Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1008
Hei, etter som jeg har fortstått får man en annen IP-adresse når man bruker en proxy, i forskjell til den vanlige nettleseren.

Er det da trygt å ha foreksempel en multi-bruker på ett random nettspill? uten at de kan banne deg for multibruker? Altså, de ser ikke at jeg har to brukere når jeg er inne på den ene kun mer proxy?

Takk
Last ned denne,dette programmet gir deg en ip i london. http://expatshield.com/
Men, om jeg bruker feks. hidemyass.com, får jeg annen IP da?
Hidemyass funker dårlig,hos meg isåfall. Hvorfor ikke expat shield? Den funker jo!
Ja, du får en annen IP, men den blir mest sannsynligvis banna hvis flere har samme ideen...
Sist endret av Freddy_fred5; 17. desember 2011 kl. 15:25.
Sitat av Skade-skutt Vis innlegg
Hidemyass funker dårlig,hos meg isåfall. Hvorfor ikke expat shield? Den funker jo!
Vis hele sitatet...
Fordi jeg var så dum og nettop hørte på deg, det endte opp med at skjølve nette mitt gikk til hællvete og jeg måtte ta systemoppdatering får å få fjærna driten igjen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
om du er på skolen f.eks og bare skal unngå "sperrer" slik at du ikke får besøkt nettsiden er hidemyass og nett proxier det beste, men skal du skjule deg når du skal gjøre noe som gjør at du ikke vil bli sporet tilbake. installer en VPN som f.eks nVPN og velg et land som ikke er US/UK for å bli vanskeligere, og ha VPN'en bak flere 5socks i nedre europa.

da er du ganske skjult, kommer an på hva du gjør men skal mye til for å bli tilbakesporet da. gjør du noe som ikke er så altfor farlig så bruker ikke politiet alt for mye ressurser på å spore deg igjennom 4-5 koblinger osv.
Sitat av party12345 Vis innlegg
Fordi jeg var så dum og nettop hørte på deg, det endte opp med at skjølve nette mitt gikk til hællvete og jeg måtte ta systemoppdatering får å få fjærna driten igjen.
Vis hele sitatet...
Hei.
Jeg vil anbefale strongvpn, det gir deg tilgang til mange forskjellige IP adresser rundt om i verden. Dog koster dette penger, men jeg vil heller ikke anbefale en gratis proxy/VPN til spill, da dette kan medføre uønsket høy ping. Nå vet ikke jeg om det er ett browser basert spill, eller om spillet har en egen klient.

StrongVPN kjører iallefall alt på pcen igjennom VPN, veldig enkelt å bruke er det og.