Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3373
Er det noen som vet hvor lang tid det tar å sende ting hit fra DX?
Jeg bestilte to softguns og en pakke med skudd.
ca 2-3 uker, har bestilt der og fått tinga mellom 5 dager og 5 uker så, er egentlig ikke noe fasit, men mest vanlig tar det 2-3 uker
Sist endret av First-Price; 18. oktober 2011 kl. 22:27.
Tar alt fra to uker til to måneder. Ikke godt å si, varierer ekstremt mye.

Bestilte en lens cap til kamera for et halvt års tid siden. Venter enda i spenning!
Får alltid ordrene mine innen 2uker etter at de er sendt, problemet er at de til tider kan være trege med å sende pakkene. Min forrige ordre tok over en måned fra jeg fikk sporingsnummer til den kom, men dette var i følge DX fordi varen var sendt tilbake av posten og den måtte pakkes på ny. Selve frakten er under 2uker, bare håp de har varene på lager og sender den fort.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Første gangen jeg bestilte noe fikk jeg det etter 7 dager, etterpå bestilte jeg noe igjen og det tok 1mnd. Og for en mnd siden bestilte jeg også noe men først igår ble den sendt fra kina. Så det varierer veldig egentlig men for meg og de fleste jeg kjenner har det tatt ca 1mnd.
Deal Extreme har nylig fått varehus i Storbrittania, så europashipping skal teknisk sett gå hakket fortere.
Men Jeg tviler egentlig på at det gjør noen forskjell, tror de sender ut en gang i måneden eller noe, og da sender de alt i en haug.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Deal Extreme har nylig fått varehus i Storbrittania, så europashipping skal teknisk sett gå hakket fortere.
Men Jeg tviler egentlig på at det gjør noen forskjell, tror de sender ut en gang i måneden eller noe, og da sender de alt i en haug.
Vis hele sitatet...
Det forutsetter selvsagt at varen man bestiller ligger på lageret i Storbritannia. Per idag, så er det ikke veldig mange varer der enda.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Deal Extreme har nylig fått varehus i Storbrittania, så europashipping skal teknisk sett gå hakket fortere.
Men Jeg tviler egentlig på at det gjør noen forskjell, tror de sender ut en gang i måneden eller noe, og da sender de alt i en haug.
Vis hele sitatet...
Det engelske DX varehuset sender ikke til Norge, så eneste muligheten er fortsatt å bestille fra Kina.
Alltid fått ca. etter 2 uker.
Jeg har aldri fått varene raskere enn 1 måned, har vel bestilt 20 ganger fra Dealextreme. Vet ikke hvordan det er når de sender varene fra Storbritannia, men burde bli langt mindre leveringstid.
▼ ... over et år senere ... ▼
Tok to månder for meg å få sakene mine, men ikke engang da hadde alt komt med
Han BØR ha fått pakken sin nå =)
Man vet jo aldri
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Faktisk fikk jeg aldri den pakken da det var noe feil med orderen. Men alt annet jeg har besstilt har jeg vel fått etter ca 2-4 uker