Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 674
Hei

Driver for tiden med diverse prøver der vmware er en absolutt nødvendighet, ila de siste dagene har jeg prøvd å installere x antall ganger men får denne erroren hver gang:

Cleare temp har jeg gjort, kjørt som admin selvfølgelig, kom til det punktet at jeg reinstallerte OS som gjorde absolutt 0 forskjell.

Noen her som har hatt problemer med det samme og funnet en løsning?
w7 pro 64bit.
Last ned msi på nytt, skulle trodd denne var korrupt.
Proff kannibal
Trådstarter
Hvis du mener installasjonsfil er den rett fra vmware hjemmesida & lastet ned flere.

Noen fler som har tips/erfaring?

bump, fortsatt samme problem.
hvilken versjon av VMware er det du skal instalere da? er det player eller workstation eller fusion?

du lastet ned msi fila fra vmware.com/download ? og du lastet ned x64 versjonen eller x86 versjonen ?
Sitat av knutazz Vis innlegg
hvilken versjon av VMware er det du skal instalere da? er det player eller workstation eller fusion?
Vis hele sitatet...
Se nøye på bilde så får du svar på hvilken versjon han prøver seg på.

Gjør som nevnt over, last ned msi filen på nytt, eventuelt får tak i exe fil.
ja så det etter jeg postet at det var x64, men tia for edit av innlegg hadde gått ut
Du kan og prøve å lagre filen, i stede for å bare kjøre den.
Proff kannibal
Trådstarter
Gjorde alt det der, etter mye om og men var det avast som blokkerte tilgangen, avinstallerte det så gikk alt fint.

Tråden kan forsåvidt ligge her i tilfelle noen får samme feil, fant ikke riktig løsning via vmware sin egen guide engang
The Nerdrager
Dersom du kjører den fra temp, så kan det jo være at den slettes automatisk etter den har blitt kjørt. Slik at den ikke finner filene den trenger for installasjonen. Er noen lignende problemer med Adobe Reader og Java.

Edit: Svaret ble skrevet før Kong Grizzly kommenterte! Eller svaret var der ikke da jeg skrev