Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1049
Hei... Jeg skal reise den 01.07 2010 men det har oppstått et problem i bestillingen. Jeg er så heldig i å ha ØÅ i etternavnet mitt.


I bestillingen skal det stå skaansar men i mitt tilfelle står det skansaar. Går det ann å bare booke in med det etternavnet som er elle må jeg ringe restplass for å endre til det rikitge????
Det kommer an på hvem du flyr med. Noen selskap et fullstendig nazi på at navnet stemmet med passet.
Trådstarter
Jeg reiser med norwegian til England. Regner med hvis jeg hadde reist til USA ville jeg hvana rett i imigarsjkonskøen. Men jeg tror jeg skal ta en telefon til restplass (der vi booka biletter) for å høre. Litt kjipt å komme til gardemoen kl 06:00 og ikke får være med flyet.

Ringte Norwegian og de fiksa problemet for meg :P
Rart at kundeservicen til Norwegian fiksa det, å ikke en her inne på freakforum.
Trådstarter
Lurte kanske på om noen kanskje hadde vært i samme situasjon da vel. Mener ikke at NFF skal løse ALT.
Jeg har Ø i navnet og det har alltid blitt skrevet som oe på flybiletten. I passet står det Oe på linja nederst på førstesiden. Det var ikke noe problem ved innreise til USA, Mexico eller Tyrkia hvertfall.
Trådstarter
Ja men de i bookinga gjorde feil sånn at det ikke stemte i det hele tatt