du MÅ se, du er rett og slett pliktig i å se den. Entourage er guttas Sex & The City. Den ultimate serien om kameratskap og brohood. Entourage er definisjonen på en gutteserie!
Se White Collar. Handler om en mann som er jævlig smart og flink med forfalskninger/kunsttyveri osv. Han blir til slutt tatt og informant for FBI. Men han hjelper de å løse saker. Han har ganske mange "wealthy" venner og det er jævlig fett når han flørter med jenter.

Sjekket alle trailere av serien på nett men de sugde i forhold til serien. Her er ihvertfall den jeg synes "lever" litt opp etter standarden, litt ut i en av sesongene: http://www.youtube.com/watch?v=4uz5zT-yNzo

Liker selv Entourage og Suits jævlig godt. Bare se første episoden

Glemte å si at han flytter inn til en mafiaboss sin enke og bor i et jævlig fett hus midt i Manhattan.
Sitat av subscribe Vis innlegg
Jeg personlig liker motsatte serier, som handler om fucked up mennesker i fucked up omgivelser, men det er jo en annen historie..
Vis hele sitatet...
Se "Shameless" hvis du ikke har sett den allerede. Amerikanske versjonen er best synes jeg, men mange mener den britiske er bedre. Du får velge selv.

Ellers er White Collar noe å anbefale for TS. Men egentlig, så vidt jeg har fått med meg er Suits i en litt egen sjanger. Advokatdramakomedie liksom. White Collar minner for øvrig egentlig mer på serier som The Mentalist. Men hvis vi bare skal nevne serier der folk er høyt oppe på "the foodchain" så kan man også nevne serier som Boardwalk Empire, Mad Men, Entourage og til og med Gossip Girl.

Enn så lenge får vi glede oss til Suits begynner igjen i Januar 2013.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Se "Shameless" hvis du ikke har sett den allerede. Amerikanske versjonen er best synes jeg, men mange mener den britiske er bedre. Du får velge selv.
Vis hele sitatet...
Så du nevnte Boardwalk Empire, gir meg sjelefred å se slike tips her inne blandt alt derp! Derfor skal jeg også følge opp tipset du gav, laster ned 1.ep av britiske og amerikanske, tar det derfra!
White Collar anbefales sterkt, er litt samme sjanger. Første halvdel av sesong 1 er litt kjedelig, men serien blir VELDIG bra utover. Jeg digger begge!

Kos deg