Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1240
Hei:-) Jeg er på utveksling i USA nå og har vært her i over en måned. Siden jeg trives så godt som jeg gjør holder jeg og min vertsfamilie på å planlegge å ta enda et år (denne gangen college) i den byen jeg bor i her.

I dag hadde vi "college-møte" på skolen, hvor jeg fikk mine vitnemål satt sammen og de regnet ut hvor mange credits jeg har tjent gjennom mine skoleår. Og jeg har allerede tjent 24 credits, og du trenger nemlig bare 22 credits for å komme inn på college. Etter dette skoleåret vil jeg få ca. 30 credits om jeg ikke endrer planen min etter jul (noe som er veldig mye credits her!).

Det jeg lurte på var om det er muligheter for meg å reise for meg selv (siden jeg har en vertsfamilie og jeg har muligens en skole), så det eneste jeg trenger er et visum, men er det noen krav om at jeg reiser gjennom en organisasjon for å få et visum? Er det noen ekstra papirer som trengs for å reise uten? Noen som kan gi meg både fordeler og bakdeler med å reise gjennom en organisasjon?
http://www.norway.org/ARCHIVE/Educat...ntvisumtilusa/
Har desverre ingen erfaringer med dette selv, så du får en god gammeldags link av meg. lykke til.
Sist endret av onoffon; 15. september 2010 kl. 23:15.