Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4740
Noen som har tips til forum/nettsteder med tips og «oppskrift» for GHB? Går alt for mange dl, så hadde vært greit & kutte kostnadene litt! 👌🏽
Oppskriftene var veldig lette å finne, og det er ganske lett å følge dem. Man trenger ikke være kjemiker for å lage GHB for å si det på den måten. Det som er litt mer tricky det er å skaffe ren "GBL", det skal la seg gjøre det også, men det kan jeg dessverre ikke hjelpe med da det strider mot forumets regler.
https://www.reddit.com/r/Drugs/comme...iquid_ecstasy/
https://www.erowid.org/chemicals/ghb...ynthesis.shtml
Sitat av JessicaJones Vis innlegg
Noen som har tips til forum/nettsteder med tips og «oppskrift» for GHB? Går alt for mange dl, så hadde vært greit & kutte kostnadene litt! 👌🏽
Vis hele sitatet...
Hvis du allerede har et høyt forbruk av GHB, hvordan tror du det da blir med ubegrenset tilgang? Høres ikke sunt ut for meg.

Anbefaler deg å lese denne tråden:
https://freak.no/forum/showthread.ph...b+min+historie
Blir vel like mye som før - uansett om jeg drikker en liter i måneden eller i året da jeg fortsatt allerede har fri tilgang. Men syns fortsatt det er for dyrt å kjøpe det når jeg kan lage det helt fint selv føler det er tryggere også så jeg vet akkurat g/mengde og at PH stemmer +++
Veldig trygt å lage narkotika selv når man egentlig ikke har kunnskapen til å gjøre det...
Det er sånne ting man gjerne havner i grava for.
Oppskriftene på nett er drit. Blir helt feil pH. Lager blandingen ut ifra hvor bra gbl du har. Å skaffe gbl er også et problem du må løse. Jeg tenkte akkurat som deg og begynte å lage min egen ghb. Angrer ganske mye nå i etterkant når jeg ble grisehekta, og sleit med heftige abstinenser. Er greit hvis du kan kontrollere inntak, hvis ikke så anbefaler jeg å droppe den ideén.
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Oppskriftene på nett er drit. Blir helt feil pH. Lager blandingen ut ifra hvor bra gbl du har.
Vis hele sitatet...
Oppskriftene du mest sannsynligvis sikter til går jo utifra at du bruker ren gbl. Hva mener du er en dårlig gbl? En tilfeldig felgrens som inneholder litt gbl?
Sitat av Alge Vis innlegg
Oppskriftene du mest sannsynligvis sikter til går jo utifra at du bruker ren gbl. Hva mener du er en dårlig gbl? En tilfeldig felgrens som inneholder litt gbl?
Vis hele sitatet...
Mener om du ordner gbl fra Kina f. Eks så går det mindre kaustisk soda enn hvis du ordner fra Tyskland. Gbl kalles for felgeens pga det brukes som rengjøringsmiddel og i rengjøringsmiddel. Betyr ikke at det er felgrens. Jævli dyr felgrens hvis du kun bruker gbl. Å det spiser opp gummi og plast så anbefales ikke. Er ikke uten grunn at det sendes i spesielle plastflasker.