Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1514
Okei, så greia er at jeg spiste 5 blå valium igår, har pissing 10. Februar, så jeg lurer egt bare på om jeg er safe? Røyka litt og tok et par linjer speed i sammen slengen....
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da er du fuckd, retten og sletten.
Good luck, wish u the best
Du er fucked som Arbeidende Bergnebb sier. Med mindre det var hjemmepressa piller uten virkestoff.

Syntetisk urin eller positiv prøve.

Lurt å sjekke opp slikt på forhånd forresten Applaus
Sist endret av krystallkongen; 30. januar 2020 kl. 11:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jaja, da får jeg vel vanne ut
Sitat av ubrukligfred Vis innlegg
Jaja, da får jeg vel vanne ut
Vis hele sitatet...
Om du vanner ut for mye kan det gi utslag på "SG", så de ber om en ny.
Har kjørt heftig utvanning ifbm. cannabis og urinprøver, har fungert hver gang for meg og venner som har prøvd.
Kreatinin-nivåene mine har logget på 2-3mmol/L, som jeg har sett selv etter å ha fått utskrift av prøvene mine. Urinen mitt ser helt ut som vann, men har fått dette godkjent flere ganger på 2 forskjellige legekontor, hver gang. En gang sa hun som tok imot prøven min at dette var alt for utvannet når hun mottok glasset, og så på det. Da sa jeg det ikke har vært et problem før, og at de får bare si ifra om det ikke er godkjent etter analysen. Hørte aldri noe ifra dem, og jeg fikk helseattesten min.


Tatt ifra https://www.rustelefonen.no/2010/04/...-og-kreatinin/

"Kreatinin målt i urin benyttes også som et enkelt mål på konsentrasjon av urinen, ved for eksempel rusmiddelanalyser. Ved rusmiddelanalysene kan unormalt tynn urin vanskeliggjøre analysene og kan indikere manipulert prøve. Inntak av 0,5 – 1 liter vann eller mer vil medføre at kreatinin i urin vil kunne falle ned til omkring 2 – 3 mmol/L over de neste par timene, og dette kan medføre at konsentrasjonen av rusmidler faller under påvisningsgrensen og rapporteres som negative. Det anbefales derfor at man ikke drikker mye vann i timene før man skal avgi en slik prøve."



Hørt at noen benzotyper sitter igjen som faen i kroppen, og skiller ut metabolitter lengre enn cannabis da. Om du kjører utvanning, husk at du faktisk kan stryke med av vannforgiftning om du overdriver for mye.
Da er vi nesten i samme situasjon. Men jeg spiste bare 1 stk 10 mg.
Ser at kreatinnivået på mine tidliger prøver har variert fra 5 til over 20.
Da den var 5 var pisset helt blankt for å si det sann. Blankt piss har aldri vært noe problem.....
Tror du skal drikke ganske så mye vann for at den blir underkjent pga kreatinnivået.
På mine prøver hos furst står det referansenivå større enn 1,7...

Men hva om man i stedet for å drikke rent vann drikker vann blandet med kreatinpulver....
Dette vil kanskje øke kreatinnivået, men mulig en må begynne noen dager før i tillegg....
Dette er jo en ganske vanlig kosttilskudd for de som trener styrke blant annet..

fra labhåndbok:
"Tolkning
Høye verdier sees ved økt kreatinininntak, økt kreatininproduksjon og høykonsentrert urin. Lave verdier sees ved lav muskelmasse, sterkt redusert nyrefunksjon og lavkonsentrert urin.

Stikkord: U-Kreatinin/d, døgnurin Kreatinin
Sist endret av freesbi; 31. januar 2020 kl. 14:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enkelt sagt, så blir du nok tatt om du ikke klarer å lure noen andre sin urin i glasset. Ser de på deg når du tar prøven? I så fall kan du bare stå der en halvtime til de går ut for de syns synd på deg, si det nytter ikke når noen ser på.

Jeg klarte feks ikke pisse under oppsyn,selv med litervis med kaffe og vann først, jeg måtte pisse så det gjorde vondt uten å klare å presse ut en eneste dråpe. Nå slipper jeg tilsyn takk gud, pga jeg sier bare til lar når jeg sprekker med en gang, så de stoler fullt og helt på meg. Jeg klarer nesten ikke lyge eller skjule noe uansett, pga jeg har asperger syndrom(autisme light så å si.....) og jeg er så ærlig at det ofte er vanskelig for meg å leve med. Sannheten vil ut av meg liksom. Men det har sine fordeler også. Jeg slipper feks å skjule noe pga alt er ute i det åpne fra før liksom=)

s
Kjøp screeny weenie? Funker dritbra
Forresten, hvem er det de ber om å komme på pissing?

er det unge folk, eller ber de også godt voksne kommer på pissing?

Kan du f.eks. bli nødt til å drive med denne pissinga hvis dem tar et voksent menneske med litt hasj?
ja, dersom du har lappen og vil beholde denne.
Uavhengig om du noen gang har kjørt ruset.
Kanskje du lærer neste gang. Eller kanskje ikke.