Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 6533
Heisann


Jeg trenger en keylogger som fungerer veldig bra, skal hatt noen flotte passord oss en person. Har tilgang til pc'n hannes faktisk. slikt at jeg kan legge programmet inn på en usb å deretter instalere den på pcn til han.


Key logger må kunne kjøres på vista


Takker på forhånd
Hva slags passord er det snakk om?
Hva med en switchblade i tilegg? Stjeler alle passord på PCen?
Ardamax suger, jeg har innstallert det på egen pc for å teste, og bedt om levering av rapporter til en mail. Den sender bare bilder og logg over hvilke nettsteder jeg besøker. En sjelden gang logger den hva jeg skriver i internett explorer eller notisblokk osv. Det har ikke avslørt facebook samtaler, msn samtaler, ikke no særlig med passord heller.

Som keylogger er den ganske dårlig syns nå jeg, til å overvåke nettsteder som er besøkt er den helt fin.
Perfect keylogger funker bra, har testet det selv.
+1 for Perfect Keylogger.
Sitat av gsxr600 Vis innlegg
Ardamax suger, jeg har innstallert det på egen pc for å teste, og bedt om levering av rapporter til en mail. Den sender bare bilder og logg over hvilke nettsteder jeg besøker. En sjelden gang logger den hva jeg skriver i internett explorer eller notisblokk osv. Det har ikke avslørt facebook samtaler, msn samtaler, ikke no særlig med passord heller.

Som keylogger er den ganske dårlig syns nå jeg, til å overvåke nettsteder som er besøkt er den helt fin.
Vis hele sitatet...
Ikke bruk e-mail som rapportsentral, men heller velg at den skal laste opp til en server via FTP. Jeg har fått helt komplette logger med alt som har blitt skrevet.
Takk, det skal jeg forsøke.
Sitat av gsxr600 Vis innlegg
Ardamax suger, jeg har innstallert det på egen pc for å teste, og bedt om levering av rapporter til en mail. Den sender bare bilder og logg over hvilke nettsteder jeg besøker. En sjelden gang logger den hva jeg skriver i internett explorer eller notisblokk osv. Det har ikke avslørt facebook samtaler, msn samtaler, ikke no særlig med passord heller.

Som keylogger er den ganske dårlig syns nå jeg, til å overvåke nettsteder som er besøkt er den helt fin.
Vis hele sitatet...
Et godt eksempel på brukerfeil, derfor finnes det ReadMe filer!

Ardamax funket helt fint hos meg.
OG at du kan gjemme den i prosesserlisten(kan du sikkert med alle andre keyloggere også, er formålet) er ideelt.
Sitat av gsxr600 Vis innlegg
Ardamax suger, jeg har innstallert det på egen pc for å teste, og bedt om levering av rapporter til en mail. Den sender bare bilder og logg over hvilke nettsteder jeg besøker. En sjelden gang logger den hva jeg skriver i internett explorer eller notisblokk osv. Det har ikke avslørt facebook samtaler, msn samtaler, ikke no særlig med passord heller.

Som keylogger er den ganske dårlig syns nå jeg, til å overvåke nettsteder som er besøkt er den helt fin.
Vis hele sitatet...
Jeg får også det til å funke helt fint.
Er det noe annet jeg gjør feil enn å bruke mail som leveringssted?

Evt andre som får til med å få logger levert via mail?
Legg ut linker da folkens?
+1 for ardamax, jeg fikk den til å laste opp til min ftp server som jeg fikk gratis på nettet, med brukernavn og passord. Den leverte detaljerte rapporter med hvert eneste tastetrykk, og når den skiftet mellom programmer og websider.

Og ingen kvalitetsfall på bildene den lastet opp, og hvor ofte/mye den skal laste opp kan man seff stille inn selv.

EDIT: Alel disse kan finnes via google.
Sist endret av Pyro_Killer; 3. november 2009 kl. 23:08.
Tror jeg skal teste denne på skolen
Melde meg ut av domene, kjøre keyloggeren, si til administrator at jeg må meldes inn igjen?
Noen som har noen tips til hvordan jeg setter opp egen ftp server da?

Jeg har Flashfxp på datamaskin, men kjenner ikke programmet.

Har internett fra Get.
Sitat av gsxr600 Vis innlegg
Noen som har noen tips til hvordan jeg setter opp egen ftp server da?

Jeg har Flashfxp på datamaskin, men kjenner ikke programmet.

Har internett fra Get.
Vis hele sitatet...
http://000webhost.com

der kan du sette opp en (gratis), mye enklere enn å stresse med portåpning osv på din maskin/ruter
---------------------------
http://www.thinkgeek.com/gadgets/security/c49f/

dette er den beste keyloggeren som finnes, da antivirus ikke tar den. du må dog ha fysisk tilgang til pcen (veldig fysisk)
Sist endret av VivaLatrina; 5. november 2009 kl. 17:35.
Takk for mange fine svar det setter jeg stor pris på.

Men jeg finner ikke den ardamax keylogger uten å måtte betale :/

noen som er veeldig grei å lete opp link til meg ?




Jeg må bare ha logg fra msn å gmail hannes. Han driver med noe kjempe spennende innenfor hacking. når jeg finner svarende å programmene så deler jeg det med dere
Hei Daniel. Let litt i bukta.
mene du google ?
Google dette:
Ardamax Keylogger torrent

eller evt
Ardamax Keylogger siteette-vet-du-selv..

Lykke til.
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Google dette:
Ardamax Keylogger torrent

eller evt
Ardamax Keylogger siteette-vet-du-selv..

Lykke til.
Vis hele sitatet...

Takk

Funker Ardamax 2,9 ?
Fungerer Ardamax på Vista ?
Sitat av Asus_eee_pc_900 Vis innlegg
tror denne linken skal funke (Ardamax) http://www.ardamax.com/downloads/setup_akl.exe
Vis hele sitatet...
"Mistenkt angrepsnettsted!"

Nå er dette noe Firefox sier, og det er mest sansynlig feil, men kan vi prøve og unngå slike linker?
Antivirusen min blir spinnvill når jeg pakker ut Ardamax for installering. Antakelig fordi dette er noe de fleste ikke vil ha på pc'n, så da er det naturlig at antivirusen beskytter meg mot det, men av og til må man gjøre ting med litt makt.
Høyreklikk->Disable Antivir Guard :P
Det er mye å inne på google: bare søk på "witch are the best keloggers?" eller "the best key logger" osv da får du opp masse.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg bruker Ardamax 3.2
bra greier men jeg lurer på om noen vett om et bra kryptering program, slikk at jeg hadde slippet å slå av AV?
Steel keylogger har jeg, synes den funker bra : )
Home Key Logger fungerete veldig bra på skolen vår. Hvis det ikke virker prøv å avslutte antivirusen med task-manager.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av krJo Vis innlegg
tror denne linken skal funke (Ardamax) http://www.ardamax.com/downloads/setup_akl.exe
Vis hele sitatet...
hvorfer virker ikke chat loggen skjerm kut å web camera bilder a?