Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5004
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal inn å sone snart og tenkte å ta med meg en tier. Vil gjøre det på denne måten da jeg har dårlig erfaring med å gjemme det i magen.

Må jo ned på kne og mest sannsynlig hoste. Nå har jeg aldri hatt noe inn i ræva, men vil den falle ut? Må jeg smøre "glædden" med olje før jeg dytter det inn? Noen som kan gi meg noen tips med dette?:-)
Pakk den inni finkornet sandpapir.. På vei inn så har du en brødpose som de he laga åpning på begge sider.. Glid så klart.. Fører den inn å trekker ut posen etterpå.. Kan hoste å harke så mye du bare orker uten den spretter tu
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kjell T Ringen Vis innlegg
Pakk den inni finkornet sandpapir.. På vei inn så har du en brødpose som de he laga åpning på begge sider.. Glid så klart.. Fører den inn å trekker ut posen etterpå.. Kan hoste å harke så mye du bare orker uten den spretter tu
Vis hele sitatet...
Sandpapir ja, hørtes ubehagelig ut. Hvorfor sandpapir? Det med brødpose med åpning på begge ender var smart. Skal jeg dytte den så langt inn som jeg greier? Regner med jeg må gå med den i ræva i 2 timer. Blir vel ikke som en følelse av å drite på seg?

Frykten for at når jeg går ned på kne og hoster så hoster jeg ut greiene. Hadde vært ganske kleint og dumt med tanke på ekstra straff, derfor vil jeg gjøre dette på den beste måten da det bare er en sjangse.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde karnsje øve deg litt på keistering før du faktisk tar jomfruturen din. Kjenne hvordan det er, øve på å hoste uten at det detter ut osv. Knipe øvelser burde du starte med sånn at anus ringen blir sterkere. også får du finne ut av hvor lenge DU klare og ha det i bakenden før det må ut. sånne ting krever mye øvelse den dag idag for at det ikke skal bli oppdaget under en undersøkelse.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer veldig an på hvilket fengsel du skal til hvor grundig sjekken er. I ringerrike (Skien også kan jeg tenke meg, men har ikke personlig erfaring derfra) er det full pakke med speil under deg mens du bøyer deg og hoster osv (hvis det er mistanke blir du satt på glattcelle med en boks mais, og de sjekker avføring til de ser maisen, syke tilstander, mens i Larvik trenger du bare dra bokseren ned på knærne i typ 2 sekunder før du kan ta den opp igjen, ingen bøying, ingen hosting.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sandpapir ja, hørtes ubehagelig ut. Hvorfor sandpapir? Det med brødpose med åpning på begge ender var smart. Skal jeg dytte den så langt inn som jeg greier? Regner med jeg må gå med den i ræva i 2 timer. Blir vel ikke som en følelse av å drite på seg?

Frykten for at når jeg går ned på kne og hoster så hoster jeg ut greiene. Hadde vært ganske kleint og dumt med tanke på ekstra straff, derfor vil jeg gjøre dette på den beste måten da det bare er en sjangse.
Vis hele sitatet...
Så lenge du he den langt nok inne så merkes ikke de så godt Smugla inn en mobil på cella og jeg gjennnom rævholet
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal på åpen soning og har vært der en gang før. Da var det stripping, bøy og tøy også 3 host på slutten. Under oppholdet forsto jeg sånn at hun ene som strippa meg var den strengeste vakten og at hun var nøye. Men jeg ble sendt fra er annet fengsel til det, så det kan jo være at de er ekstra strenge med folk som kommer hjemme fra. Regner også med at de er mye strengere på lukka enn åpent.

Burde jeg rulle hasjen som ei pølse, eller bare en rund klump?
Takk for gode svar så langt
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag en liten ball av hasjen og pakk den inn i plast. Så putter du den i en kondom og knyter den igjen. Klipp av overflødig gummi å stapp den inn. Knip igjen når du må bøye å hoste. Lykke til.
1. Pakk hasjen inn i en kondom
2. Kjøp en svart monster dildo
3. Putt hasjen inn i rumpen
4. Kjør dildoen inn så hardt det lar seg gjøre
Det beste vil være å svelge det, de isolerer ikke ankomne fanger på åpen soning slik at fordøyelsen skal gå sin gang. Svelg det, det er helt risikofritt når det kommer til hasj så lenge man ikke svelger for store klumper Selvfølgelig i en kondom du klipper overfladig gummi bort fra. Så etterspør man movicol dersom man har problemer med fordøyelsen så er det bare å grave gjennom ekskrementer
Sist endret av FDFG; 5. april 2017 kl. 13:35.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FDFG Vis innlegg
Det beste vil være å svelge det, de isolerer ikke ankomne fanger på åpen soning slik at fordøyelsen skal gå sin gang. Svelg det, det er helt risikofritt når det kommer til hasj så lenge man ikke svelger for store klumper Selvfølgelig i en kondom du klipper overfladig gummi bort fra. Så etterspør man movicol dersom man har problemer med fordøyelsen så er det bare å grave gjennom ekskrementer
Vis hele sitatet...
Svelgte 3 kuler hjem fra danmark, og når jeg først kom til gøteborg så begynte jeg å føle meg rar. Da hadde alle 3 sprengt/løst seg opp, så var ikke noe å hente da.. Dette var 15g, så følte meg jævla dårlig for å si det sånn. Pakka det inn i plastikk(lol) og så kondom.
Tviler sterkt på det, da jeg har svelget 10g hasj uten å pakke det inn da jeg ble stoppet i kontroll, jeg merket ingenting. Ingen rusfølelse eneste var hvor kjipt det var å miste 10g.
Sitat av FDFG Vis innlegg
Tviler sterkt på det, da jeg har svelget 10g hasj uten å pakke det inn da jeg ble stoppet i kontroll, jeg merket ingenting. Ingen rusfølelse eneste var hvor kjipt det var å miste 10g.
Vis hele sitatet...
Da var det sykt dårlig hasj du hadde.
Haha, les deg opp på hvordan thc opptas du så kanskje man forstår hvorfor det meste går til spille ved svelging
THC tas opp om det ikke er løst i noe oljeaktig, bare veldig dårlig... Man kan spise hasj og det kicker ikke inn før man spiser noe feit mat. Er waste å spise hasj, heller røyk det eller lag edibles. Kan gjøre hasjen sterkere ved å ekstrahere ut olja og blande med mindre mengde hasj. kanskje det hadde gått an å decarbe den på forhånd for å gjøre den til noe man kan bruke som pålegg lol.
Sitat av FDFG Vis innlegg
Haha, les deg opp på hvordan thc opptas du så kanskje man forstår hvorfor det meste går til spille ved svelging
Vis hele sitatet...
Vet hvordan THC opptas jeg
Vet også det at om du spiser 10g ganske standard hasj så ender du som regel opp møkkfjern noen timer senere.
Vel, jeg var klar over hva jeg hadde svelgt og holdt meg unna alt utenom vann, mageknipe fikk jeg men noen nevneverdig rusfølelse var der ikke. Derimot hvis jeg hadde drukket melk, spist mat med fett så tror jeg det hadde vært annerledes.
TS er nok den første jeg har hørt om som har blitt strippet i det han skal inn til soning på et åpent fengsel. Har opplevd å bli strippet på lukket fengsel, men har aldri måttet hoste og harke. Det burde gå helt fint å ta med 10g i stumpen, bare ikke spis noe den dagen slik at tarmen er tom og det ikke er noe avføring som presser på. Den kommer ikke til å falle ut. For å være på den sikre siden så bruker du 3 kondomer og litt glidemiddel, det slår ikke feil.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Både skien fengsel og Hof fengsel hadde samme prosedyre: Av med alt, en knebøy, ta på boxer'n. Tok under 1 minutt. Ingen speil, ingen host. Egentlig ingen mysing i kriker og kroker heller.