Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1326
Hei! jeg bruker programmet darkcomet, eller, jeg har tenkt og begynne og bruke det, jeg klarer det fint men er usikker på hvordan jeg kan spre det til en annen maskin, så jeg får sett og styrt den.

Så vis noen vet hvordan jeg får spredd det og koblet til den pc-en, hadde jeg vært takknemmelig

Takker på forhånd
Du kan jo registrere deg på hackforums. Ellers er det uendelig måter og spre en rat på, bare vær kreativ og husk og bind server.exe til en annen fil.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Du kan jo registrere deg på hackforums. Ellers er det uendelig måter og spre en rat på, bare vær kreativ og husk og bind server.exe til en annen fil.
Vis hele sitatet...
Ok, hvordan gjør jeg det?
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Hei! jeg bruker programmet darkcomet, eller, jeg har tenkt og begynne og bruke det, jeg klarer det fint men er usikker på hvordan jeg kan spre det til en annen maskin, så jeg får sett og styrt den.

Så vis noen vet hvordan jeg får spredd det og koblet til den pc-en, hadde jeg vært takknemmelig

Takker på forhånd
Vis hele sitatet...

Anntar nå at du har kryptert serveren og alt er klart. Vært kreativ, det handler om social engineering. Overbevis folk til å nedlaste serveren din. Spoof det til et word document foreksempel, men vær oppmerksom på at det kan gjøre serveren din korrup, så vil anbefalle å kjøre den i sandbox før du sender den.

Noen metoder kan være:

1. Torrent spreading.
2. Gå på Adult Chat's og finn noen gamle griser og utgi deg for å være jente. Ja, så sender du dem filen og sier det er et bilde foreksempel.

Men prøv å vær kreativ og finn din egen metode, da vil du lykkes
Torrents og warez er en ofte brukte metoder
Sist endret av VanEo; 18. desember 2011 kl. 01:39.