Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4301
Hei alle med freaks .

Jeg befinner meg i en vanskelig situasjon . Jeg går på AAP
Og har en deltids jobb ved siden av . Kan jobbe inntil 45 timer per 14 dag
Mens jeg prøver å finne meg fast arbeid . Har litt diverse helseutfordringer.

Sammenlagt av det jeg får utbetalt av jobb og nav strekker ikke til .
med Huslån livsopphold + gammel gjeld som skal betales hver måned .

Fins det noen gode måter å få inn ekstra cash ? nettbasert , hva som helst egentlig . er litt desp for tiden .

Alt av tips setter jeg pris på
Matched betting er en mulighet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen andre som har forslag?
Plukk chaga eller flein i sesong. Går fint an å tjene litt på matsopp også, noe kan jo dyrkes hjemme. Fluesopp selges for et par hundre for 30g tørket på ulike forum på nett. Eller lær deg å lage noe håndtverk
Kjøp billig kniver fra eBay o.l og selg dem videre her på Finn. Blir noen K i måned
Spørreundersøkelser på nett kan jo betale noen tusenlapper i måneden.

Chaga er det jo gode priser på, absolutt verdt å sjekke bjørketrærne i nærheten.

Hvis ikke så er det mye rart man kan lage, som kan selges på nett

Og nå ett par ulovlige alternativ

plukke flein som kan selges for 100-150kr g når den er tørka

Kan dyrke weed eller sopp som kan selges på nett

Også ett par lovlige igjen og ett par i gråsona. Du kan plukke knuter på trær du selger til knivmakere eller andre som har lyst til og lage noe av treverk. Kirsebærtre er populært

Hvis du kan fiske, så får du gode priser for villaks (kan selges til restauranter loveligt). Hvis du kan jakte så er det gode priser på kjøtt men da må du selge det "svart".

Det er svært mange måter og få inn kr på, som ikke har fengselsstraff som belønning hvis du driter deg ut
Sist endret av gotta_love_dmt; 11. februar 2020 kl. 00:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.