Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1327
Hei! Vi er 4 gutter på 19-20 år som har bestilt oss tur til Alanya i Tyrkia, og skal være på hotellet "Okan Tower Apart".

Så, det jeg lurer på er hvordan er fest livet her i Alanya? Vi skal være der 1 uke, fra 9. til 16. Juli og kan gjerne feste en 4-5 dager. Hvor og hva bør vi sjekke ut? Er det partyplasser hele tiden i byen eller hvordan er dette?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Var der for typ 7 år siden. Det er trøkk foråsiresånn!
Store utesteder tett i tett, men ikke på langt nær så billig som du skulle tro.
Men vil du feste så er det bare og være ved stranda og gatene rundt så finner du det du vil.
Var mye russere sist jeg var der.
Trådstarter
2 0
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Var der for typ 7 år siden. Det er trøkk foråsiresånn!
Store utesteder tett i tett, men ikke på langt nær så billig som du skulle tro.
Men vil du feste så er det bare og være ved stranda og gatene rundt så finner du det du vil.
Var mye russere sist jeg var der.
Vis hele sitatet...
Russere ja... Æsj! Husker det, har vært der før også, men ikke i den alder hvor jeg drakk så mye. Hater de russerne! Noen som har erfaring med slik type partybåter?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av risslehit12 Vis innlegg
Russere ja... Æsj! Husker det, har vært der før også, men ikke i den alder hvor jeg drakk så mye. Hater de russerne! Noen som har erfaring med slik type partybåter?
Vis hele sitatet...
Det tror jeg du lett kan finne ut av ved noen YouTube videoer. Er stort sett samme driten. Massevis av drikkepress. Vannpistoler med sprit, lettkledde damer, drita full....blablabla. Damn i feel old