Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1011
Hey, etter att jeg fikk cataclysm på julaften, og prøvde og dl cd'n så har wow fått sånn error. Jeg skjønner ikke helt hvorfor ... Det er når jeg startet spillet, så legger det seg ned igjen og kommer en sånn error. Her er den



============================================================ ==================
World of WarCraft: Retail Build (build 13329)

Exe: CProgram Files\World of Warcraft\WoW.exe
Time: Dec 26, 2010 3:16:56.552 PM
User: Alex
Computer: ALEXANDERS-PC
------------------------------------------------------------------------------

This application has encountered a critical error:

Det er ikke nok minne til å utføre denne kommandoen.

Program: CProgram Files\World of Warcraft\WoW.exe
File: .\WowClientDB2.cpp
Line: 495

Requested 3111389184 bytes of memory
Kjør wow repair?
Sitat av unroge24 Vis innlegg
This application has encountered a critical error:

Det er ikke nok minne til å utføre denne kommandoen.
Vis hele sitatet...

står jo i klar tekst der, du har ikke nok minne og spillet vil da ikke kjøre.
1337
Trådstarter
Det som er, er at jeg har mye minne igjen, jeg kjører black ops, mw2, far cry 2, bf bo 2. Jeg har kjørt Repair, flere ganger, jeg har reinstallert det, allt dette skjedde etter jeg downloada Cata CD'n. Tenkte ikke over at jeg allerede hadde lasta det ned ( Wow V 4.0.3 )
programmet spør etter 3,1 * 10^9 bytes, eller enklere sagt 3,1GB

At WoW skulle kreve så mye virker feil; så jeg vil ikke skylde på mangel på minne - men noe som gjør at spillet etterspør mer enn det egentlig skal.

Jeg personlig ville avinstalert og slettet alt, og lastet ned alt på nytt før jeg reinstallerte.
1337
Trådstarter
Jeg har avinstallert wow, sletta alle filer etter det, søkt World Of Warcraft, sletta allt jeg fant, så lasta jeg ned Wow Client fra Battle.net dt gikk raskt, så fikk jeg 4.0.3 patchen... Ståt i 2 dager nå, endelig ferdig, og nå kommer det samme igjen....

giik inn på battle.net fant dette

Not enough storage is available to process this command


Receiving the error message Not enough storage is available to process this command when launching the game may indicate that some game files have become corrupt.

With the game closed please navigate to your World of Warcraft directory (default is CProgram Files\World of Warcraft\) and delete or rename the Cache folder there. This folder holds temporary files that can be deleted safely. Once removed, new versions of this folder and the files contained in it will be created the next time the game is launched.

If the problem does persist, you may need to do the same for the WTF and Interface folders in your World of Warcraft directory.

Please ensure that the game is closed down before moving, renaming or deleting the above folders.


Gjordt det, men funker fortsatt ikke :S
Hmm, Mye du har prøvd. Er HDD'n din gammel?
Du må slette ledig plass

På enkelte flashdriver og kanskje gamle harddisker, må man først slette filene, og så "avtrykkene" etter dem, for virkelig å frigjøre plassen.

Vet ikke hvordan dette gjøres på windows.
Se om du finner ett nett oppryddingsprogram her : http://www.filehippo.com
Alle programmene der er trygge!

Du kan eventuelt tilbakestille PRAM
Jeg ville rengjort maskinen for alle .ds filer og slettet alle caches.

Prøv Ccleaner.

Funker ingen av disse valgene, så har din beskyttende engel gjort en god jobb og du kan ta deg en tur ut i norsk natur!
Kjør Launcher.exe , hadde akkurat samme feilen.
Sitat av unroge24 Vis innlegg
jeg kjører black ops, mw2, far cry 2, bf bo 2.
Vis hele sitatet...
Kjører du 6 spill omgangen, så er det jo ikke rart du ikke har mer minne igjen!
Tullekopp